//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Wednesday, July 28, 2010 Shipment information received Birmingham - UK bij DHL staat hij al sins gister zo...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2041  
Oud 29-07-10, 16:15
Tim-HD Tim-HD is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 19
Standaard

Wednesday, July 28, 2010

Shipment information received Birmingham - UK

bij DHL staat hij al sins gister zo
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2042  
Oud 29-07-10, 16:34
enzoronald enzoronald is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 13
Standaard

niet te geloven toch? Mensen die een pakketje in hun suite hebben binnen een week ! Op zich heel mooi, mits dat ik al 2 dagen met een prepared for shipment status zit vanuit apple. En die van mij 1,5 geleden besteld....
  #2043  
Oud 29-07-10, 16:35
ym1983 ym1983 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door enzoronald Bekijk bericht
niet te geloven toch? Mensen die een pakketje in hun suite hebben binnen een week ! Op zich heel mooi, mits dat ik al 2 dagen met een prepared for shipment status zit vanuit apple. En die van mij 1,5 geleden besteld....
Het kan altijd erger, ik heb hem 2 weken geleden (15-07) besteld en staat nog op "Not yet shipped". Verwachting is pas 05-08. Maar schijnt te komen doordat ik 32gb besteld heb (+ bumper)
__________________
Postcount = +1
  #2044  
Oud 29-07-10, 16:40
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Ik denk dat niemand mag klagen over Apple's verzendtijden, want het gaat vooralsnog voor iedereen sneller dan 3 weken
  #2045  
Oud 29-07-10, 17:03
lokiolav lokiolav is offline
• iOS 4.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 59
Standaard

Klopt. Tel daar alleen wel nog ff 1,5 a 2 weken BorderLinx.com
  #2046  
Oud 29-07-10, 17:07
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Dear Borderlinx members,
As announced yesterday we will have cleared the majority of the backlog by today and expect that DHL will be up to date by the weekend.
We are also looking to provide an additional service on insurance for all Borderlinx members as some of you have requested and we will update you tomorrow when that will be implemented.
Thanks again for your patience.
The Borderlinx Team
Dan zou dus alles wat nu staat op Being processed bij DHL moeten liggen dit weekend, begin volgende week dus eindelijk in huis! Wel jammer dat ze nu pas gaan beginnen met verzekerd verzenden
  #2047  
Oud 29-07-10, 17:09
tss68nl tss68nl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Als je voor Express Shipment hebt gekozen van Borderlinx naar NL, waar wordt dat ding dan mee verstuurd? DHL of UPS? Ik kan namelijk uit het topic weinig wijs, mensen gebruiken de sites van DHL en UPS door elkaar...

En als het ding vandaag om 17:00 'handed over to delivery agent' is, wanneer kan ik hem dan verwachten, want ik werk regelmatig ver buiten de deur, en ook het weekend zit stampvol.

Geen idee wat er gebeurt als ik niet thuis ben, of erger nog, meerdere malen niet thuis ben, ik houdt er liever rekening mee, maar dan moet ik wel tijdig mijn werk herplannen... iemand een idee?
  #2048  
Oud 29-07-10, 17:17
loller loller is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 76
Standaard

21 juli besteld, geleverd bij Borderlinx, maar nog niet in mijn suite.
  #2049  
Oud 29-07-10, 17:35
mijrs's schermafbeelding
mijrs mijrs is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tader Bekijk bericht
Nou, wanneer BL eindelijk je telefoons verstuurt begint er weer een nieuwe soap...

BL kan je adres niet overtikken (dat doen ze blijkbaar met de hand)... Straatnaam verkeerd gespeld en het huisnummer voor gemak maar weggelaten...

DHL kan pas wanneer het pakketje in Nederland is het huisnummer toevoegen (een échte adreswijziging kan pas na de eerste bezorgpoging), dat moet wél gebeuren voordat de wagens zijn ingeladen voor de bezorging, je window om het door te geven is dus iets van tussen 06.30 en 08.00.

Nou, was die hindernis overwonnen, nemen die gasten van DHL niet eens de moeite om bij mij aan te bellen, gooien ze gewoon een briefje in de bus dat ik niet thuis was! De lift gebruiken is blijkbaar teveel moeite! Grrr!!!

Nu maar hopen dat ik het vanavond kan ophalen...
Waar kan je dan het adres zien waar DHL het pakketje zal bezorgen? Want ik zie dit nergens op de website als ik mn tracknr. invoer...
  #2050  
Oud 29-07-10, 17:57
painterceessie painterceessie is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: den haag
Berichten: 23
Standaard

Als ik zo de laatste pagina's lees valt mij op dat als je hem na 20 juli besteld heb dat die dan snel bij BL is,denk dat apple UK store weer een heleboel op voorraad hebben.
Die van mij is 11 juli besteld en gaat gewoon het hele traject door.
We wachten het maar af.
Hij is nu in arnhem hub.
  #2051  
Oud 29-07-10, 17:59
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijrs Bekijk bericht
Waar kan je dan het adres zien waar DHL het pakketje zal bezorgen? Want ik zie dit nergens op de website als ik mn tracknr. invoer...
Op de door jouw ingevulde plek
  #2052  
Oud 29-07-10, 18:02
tss68nl tss68nl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem... Bekijk bericht
Op de door jouw ingevulde plek
Hij zegt dus dat ze het handmatig overnemen. Kan jij het nog zo mooi hebben ingevuld, als ze je adres verkeerd overtikken komt je zending niet aan he?

Hij vraagt dus waar je kan controleren wat de adresgegevens op de zending zijn, zodat je ze tijdig kan corrigeren....
  #2053  
Oud 29-07-10, 18:13
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

als je postcode, land en naam op de zending kloppen komt ie altijd aan. Straat en huisnummer zijn te achterhalen.
  #2054  
Oud 29-07-10, 18:21
tss68nl tss68nl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik vraag me af of ze die moeite echt wel doen...sowieso. Wie zegt dat de postcode er wel goed op staat? Ik zou het ook willen controleren als blijkt dat ze bij BL door de stress vergeten zijn hoe ze moeten typen.
  #2055  
Oud 29-07-10, 19:28
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Is het niet wat om voor de nieuwe Borderlinx gebruikers en die van plan zijn via daar een iPhone 4 te bemachtigen, een gidsje te maken ? Ikzelf ben ook er een die via die weg een iPhone 4 wilt. Zouden sommige van jullie die Borderlinx hebben gebruikt een topic willen aanmaken en daarin kunnen vertellen wat jullie hebben gedaan ? Deze vraag is al eerder aanbod geweest maar "jullie" verwezen door om deze hele topic door te lezen, maar ik denk dat vele niet echt zitten wachten om 100+ pagina's te doorzoeken op vragen, denken jullie ook niet ?

Dus wie zou dat willen doen ? Een hoop zullen je erg dankbaar zijn!

Alvast reuze bedankt!
  #2056  
Oud 29-07-10, 19:45
Jaapvdb Jaapvdb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 63
Standaard

Het gevolg van 30 sec bladeren....
Asje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partysnipes Bekijk bericht
Jeetje wat spannend dit! Ik heb vrijdag dan ook maar de keuze gemaakt om mijn Iphone in Engeland te bestellen. No nuts no glory right?!!

Ik ga nu alvast kijken voor accessoires, wat is dat toch leuk! Ook top dat “de club” net een goede review heeft geplaatst van de verschillende invisebleshields!

Voor alle mensen die nog steeds niet begrijpen hoe ze moeten bestellen (en echt te lui zijn om topic door te nemen want ja het staat er echt in!!):
1 Je gaat naar Borderlinx (https://www.borderlinx.com/m/)
2 Je klikt op register en vult je gegevens in.
3 Volg aanwijzingen tot je account is geregistreerd! Je krijgt in je mail 2 “virtuele” adressen. Een is speciaal voor je inkopen uit de States de ander voor je inkopen uit de UK (deze gaan we natuurlijk gebruiken).
4 Je gaat naar de Apple Store UK (Welcome to the Apple Store - Apple Store (U.K.))
5 Kies het product dat je wilt bestellen en vul je gegevens in of maak een nieuwe account aan (en vul je gegevens in).
Voor wat betreft het invullen van je gegevens:
1 – Het eerste wat je invoert zijn je billing gegevens. Let op: Deze moeten overeenkomen met de gegevens van je creditcard!
2 – Vervolgens dien je de shipping gegevens in te voeren. Dit is dus het “virtuele” adres dat je van Borderlinx hebt gekregen. Dit moet er zo uit komen te zien:
Je naam
Borderlinx/DHL XXXX-XXXX
Unit 7 Maidstone Road
Kingston Business Park
Milton Keynes
MK10 0BY
GBR

Ik heb zelf nog (na aanleiding van tips uit het forum) het telefoonnummer van Borderlinx toegevoegd!
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen! Succes iedereen!
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van mijn status (die staat nu op shipment 13-8 en ontvangen op uk adres op 20-08). Zal vervolgens nog wel even duren voordat DHL er mee op komt dagen!
  #2057  
Oud 29-07-10, 19:57
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Namens vele bedankt !

Zijn er mensen die vandaag hebben besteld ? Zoja wat is je shipment date en je delivery date bij Borderlinx ?
  #2058  
Oud 29-07-10, 20:42
Jaapvdb Jaapvdb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem... Bekijk bericht
Namens vele bedankt !

Zijn er mensen die vandaag hebben besteld ? Zoja wat is je shipment date en je delivery date bij Borderlinx ?
Apple hanteert naar wat ik lees nog steeds 3 weken verzendtijd + dan nog 6 dagen voor bezorging

Oftewel
Vandaag besteld = shipment 20 augustus / delivery 27 augustus

Hecht hier echter niet teveel waarde aan
(veel mensen die vorige week hebben besteld, 16GB, hebben hem al bij BL liggen) Daarintegen duurt het bij BL ook wisselend van 3/4 dagen tot zelfs 10 of meer dagen
  #2059  
Oud 29-07-10, 20:45
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Ow oke bedankt,

Mn verjaardag is op 7 september dus ikzeg ff snel bestellen en hopen dt mn iPhone 4 32 GB er dan is en niet extra vertraging oploopt
  #2060  
Oud 29-07-10, 21:11
tss68nl tss68nl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik snap er niks meer van. Borderlinx zegt dat ze hem om 16:53 vandaag aan de delivery agent hebben overgedragen. Trackingnummer er bij (10 cijfers), maar op zowel www.dhl.co.uk als www.dhl.nl zegt de site dat hij het tracking nummer niet kent...

..moet ik me nu zorgen maken en gaan bellen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 09:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.