iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   Iphone 4 kopen in Frankrijk/ England (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/62576-iphone-4-kopen-frankrijk-england.html)

naturel00 24-06-10 10:29

Iphone 4 kopen in Frankrijk/ England
 
Hallo

Is het mogelijk om gewoon naar Parijs te rijden en een Iphone4 te kopen zonder problemen ook als je geen resevering hebt?
Of zijn gewoon niet meer te krijgen ?
Ik zou er graag 1 willen hebben en niet al te lang willen wachten

Ximenez 24-06-10 12:08

ik ben bang dat die allemaal al uitverkocht zijn als je aankomt. aangezien voor zowat elke apple store wel een dikke wachtrij stond!

harriepopov 26-06-10 18:29

Zijn de Franse toestellen tegenwoordig ook origineel simlockvrij?

spyhunter 26-06-10 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ximenez (Bericht 474675)
ik ben bang dat die allemaal al uitverkocht zijn als je aankomt. aangezien voor zowat elke apple store wel een dikke wachtrij stond!

Wanneer verwachten jullie dat je weer gewoon in de apple store een iphone 4 zou kunnen aanschaffen? Ik had zelf zo een 3 weken in gedachten?

Guest-20201028093429 26-06-10 22:18

Ik ben van 9 tot 23 Juli in Frankrijk. Hoop er dan ééntje mee te kunnen nemen:D Hoe zit dat met de garantie? Als hij kapot gaat kan ik dan in Nederland naar de apple store of werkt dat niet zo?

xa4cornelis 26-06-10 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne (Bericht 477155)
Ik ben van 9 tot 23 Juli in Frankrijk. Hoop er dan ééntje mee te kunnen nemen:D Hoe zit dat met de garantie? Als hij kapot gaat kan ik dan in Nederland naar de apple store of werkt dat niet zo?


Nee dat werkt helaas niet zo ;)

mitta 28-06-10 11:59

als je hem koopt bij een officiele apple store dan kan je gewoon met het aankoop bewijs naar een officiele apple store als je problemen hebt hoor.

het kan niet als je hem bijvoorbeeld bij een apple retailer koopt, dan moet je echt terug gaan naar de winkel zelf.

mathijsdb 28-06-10 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mitta (Bericht 478046)
als je hem koopt bij een officiele apple store dan kan je gewoon met het aankoop bewijs naar een officiele apple store als je problemen hebt hoor.

het kan niet als je hem bijvoorbeeld bij een apple retailer koopt, dan moet je echt terug gaan naar de winkel zelf.

Waar zie jij die officiele apple store in nederland dan?!:confused::d

pbudding 28-06-10 19:57

iphone 3gs 3.1.3 baseband 05.12.01 jailbreak spirit. nieuwe ios4 versie 4.0 (8A293)
Firmware 05.13.04 de vraag is of deze nu weer te jailbreaken is ????????????

AeronNL 28-06-10 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mathijsdb (Bericht 478382)
Waar zie jij die officiele apple store in nederland dan?!:confused::d

In Haarlem hebben wij een iCentre, zou dit ook kunnen?

theprostitute 29-06-10 16:42

Zelfde vraag hier; ik ga vrijdag naar London.. kan ik daar gewoon een Apple Store inlopen en een iPhone mee nemen?

Hermadrid 29-06-10 17:14

In breda heb je apple store:D

fabulaus 30-06-10 00:22

Wanneer kan ik de iPhone 4 weer op voorraad verwachten in de Engelse of Franse Apple store? En hoe ruim zal hij dan op voorraad zijn? Dan weet ik wanneer ik een city-trip met mijn vriendin kan gaan plannen...

mac-rick 30-06-10 14:32

hallo

ales is inderdaad in parijs uitverkocht
heb net 45 min aan de telefoon gehangen en gereserveerd
krijg mail als ze binnen zijn maar moeten dan binnen 24 uur opgehaald zijn
groetjes rick

ibinco 30-06-10 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mac-rick (Bericht 479783)
hallo

ales is inderdaad in parijs uitverkocht
heb net 45 min aan de telefoon gehangen en gereserveerd
krijg mail als ze binnen zijn maar moeten dan binnen 24 uur opgehaald zijn
groetjes rick


Ik heb ook gebeld met de Apple store Louvre maar volgens de medewerker aan de lijn is het alleen mogelijk te reserveren als je een contract tekent. Ze krijgen de volgende batch de laatste week van Juli.

dimipsp007 03-07-10 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ibinco (Bericht 479836)
Ik heb ook gebeld met de Apple store Louvre maar volgens de medewerker aan de lijn is het alleen mogelijk te reserveren als je een contract tekent. Ze krijgen de volgende batch de laatste week van Juli.

Dan ben je op een verkoper gevallen die niet echt veel weet over wat hij praat.
Ik heb naar hun gebeld , en eentje gereserveerd zonder geen enkel probleem en toen ik vroeg wanneer ze weer binnenkwamen wist hij het helemaal niet, hij is het aan een collega gaan vragen en die heeft gezegd dat de apple stores niet weten wanneer er wat wordt geleverd, dus dit kan evengoed volggende week zijn als binnen een maand.

Jerry Homes 04-07-10 20:32

makkelijkste manier volgens mij voor wie naar naar frankrijk op reis gaat, is er eentje (of 2) laten opsturen naar zijn/haar vakantie adres.

mitta 08-07-10 14:25

gechecked in London en daar zijn ze ook helemaal op....
levertijd is daar 2 weken (in de winkel)

iemand nog een idee waar je snel een iphone 4 kan scoren?
heb het ook al aan iemand gevraagd die naar frankrijk ging maar helaas ook daar foetsie.... levertijd is ook ongeveer 2 weken

Bibi2205 08-07-10 14:49

Snel? eBay of de koophoek hier.. Maar dan betaal je er ook wel voor :)

Als je hem snel wou had je eerder moeten bestellen, levertijd is nu overal zo'n 3 weken. En tegen die tijd zou hij bij ons moeten gaan uitkomen, dus kan je evengoed wachten tot'ie hier verkrijgbaar is.

mitta 08-07-10 14:55

ja maar hier is die niet simlock vrij :) haha
aangezien ik nog een lopend contract heb :)

denk dat ik hem maar via de UK apple site ga bestellen... kan je tussentijds ook op cancel klikken :)

als iemand hier op iphoneclub nog een iphone over heeft voor een leuke prijs laat het dan weten...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:23.