//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Via welke verkoper heb je het gekocht? Omdat ik neit weet wie te vertrouwen is etc. Je hebt ook een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 23-06-10, 21:42
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Via welke verkoper heb je het gekocht? Omdat ik neit weet wie te vertrouwen is etc. Je hebt ook een PM
PM terug.

De verkoper waar ik hem heb gekocht heet: stoneislandclothing

Hij heeft zijn prijzen wel aanzienlijk verhoogd sinds ik heb gekocht, en hij heeft nu alleen nog de 16gb te koop staan: Apple iPhone 4 16GB 4G Pre-Order UK Spec UNLOCKED £800 - eBay, Mobile Phones, Mobile Smart Phones, Mobile Home Phones. (Eindtijd 29-jun-10 21:32:44 CEST)

Als je nu koopt bij hem zit je bij de 3e levering van 15-16 juli.

Ikzelf heb 900 euro betaald voor de 32gb inclusief FedEx International Priority shipping zodat ik hem vrijdag al heb
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 23-06-10, 21:57
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard Iphone 4

Vorige week woensdag besteld

  #183  
Oud 23-06-10, 22:02
obi obi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: E'hoven
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Verbaasd me dat zoveel mensen het lukt om via Borderlinx een iphone 4 hier te krijgen.. kan me herinneren dat het met de iPad niet zo makkelijk ging..

Ikzelf heb vrijdag mijn iPhone 4, via eBay
Dat is hoogstwaarschijnlijk omdat je de ipad vanuit de VS -met het VS Borderlinx adres- hebt proberen te laten overkomen. Apple kan dat blokkeren.

De UK is onderdeel van de EU en we hebben hier in de EU verregaande vrijheid in handelsverkeer en het gebruik maken van goederen en diensten tussen EU lidstaten onderling. Dat maakt deze constructie mogelijk en daar kan Apple niet van afwijken.
  #184  
Oud 23-06-10, 22:10
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Ja ik had dit al bedacht idd.. Is gewoon vrij verkeer van goederen natuurlijk..

Had ik dat misschien beter kunnen doen, had wel iets goedkoper geweest maarja dan had k m ook pas paar dagen later gehad..
  #185  
Oud 23-06-10, 22:13
laurensd laurensd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

er begint schot in de zaak te komen...



Uploaded with ImageShack.us
__________________
pre-order iphone 4 16gb in uk...
  #186  
Oud 23-06-10, 22:47
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Standaard

wat is de beste, veiligste manier om de iPhone 4 te verzenden van Engeland naar Nederland? (kosten maken niet zoveel uit)

pre-ordered iphone 4 32gb in uk...

Laatst gewijzigd door lucnijhuis92; 23-06-10 om 22:52.
  #187  
Oud 24-06-10, 09:43
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Goed nieuws. Status is: wordt afgeleverd

Als het voor 12 uur vanmiddag bij borderlinx is sturen ze hem vandaag nog door
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg upsverzend.jpg‎ (65,3 KB, 78x gelezen)
  #188  
Oud 24-06-10, 10:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxman Bekijk bericht
Goed nieuws. Status is: wordt afgeleverd

Als het voor 12 uur vanmiddag bij borderlinx is sturen ze hem vandaag nog door
Maar heb net gehoord dat het tot 24u kan duren eer het in je borderlinx account verschijnt ...
  #189  
Oud 24-06-10, 10:48
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Heeft iemand eigenlijk ervaring met Borderlinx wat betreft service en dergelijken? Echt top trouwens dat dit weer online staat, was eerst bang lang te moeten wachten op de nieuwe iPhone. Ga hem nu ook maar bestellen, kost ook echt niet veel vind ik!
  #190  
Oud 24-06-10, 10:48
laurensd laurensd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Maar heb net gehoord dat het tot 24u kan duren eer het in je borderlinx account verschijnt ...
en al zeker wanneer er zoveel aankomen
mijne is al van 4u30 local time out for delivery
  #191  
Oud 24-06-10, 11:18
Sofa Sofa is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik had een vraag, want ik kom er zelf niet helemaal uit. Heb al gezocht in het forum en op google, maar blijf nog in het duister tasten.

Ik heb net een account aangemaakt op borderlinx, om waarschijnlijk net zoals jullie ongeduldige iPhone liefhebbers, een iPhone 4 te bestellen. Maar zoals ik al zei heb ik nog wat vragen.

Ten eerste, als ik een apple store een iPhone bestel en zij bezorgen hem in mijn suite bij borderlinx, hoe weet borderlinx dan dat dat mijn iPhone is? Is dit omdat die specifiek naar mijn suite gaat of moet ik daar nog wat voor doen? Want kwam wel een Ebay tool tegen maar dat lijkt mij, zoals de naam al zegt, meer voor Ebay.

Ten tweede, ik was al een beetje aan het uitvogelen of het werkt en heb ik bij de bestelling van me iPhone in de UK store me borderlinx address ingevuld maar toen ik doorwilde vroeg hij om een verificatie of dit wel echt het address was. Toen kreeg ik dus deze pagina.

You Entered:
Borderlinx/DHL 0609-9XXX
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
Milton Keynes
MK10 0BY
GBR

Matching address:
D H L Express (UK) Ltd, Unit 7
Dunfermline Court
Kingston
MILTON KEYNES
Buckinghamshire
MK10 0BY

Klopt dit, of gaat er dan toch echt iets mis? Niet dat in ene me buurman me iPhone openmaakt

En als laatste dan. Bij delivery contact vragen ze een telefoonnummer. Vul je hier je eigen nummer in, of die je gekregen hebt van Borderlinx?

Als ik hier antwoord op krijg ben ik een gelukkig man en ben ik hopelijk volgende maand trotse eigenaar van een nieuwe iPhone.
  #192  
Oud 24-06-10, 11:25
Coen Gortemaker Coen Gortemaker is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofa Bekijk bericht
Ik had een vraag, want ik kom er zelf niet helemaal uit. Heb al gezocht in het forum en op google, maar blijf nog in het duister tasten.

Ik heb net een account aangemaakt op borderlinx, om waarschijnlijk net zoals jullie ongeduldige iPhone liefhebbers, een iPhone 4 te bestellen. Maar zoals ik al zei heb ik nog wat vragen.

Ten eerste, als ik een apple store een iPhone bestel en zij bezorgen hem in mijn suite bij borderlinx, hoe weet borderlinx dan dat dat mijn iPhone is? Is dit omdat die specifiek naar mijn suite gaat of moet ik daar nog wat voor doen? Want kwam wel een Ebay tool tegen maar dat lijkt mij, zoals de naam al zegt, meer voor Ebay.

Ten tweede, ik was al een beetje aan het uitvogelen of het werkt en heb ik bij de bestelling van me iPhone in de UK store me borderlinx address ingevuld maar toen ik doorwilde vroeg hij om een verificatie of dit wel echt het address was. Toen kreeg ik dus deze pagina.

You Entered:
Borderlinx/DHL 0609-9XXX
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
Milton Keynes
MK10 0BY
GBR

Matching address:
D H L Express (UK) Ltd, Unit 7
Dunfermline Court
Kingston
MILTON KEYNES
Buckinghamshire
MK10 0BY

Klopt dit, of gaat er dan toch echt iets mis? Niet dat in ene me buurman me iPhone openmaakt

En als laatste dan. Bij delivery contact vragen ze een telefoonnummer. Vul je hier je eigen nummer in, of die je gekregen hebt van Borderlinx?

Als ik hier antwoord op krijg ben ik een gelukkig man en ben ik hopelijk volgende maand trotse eigenaar van een nieuwe iPhone.
dan gaat hij niet bij jou komen, je had toen de applestore aangaf "matching address" op iets van
"if you are sure that the address you entered is correct, click here" moeten drukken dan blijft namelijk gewoon Borderlinx/DHL 0609-9XXX er staan waar het omgaat

delivery contact heb ik het telefoonnummer ingevuld van borderlinx, heb dit ook gevraagd via de chat van ze.
__________________
iPhone 5 64GB DE [FW: 6.1] [Jailbreak: Ja] | iPad 2 32GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee] | iPad mini 16GB NL [FW: 6.1] [Jailbreak: Nee]

Laatst gewijzigd door Coen Gortemaker; 24-06-10 om 11:28.
  #193  
Oud 24-06-10, 11:36
Sofa Sofa is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coen Gortemaker Bekijk bericht
dan gaat hij niet bij jou komen, je had toen de applestore aangaf "matching address" op iets van
"if you are sure that the address you entered is correct, click here" moeten drukken dan blijft namelijk gewoon Borderlinx/DHL 0609-9XXX er staan waar het omgaat

delivery contact heb ik het telefoonnummer ingevuld van borderlinx, heb dit ook gevraagd via de chat van ze.
Helemaal top man. Ik zie het nu inderdaad. Bedankt voor de snelle reactie!
Ik zag dat jij hem ook besteld hebt, heb jij hem al binnen?

Maar ik hoef verder niets te doen bij borderlinx? Zij weten als er een pakketje binnenkomt met 0906-9XXX dat die door naar mij moet?
  #194  
Oud 24-06-10, 11:43
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Standaard

Ik heb zojuist gebeld, met de Appstore zij kon geef definitieve datum geven voor de release date van iphone 4G in NL, waarschijnlijk eind Juli maar kon ook augustus worden.
Ik gaf aan dat ik hem wellicht wil bestellen via borderlinx, echter gaf zij aan dat dit wordt tegen gehouden als je geen UK credit card gebruikt.. Klopt dit??
Heb je echt een UK credit card nodig?? hoe werkt het precies?

Laatst gewijzigd door TheCrow; 24-06-10 om 11:47.
  #195  
Oud 24-06-10, 11:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheCrow Bekijk bericht
Ik gaf aan dat ik hem wellicht wil bestellen via borderlinx, echter gaf zij aan dat dit wordt tegen gehouden als je geen UK credit card gebruikt.. Klopt dit??
Heb je echt een UK credit card nodig?? hoe werkt het precies?
Ik heb gewoon betaald met mijn BE visa kaart. Geen enkel probleem.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofa Bekijk bericht
Maar ik hoef verder niets te doen bij borderlinx? Zij weten als er een pakketje binnenkomt met 0906-9XXX dat die door naar mij moet?
Dat is jouw persoonlijke nummer. Van zodra het pakket toekomt krijg je een email. Dan moet je bij hun de verzendkosten betalen en dan sturen ze het pakket door naar jouw adres.

Maar waarom lees je niet even de FAQ op hun site. Alles staat uitgelegd.

Laatst gewijzigd door Bomans; 24-06-10 om 11:50.
  #196  
Oud 24-06-10, 11:52
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheCrow Bekijk bericht
Ik heb zojuist gebeld, met de Appstore zij kon geef definitieve datum geven voor de release date van iphone 4G in NL, waarschijnlijk eind Juli maar kon ook augustus worden.
Ik gaf aan dat ik hem wellicht wil bestellen via borderlinx, echter gaf zij aan dat dit wordt tegen gehouden als je geen UK credit card gebruikt.. Klopt dit??
Heb je echt een UK credit card nodig?? hoe werkt het precies?
Ga nou geen slapende honden wakker maken bij Apple Europe.. Straks word Borderlinx of buitenlandse credit cards geweerd door Apple door al dit soort info te geven..
  #197  
Oud 24-06-10, 11:55
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samplex Bekijk bericht
Ga nou geen slapende honden wakker maken bij Apple Europe.. Straks word Borderlinx of buitenlandse credit cards geweerd door Apple door al dit soort info te geven..
inderdaad....
  #198  
Oud 24-06-10, 11:59
grietbroek grietbroek is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Heeft iemand trouwens al een bedrag gekregen van Borderlinx voor de versturing van de iPhone? En kloppen die kosten met wat de kostentool geeft? Volgens mij iets van 25 GBP inclusief taxes?
  #199  
Oud 24-06-10, 12:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

24 Jun 2010 08:33:00 Milton Keynes Depot - Shipment Delivered In Good Condition.

Nu wachten op een mail van Borderlinx
  #200  
Oud 24-06-10, 12:02
rTunes rTunes is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Beetje naief om te denken dat Apple niks doorheeft van alle NL creditcards en NL Apple id's die bestellingen plaatsen met borderlinx adressen. Maakt ze niks uit, als er straks maar weer op NU.nl te lezen staat dat apple binnen 3 dagen een record aantal iphones heeft verkocht. Waaronder 1 aan mij vanuit de UK uiteraard ;-).
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 10:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:45.