iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   2e vracht frankrijk? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/62607-2e-vracht-frankrijk.html)

sjalih 24-06-10 13:53

2e vracht frankrijk?
 
Hallo allemaal,

Weet iemand wanneer de 2e vracht van iphones in frankrijk aankomt? Dan hoef je tenminste niet te reserveren en je kan je meteen de iphone halen.
Alvast bedankt!

Coen Gortemaker 25-06-10 12:17

en jij denkt dat geen enkele fransman hem wil, denk dat je hem toch moet reserveren maat.

sjalih 25-06-10 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Coen Gortemaker (Bericht 475797)
en jij denkt dat geen enkele fransman hem wil, denk dat je hem toch moet reserveren maat.

denk je dat de fransman hem los koopt?
Dacht het niet he, je kan em ook bij carrefour kopen met abbo, daar kost hij 299 met 12 maanden abbo. is veel voordeliger!
Alleen zakenmannen of mensen die al een abbo hebben kopen hem bij apple store. maarja de kans is idd groot dat ik moet reserveren.

peter73 25-06-10 12:50

En wie zegt er dat de iPhone al volledig is uitverkocht in Frankrijk?

Coen Gortemaker 25-06-10 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjalih (Bericht 475799)
denk je dat de fransman hem los koopt?
Dacht het niet he, je kan em ook bij carrefour kopen met abbo, daar kost hij 299 met 12 maanden abbo. is veel voordeliger!
Alleen zakenmannen of mensen die al een abbo hebben kopen hem bij apple store. maarja de kans is idd groot dat ik moet reserveren.

stel, 1000 franse iphones.. die kunnen dan toch nog steeds maar 1 keer vergeven worden zo bedoelde ik het meer het maakt toch niet uit of hij bij een abbo wordt verkocht of los? daarom kun je beter reserveren dan op "de bonnefooi"

Donstil 25-06-10 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter73 (Bericht 475831)
En wie zegt er dat de iPhone al volledig is uitverkocht in Frankrijk?

De Apple Genius die ik gister gesproken heb. Athans de Apple Store in parijs heeft vandaag zeker geen voorraad meer. (daar stonden er teveel voor te wachten)

Er is ook nog niet bekend wanneer de nieuwe zending gaat komen.

master 25-06-10 13:27

zijn er maar 2 winkels in parijs momenteel waar je hem los kan halen of kan ik ook ergens anders terecht?

sjalih 26-06-10 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 475844)
De Apple Genius die ik gister gesproken heb. Athans de Apple Store in parijs heeft vandaag zeker geen voorraad meer. (daar stonden er teveel voor te wachten)

Er is ook nog niet bekend wanneer de nieuwe zending gaat komen.

bullshit!
Ik ben vanmorgen geweest, heb er 8 gekocht met 3 vrienden!
maar vanmiddag waren ze uitverkocht toen ik voor de 2e keer wou inkopen!
Begin volgende week zouden ze er weer zijn maar het beste kan je bellen naar louvre en nummer 5 kiezen. En dan meteen aan de verkoper vragen of ze nog op voorraad zijn!

Donstil 26-06-10 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjalih (Bericht 477059)
bullshit!
Ik ben vanmorgen geweest, heb er 8 gekocht met 3 vrienden!
maar vanmiddag waren ze uitverkocht toen ik voor de 2e keer wou inkopen!
Begin volgende week zouden ze er weer zijn maar het beste kan je bellen naar louvre en nummer 5 kiezen. En dan meteen aan de verkoper vragen of ze nog op voorraad zijn!

Oké! Goed voor jou! Ik vertel alleen wat ik daar gehoord heb donderdag!

(! komt zo schreeuwig over)

sjalih 26-06-10 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 477066)
Oké! Goed voor jou! Ik vertel alleen wat ik daar gehoord heb donderdag!

(! komt zo schreeuwig over)

:p:pik bedoel het natuurlijk niet negatief donstilletjeeeee :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.