//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever na weer een chatsessie kreeg ik weer te horen dat mijn suite as soon as posssible wordt geupdate .... volkomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1361  
Oud 17-07-10, 14:50
Japie.G Japie.G is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever Bekijk bericht
na weer een chatsessie kreeg ik weer te horen dat mijn suite as soon as posssible wordt geupdate .... volkomen niet leuk!! ik baal na 4 dagen wil ik wel eens wat horen zeker als ik zie dat sommigen van jullie ( dus mazzelaars , ik gun het jullie hoor ) wel binnen 24 uur wat te horen kregen .....blijf hopen op vandaag en dan maar wachten ....
same here
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1362  
Oud 17-07-10, 16:04
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obi Bekijk bericht
Yes, ik heb 'm....

DHL track 'n Trace vanochtend verstuurd vanuit Brussel, gokte erop dat deze naar DHL E'hoven airport zou worden verstuurd (woon in E'hoven). Net even langs deze vestiging gegaan en daar waren ze net de container uit Brussel aan het verwerken...
En nu uitpakken, syncen...
Had ik ook overwogen om te doen, maar soms moet mijn gadget-craving wijken voor ons gezinsleven

Veel plezier met je iPhone 4.
__________________
iPad 64G
  #1363  
Oud 17-07-10, 16:09
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neverbeclever Bekijk bericht
Bij T-mobile is hij gratis, je betaald alleen 5 euro voor een eventuele adapter. Ik dacht eerst ook dat de micorsim 5 euro kostte, maar op de bon staat dat hij niets kost en de adapter 5 euro. Je kan ook alleen voor de microsim kiezen zonder adapter dan kost hij je niets.
Hmm apart, de T-Mobile shop waar ik ben geweest zeiden ze dat het 10 euro kost voor 1 micro-simkaart (+ adapter).

Ik heb uiteindelijk 2 micro-simkaarten gekregen voor 10 ipv 15 euro, omdat de medewerker alleen een envelop kon vinden met 2 micro-simkaarten.

Ik weet niet wat ik met de 2e simkaart ga doen, wellicht voor de 3G iPad ofzo?
  #1364  
Oud 17-07-10, 16:12
TweakersOnly TweakersOnly is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

T-Mobile heeft sneaky per 01-07-2010 de prijslijsten aangepast. Ik was vanmorgen bij de T-Mobile shop in Roermond: Een microsimkaart kost tegenwoordig €10,00 in plaats van €5,00. Wat hebben jullie betaald voor de microsim adapter?
  #1365  
Oud 17-07-10, 16:19
Geno's schermafbeelding
Geno Geno is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 251
Standaard

10 euro is nu de prijs voor micro-sim + adapter.
  #1366  
Oud 17-07-10, 17:51
Jvdw86 Jvdw86 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Hallo Mensen,

Weet iemand of het ook mogelijk is om een iphone 4 op het vliegveld van Londen te kopen? Heb namelijk een tussenstap van 2 uur op Londen. Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groet
  #1367  
Oud 17-07-10, 18:10
Mr_Oizo Mr_Oizo is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jvdw86 Bekijk bericht
Hallo Mensen,

Weet iemand of het ook mogelijk is om een iphone 4 op het vliegveld van Londen te kopen? Heb namelijk een tussenstap van 2 uur op Londen. Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groet
denk het niet...
  #1368  
Oud 17-07-10, 19:05
mouse1277 mouse1277 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jvdw86 Bekijk bericht
Hallo Mensen,

Weet iemand of het ook mogelijk is om een iphone 4 op het vliegveld van Londen te kopen? Heb namelijk een tussenstap van 2 uur op Londen. Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groet
Nope, kansloos
  #1369  
Oud 17-07-10, 19:54
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Zijn er hier ook mensen die vandaag wel een product in de suite van BL hebben gekregen? Ik heb vanmiddag maar weer een chatsessie gestart, maar ondanks beloftes is mijn dock nog steeds niet in mijn suite.
  #1370  
Oud 17-07-10, 19:57
Mr_Oizo Mr_Oizo is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ron73 Bekijk bericht
Zijn er hier ook mensen die vandaag wel een product in de suite van BL hebben gekregen? Ik heb vanmiddag maar weer een chatsessie gestart, maar ondanks beloftes is mijn dock nog steeds niet in mijn suite.
jep, ik wel. Hopelijk wordt t snel opgestuurd naar NL
  #1371  
Oud 17-07-10, 20:54
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ron73 Bekijk bericht
Zijn er hier ook mensen die vandaag wel een product in de suite van BL hebben gekregen? Ik heb vanmiddag maar weer een chatsessie gestart, maar ondanks beloftes is mijn dock nog steeds niet in mijn suite.
Vanochtend via een chatsessie gevraagd waar mijn World Travel Kit blijft. Kreeg er geen duidelijk antwoord op. Heb de vraag incl screenshots van UPS tracking de vraag gesteld. Het is natuurlijk van de zotte dat beide pakketjes gelijktijdig afgeleverd worden en dat eerst de iPhone zichtbaar wordt, maar geen World Travel Kit.
  #1372  
Oud 17-07-10, 21:46
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Vanochtend via een chatsessie gevraagd waar mijn World Travel Kit blijft. Kreeg er geen duidelijk antwoord op. Heb de vraag incl screenshots van UPS tracking de vraag gesteld. Het is natuurlijk van de zotte dat beide pakketjes gelijktijdig afgeleverd worden en dat eerst de iPhone zichtbaar wordt, maar geen World Travel Kit.
Ik mis ook nog mijn dock die door UPS tegelijk is afgeleverd. Ik heb ondertussen met 5 medewerkers van BL gemaild of gechat. Ze beloven van alles, maar komen niets na. Wat ik ook vreemd vind, is dat het pakketje in mijn suite 0.58 kg weegt en volgens UPS de telefoon 0.40 en de dock 0.10 kg. Ik krijg alleen van BL niet te horen of er 2 producten in zitten. Dit wordt voor mij 1 keer BL, maar waarschijnlijk niet weer.
  #1373  
Oud 17-07-10, 22:33
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ron73 Bekijk bericht
Ik mis ook nog mijn dock die door UPS tegelijk is afgeleverd. Ik heb ondertussen met 5 medewerkers van BL gemaild of gechat. Ze beloven van alles, maar komen niets na. Wat ik ook vreemd vind, is dat het pakketje in mijn suite 0.58 kg weegt en volgens UPS de telefoon 0.40 en de dock 0.10 kg. Ik krijg alleen van BL niet te horen of er 2 producten in zitten. Dit wordt voor mij 1 keer BL, maar waarschijnlijk niet weer.
kreeg het volgende net in de mail:

Most likely Apple as usual shipped them in separate packages. Please wait until Monday for the other shipment to be updated to your account. You can then release them together. Thank you.
  #1374  
Oud 17-07-10, 22:36
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Ik kan weer iemand toevoegen aan de lijst van medewerkers van BL: Vivian. Ook nu weer allerlei beloftes, maar antwoorden geven op vragen, helaas.
Hoe kan het dat sommige pakketjes binnen 24 uur in de suite zijn (en pas na mijn pakketjes bij BL zijn bezorgd) en ik nu al weer ruim 30 uur wacht op mijn 2e pakketje. Waarbij ik ook al 50 uur heb moeten wachten tot mijn eerste binnen was. Het goede nieuws: het wordt zeker morgen ge-update. Jaja, dat heb ik ook pas 3 keer gehoord. En als je dan eindelijk alles in je suite hebt: dan gunnen ze zich nog eens 2-4 dagen voordat je je bestelling eindelijk thuis hebt.

Ja, ik zit vol frustratie. Wat een service!
  #1375  
Oud 18-07-10, 00:31
padvinder padvinder is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 10
Standaard

Tot nu toe ben ik erg te spreken over Borderlinx. Vrijdag om 12 uur is m'n iPhone volgens TNT afgeleverd bij Borderlinx, vanmiddag even na 12-en (iets meer dan 24 uur later dus) verscheen de iPhone in m'n suite. Natuurlijk meteen doorgestuurd, maar dat zal op z'n vroegst maandag kunnen gebeuren, want de post werkt niet in het weekend.
  #1376  
Oud 18-07-10, 01:34
Shnirnion Shnirnion is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Whaa!!! Mijn kennis in de UK kan morgen mijn 2x iPhone 4 32GB ophalen! Helemaal blij! (kan ook aan het bier liggen ) Iemand ervaring met het verzenden vanuit de UK naar Nederland? Ik zou het graag verzenden met verzekering!
  #1377  
Oud 18-07-10, 09:07
macjack macjack is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Grrrr. iPhone kwam donderdagochtend 10:30 bij Borderlinx aan... Nog steeds niet in mijn Suite. Toch vreemd dat ze niet op volgorde van binnenkomst werken.
  #1378  
Oud 18-07-10, 10:58
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neverbeclever Bekijk bericht
Heb er wel 7 uur voor in de rij gestaan in london, maar ik geniet al zowat een maand van mijn nieuwe ifoon, en totaal geen last van wegvallende gesprekken Regent Street London
Ging jij naar Londen zonder dat je hem had gereserveerd?
  #1379  
Oud 18-07-10, 11:49
neverbeclever's schermafbeelding
neverbeclever neverbeclever is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnvw82 Bekijk bericht
Ging jij naar Londen zonder dat je hem had gereserveerd?
Nee, ik had gereserveerd, maar er waren er ook bij die niet gerserveerd hadden en ook met een iPhone 4 weggingen.
  #1380  
Oud 18-07-10, 11:52
neverbeclever's schermafbeelding
neverbeclever neverbeclever is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geno Bekijk bericht
Hmm apart, de T-Mobile shop waar ik ben geweest zeiden ze dat het 10 euro kost voor 1 micro-simkaart (+ adapter).

Ik heb uiteindelijk 2 micro-simkaarten gekregen voor 10 ipv 15 euro, omdat de medewerker alleen een envelop kon vinden met 2 micro-simkaarten.

Ik weet niet wat ik met de 2e simkaart ga doen, wellicht voor de 3G iPad ofzo?
Ik vermoed dat ze de prijzen omhoog gegooit hebben, ik had de mijne rond 17 juni gekocht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 10:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.