//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat de levertijd van Apple op dit moment in de UK niet zo heel lang is... zoals ik al zei was dat bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2101  
Oud 30-07-10, 12:44
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

Ik denk dat de levertijd van Apple op dit moment in de UK niet zo heel lang is... zoals ik al zei was dat bij mij nog geen week... en ik denk dat je bij BL een beetje geluk moet hebben...
Zou best kunnen dat ik mijn iphone al na 2 weken na bestelling heb volgens mij...

Maar die optie van je neef is toch prima? dan heb je hem misschien ook al binnen 2 weken....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2102  
Oud 30-07-10, 12:52
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blingbling Bekijk bericht
idd wat een ongelofelijk schijtforum is dat zeg. Als ik een vraag stel naar mensen die hem dezelfde dag als ik hebben besteld, of die al op prepared for shipment staat, krijg ik gelijk zo'n verschrikkelijke betweter die het wel even weet. En niet alleen in dat gedeelte van het forum.
Of ze negeren je idd doodleuk
Precies wat ik begon te denken. Geen flame naar Tweakers.net hoor, ik bezoek die site al jaren.. maar fatsoenlijke mensen zijn soms moeilijk te vinden. =)

Zijn er trouwens mensen met een i4 met een scherp technisch oog? Zo ja; is 't mogelijk dat jullie eens even de randen van het scherm (lees: glas) kunnen bekijken. Tussen de rand van 't glas en het toestel zit als 't goed is ruimte.
  • Is die ruimte groter dan 'normaal' / 'gemiddeld' ?
  • Hoe zit het met de afwerking van het glas langs de randen? Is het enigszins recht geslepen?

En zijn er toevallig mensen met een screenprotector die kunnen zien of deze ook de randen (lees: geul) overlapt/bedekt? Zo ja; welk merk ?
  #2103  
Oud 30-07-10, 13:06
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
Ik denk dat de levertijd van Apple op dit moment in de UK niet zo heel lang is... zoals ik al zei was dat bij mij nog geen week... en ik denk dat je bij BL een beetje geluk moet hebben...
Zou best kunnen dat ik mijn iphone al na 2 weken na bestelling heb volgens mij...

Maar die optie van je neef is toch prima? dan heb je hem misschien ook al binnen 2 weken....
Ik heb zojuist een besteld, (In ierland welliswaar) er staat shipped in 3 weeks. Maar dit jou nog kunnen veranderen?(sneller)
  #2104  
Oud 30-07-10, 13:07
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

@ Kleine Jan, als het traject van bestelling tot levering vanuit de UK op 2 a 2,5 week ligt, dan kies ik liever voor die optie Hoeft mn neef zich ook niet te haasten vanuit werk om de reservering op te halen of "toevallig" thuis te zijn op het moment dat hij verstuurd wordt. Maar als het dus een maand of langer duurt vanuit de UK, dan zal ik mijn neef even moeten gaan motiveren
  #2105  
Oud 30-07-10, 13:09
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kleine jan Bekijk bericht
Dan heb je dus nederlands adres opgegeven?

Ben eigenlijk wel benieuwd, zou wel uniek zijn?
maar ik zou wel ff bellen
Nee Shipment heb ik mn BL adres natuurlijk Maar ben mn billing adres vergeten te wijzigen, daar staat nu ook BL.. Overigens was mijn CC al bekend bij Apple en hoefde ik alleen nog maar m'n CVC code van de achterkant in te tikken en klaar. Dus ik denk dat ik dat wel zo kan laten?

Heb van te voren ook even naar Rabobank gebeld, waar mn Mastercard van is, ik ben gratis verzekerd als het niet aan zou komen dus ik maak me nergens zorgen om.
  #2106  
Oud 30-07-10, 13:13
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_recci Bekijk bericht
Ik heb zojuist een besteld, (In ierland welliswaar) er staat shipped in 3 weeks. Maar dit jou nog kunnen veranderen?(sneller)
Als ik de trend 'n beetje goed gevolgd heb de laatste dagen verscheept apple je telefoon ongeveer na 2 weken, ze zijn dus goed bezig. Drie weken is een leadtime die ze voor elke bestelling aanhouden.
  #2107  
Oud 30-07-10, 13:14
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

lijkt me wel riskante bedoeling, mensen met goede ervaringen hier?
  #2108  
Oud 30-07-10, 13:23
Jaapvdb Jaapvdb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
lijkt me wel riskante bedoeling, mensen met goede ervaringen hier?
euhm..iets meer verheldering? Wat lijkt je riskant? Telefoon bestellen in de UK? Zoja, lees dan even gewoon het topic door dan zie hoeveel mensen er goede ervaringen mee hebben (uitgezonderd het lange wachten op Borderlinx)
  #2109  
Oud 30-07-10, 13:30
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justevo Bekijk bericht
Heb van te voren ook even naar Rabobank gebeld, waar mn Mastercard van is, ik ben gratis verzekerd als het niet aan zou komen dus ik maak me nergens zorgen om.
Hoogstwaarschijnlijk is dat het traject van Apple-BorderLinx? Of ook nog van BorderLinx-NL?

EDIT:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mastercard.com
Aankopen die u betaalt met de RaboCard zijn 180 dagen gratis verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging. De aankoopverzekering geldt voor uw aankopen in de winkel en op internet.
  #2110  
Oud 30-07-10, 13:32
MaartenW's schermafbeelding
MaartenW MaartenW is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Beverwijk
Berichten: 70
Standaard

Al een paar keer een chat gehad met Borderlinx over de achterstanden etc etc.
"mijn" iphone ligt daar sinds gisteren, ze verwachten een suite update na het weekend. Nog steeds erg druk maar achterstanden worden ingelopen momenteel.
  #2111  
Oud 30-07-10, 13:47
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Probeer je eens in te leven in hun werksituatie op dit moment. Ik kan me voorstellen dat ze het ENORM druk hebben, aangezien hun personeelsbestand ingecalculeerd is op de vaste stroom van goederen. Ene dag is er niks aan de hand, werk je rustig en schijnt het zonnetje. Dan, de volgende dag, krijg je ineens 2000 nieuwe bestellingen binnen. Succes!

Dat ze het op deze manier oplossen en het feit dat ze, als ik het mij goed herinner, maandag als deadline hebben om weer op schema te zitten; mijn respect. Daarnaast lijkt het er ook op dat ze accuraat en zorgvuldig te werk gaan, aangezien ik de eerste werkelijke klacht over borderlinx en een i4 bestelling nog moet tegenkomen. En ik kan je vertellen; een fout is snel gemaakt als je met zo veel bestellingen bezig bent, waar weer werkdruk bij komt kijken, wat weer voor stress zorgt.
  #2112  
Oud 30-07-10, 13:47
Justevo Justevo is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathijsdb Bekijk bericht
Hoogstwaarschijnlijk is dat het traject van Apple-BorderLinx? Of ook nog van BorderLinx-NL?

EDIT:
Het hele traject lijkt mij, heb er specifiek om gevraagd of het ook verzekerd is als ik het niet ontvang. En dat was dus ook zo..

Heb nog niks van Apple ofzo gehoord over het billing adres, dus dat zal wel goedkomen. M'n CC is al jaren bekend daar
  #2113  
Oud 30-07-10, 13:53
dikke dikke is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Billing adres hoeft niet hetzelfde te zijn als het adres van je CC. Ik had de CC van m'n pa gebruikt, maar bij billing adres mijn naam ingevoerd. Apple gebeld; geen probleem. Visa gebeld; bedrag was al geaccodeerd. =)

Bedrag wordt alleen nog niet afgeschreven totdat Apple overgaat tot verschepen. Volgens de berichten hier op het forum.
  #2114  
Oud 30-07-10, 14:18
mikevanvliet mikevanvliet is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het hele forum doorgezocht, maar ik kon geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag.

Hebben jullie wel eens meegemaakt dat wanneer je 2 iphones hebt besteld bij Apple en netjes worden afgeleverd bij BL, dat de 2 doosje op verschillende tijden opduiken in je BL suite. Dus 1 voor 1 (eentje 's ochtend, 1 's middags)
Ik dacht bijna dat er 1 gestolen was.

Ik verwacht na deze 2 iphones nog 2 iphones, is het goedkoper om er 4 tegelijk te sturen, of is 2x 2 net zo duur. De total cost calculator is daar niet duidelijk in.

En de belangrijkste vraag. Heeft iemand al een Offer Code, of korting code ontvangen van BL voor het lange wachten en wil iemand deze met mij delen? Mag ook dmv PB
  #2115  
Oud 30-07-10, 14:25
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

4 gelijk op laten sturen in 1 doos lijkt me best riskant....
  #2116  
Oud 30-07-10, 14:25
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikevanvliet Bekijk bericht
En de belangrijkste vraag. Heeft iemand al een Offer Code, of korting code ontvangen van BL voor het lange wachten en wil iemand deze met mij delen? Mag ook dmv PB
Die worden pas verstrekt als de achterstand weggewerkt is. Kan nog wel een maand duren is mij verteld.
  #2117  
Oud 30-07-10, 14:58
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Ik snap echt niet hoe ik het adres moet noteren, hij geeft steeds een foutmelding, kan iemand me hiermee helpen?
  #2118  
Oud 30-07-10, 15:12
michel01's schermafbeelding
michel01 michel01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 108
Standaard

Hehe die van mij is eindelijk verzonden, helaas wel via de China omweg.
Verwachte leverdatum 5 augustus.
  #2119  
Oud 30-07-10, 15:16
Jaapvdb Jaapvdb is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel01 Bekijk bericht
Hehe die van mij is eindelijk verzonden, helaas wel via de China omweg.
Verwachte leverdatum 5 augustus.
Naja, iedergeval zit er nu beweging in toch?

Hier nog steeds aan et wachten "32GB - 16 juli besteld en nog niks veranderd"
  #2120  
Oud 30-07-10, 15:19
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Ik snap echt niet hoe ik het adres moet noteren, hij geeft steeds een foutmelding, kan iemand me hiermee helpen?
Even een andere volgorde gebruiken. Eerst de Borderlinx regel, dan de Unit 7 regel, dan de Kingston regel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 10:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.