//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Al mensen die vandaag een suite update hebben gehad? Nee. Ik kreeg wel een mailtje van Borderlinx: Dear Rob, We're ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1421  
Oud 19-07-10, 11:47
RudeRob RudeRob is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Bekijk bericht
Al mensen die vandaag een suite update hebben gehad?
Nee.

Ik kreeg wel een mailtje van Borderlinx:
Dear Rob,
We're glad you've joined BORDERLINX but we're concerned that you haven't started using it to save money yet!

grrrrrrrrr
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1422  
Oud 19-07-10, 12:03
Japie.G Japie.G is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudeRob Bekijk bericht
Nee.

Ik kreeg wel een mailtje van Borderlinx:
Dear Rob,
We're glad you've joined BORDERLINX but we're concerned that you haven't started using it to save money yet!

grrrrrrrrr
Grapjassen daar..
  #1423  
Oud 19-07-10, 12:39
Bata4 Bata4 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 14
Stuur een bericht via MSN naar Bata4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lokiolav Bekijk bericht
Tjonge,

Iedereen is verblind door zijn eigen bestelling, maar antwoord geven op elkaars vragen, ho maar. Ik vind de berichten 'mijn pakketje is er' bijzonder oninteressant.
Hier ben ik het wel mee eens, op mijn vraag vorige pagina 1 antwoord gekregen, daarna verzanden het draadje weer in, mijn suite is nog leeg, mijn bestelling komt morgen, hoe lang duurt het voor mijn bestelling er is.... Terwijl het draadje gaat over informatie over bestellingen in the UK, niet over hoe of wat mbt verzenden, maar ik kan het mis hebben.... Waarvoor mijn excuses
  #1424  
Oud 19-07-10, 13:22
supa1 supa1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 32
Standaard

Nog iemand anders het probleem dat de status van de levering bıj TNT blıjft hangen op; Hongkong shıpment ın transıt. ? Dıt ıs al sınds 15 julı zo...
  #1425  
Oud 19-07-10, 13:23
Sjaakiej Sjaakiej is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 20
Standaard

Ter info:

Vrijdag 2 juli iPhone 4 Besteld. eerst met bumper, maar bumper heb ik (ge)canceled.
De verwachte verzend datum stond op 23 juli.

Hij staat inmiddels bij mij op Shipped!
  #1426  
Oud 19-07-10, 13:23
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supa1 Bekijk bericht
Nog iemand anders het probleem dat de status van de levering bıj TNT blıjft hangen op; Hongkong shıpment ın transıt. ? Dıt ıs al sınds 15 julı zo...
Same here, weet niet of TNT ook op zaterdag werkt, maar de vorige keer duurde het 3 werkdagen voordat hij bij mij vanuit hong-kong in arnhem was. Dan zou de status dus vandaag of morgen moeten worden geupdate op de TNT site.
  #1427  
Oud 19-07-10, 13:29
supa1 supa1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 32
Standaard

laten we het hopen dan maar... Ik vraag me dan wel af of de verwachte leverdatum van 20 juli gehaald gaat worden...
  #1428  
Oud 19-07-10, 13:37
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supa1 Bekijk bericht
laten we het hopen dan maar... Ik vraag me dan wel af of de verwachte leverdatum van 20 juli gehaald gaat worden...
Waarschijnlijk zal het een dag later worden, bij mij staat er bij mijn order status bij Apple ook In Transit - Shipment Delayed
  #1429  
Oud 19-07-10, 13:40
supa1 supa1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 32
Standaard

klopt, bıj mij ook. Wordt er van te voren nog eerst gebeld wanneer ze hem kunnen afleveren of ıs dıt niet het geval? Heb hem bij mıjn neef laten afleveren maar dıe werkt smorgens en savonds
  #1430  
Oud 19-07-10, 13:53
Japie.G Japie.G is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Even ter update: Ik heb vandaag een suite update gehad. Zending van 15jul 10:35.

Heb heel veel zitten chatten met die gasten, en na een escalatie hebben ze de boel erbij gezocht en heb ik inmiddels mn suite update.
  #1431  
Oud 19-07-10, 13:59
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supa1 Bekijk bericht
klopt, bıj mij ook. Wordt er van te voren nog eerst gebeld wanneer ze hem kunnen afleveren of ıs dıt niet het geval? Heb hem bij mıjn neef laten afleveren maar dıe werkt smorgens en savonds
Ik heb net gewoon even gebeld naar TNT express (0800-1234), en ze vertelden me dat hij gewoon de 20ste afgeleverd gaat worden...
  #1432  
Oud 19-07-10, 14:18
tader tader is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lokiolav Bekijk bericht
Ik vind de berichten 'mijn pakketje is er' bijzonder oninteressant.
Ik ben dit niet met je eens. Deze posts geven vooral een goed beeld van de afgelegde route en verstreken tijd van de bestelling tot aan de bezorging.

Natuurlijk is iedereen heel blij wanneer eindelijk zijn eigen bestelling is bezorgd, en dat mag ook best blijken uit de post
  #1433  
Oud 19-07-10, 14:23
Japie.G Japie.G is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tader Bekijk bericht
Ik ben dit niet met je eens. Deze posts geven vooral een goed beeld van de afgelegde route en verstreken tijd van de bestelling tot aan de bezorging.
Precies! Daar heb ik in ieder geval veel aan gehad!
  #1434  
Oud 19-07-10, 14:34
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Bekijk bericht
Precies! Daar heb ik in ieder geval veel aan gehad!
En ik ook. Wellicht is het een goed idee om een apart draadje aan te maken met daarin alleen specifieke vragen... Kunnen we hier lekker onze status spammen!
  #1435  
Oud 19-07-10, 14:52
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

@supa:
mijn bestelling stond donderdag op 'delayed because of bas weather' en opeens de volgende dag 'arnhem'. volgens mij heeft TNT vandaag een rustdag
  #1436  
Oud 19-07-10, 15:35
Boontjes Boontjes is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vlissingen
Berichten: 41
Standaard

Ik heb onderstaande status.

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 19 Jul 2010
Links in de kantlijn staan allerlei nummers, maar bij Carrier Tracking Number staat: In transit to final destination - carrier details to be updated shortly.

Durf het bijna niet te vragen, maar hoelang verwachten jullie dat het duurt voordat ik een tracking nummer krijg?

Laatst gewijzigd door Boontjes; 19-07-10 om 15:38.
  #1437  
Oud 19-07-10, 15:52
Nano2009 Nano2009 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Ik heb onderstaande status.

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 19 Jul 2010
Links in de kantlijn staan allerlei nummers, maar bij Carrier Tracking Number staat: In transit to final destination - carrier details to be updated shortly.

Durf het bijna niet te vragen, maar hoelang verwachten jullie dat het duurt voordat ik een tracking nummer krijg?
Uit eerde post's lijkt het erop dat dit inhoud dat je pakketje via een schip naar engeland gaat of dat je nog even geduld moet hebben... mocht het zo zijn dat het via een schip gaat dan krijg je pas je tracking nummer zodra hij in engeland aan land is.
  #1438  
Oud 19-07-10, 15:55
Boontjes Boontjes is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vlissingen
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nano2009 Bekijk bericht
Uit eerde post's lijkt het erop dat dit inhoud dat je pakketje via een schip naar engeland gaat of dat je nog even geduld moet hebben... mocht het zo zijn dat het via een schip gaat dan krijg je pas je tracking nummer zodra hij in engeland aan land is.
Bedankt voor de info...ik kon het niet uit eerdere posts halen en het iriteerde dat iedereen statussen voorbij ziet komen en ik tot op heden nog bijna niets.
  #1439  
Oud 19-07-10, 15:57
Nano2009 Nano2009 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Bedankt voor de info...ik kon het niet uit eerdere posts halen en het iriteerde dat iedereen statussen voorbij ziet komen en ik tot op heden nog bijna niets.
Kan ik me iets bij voorstellen

Kan btw iedereen vanwie het pakketje op 15 juli bij BL is afgeleverd het kunnen laten weten wanneer hij verstuurd is ?

Krijg je daar btw ook een mailtje van of zie je dat alleen als je inlogt op de BL site ?
  #1440  
Oud 19-07-10, 16:05
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Same here, weet niet of TNT ook op zaterdag werkt, maar de vorige keer duurde het 3 werkdagen voordat hij bij mij vanuit hong-kong in arnhem was. Dan zou de status dus vandaag of morgen moeten worden geupdate op de TNT site.
Blijkbaar niet, want die van mij zit al sinds vrijdag vast in Arnhem (terwijl van hong-kong naar Arnhem maar 1 dag duurde)
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 09:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.