iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/67249-wie-gaat-morgenochtend-mee-naar-parijs.html)

spiekry 06-08-10 15:36

Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs?
 
Hallo,

Ik ben van plan om morgennacht/ochtend vroeg naar parijs te vertrekken om een iphone 4 op te halen. Wie gaat er ook nog? kan ik eventueel meerijden en of wie wilt er met mij meerijden? We delen dan de kosten natuurlijk.

Dit kreeg ik net via de mail van debinnen apple store du louvre :Sir,
We are no longer taking product reservations for the iPhone 4. They are available, while stocks last, in store. Dus als het goed is hebben Ze nog genoeg zolang de voorraad strekt

Le 6 août 2010 à 14:26

MVG
Spiekry

speeds 06-08-10 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spiekry (Bericht 519474)
Hallo,

Ik ben van plan om morgennacht/ochtend vroeg naar parijs te vertrekken om een iphone 4 op te halen. Wie gaat er ook nog? kan ik eventueel meerijden en of wie wilt er met mij meerijden? We delen dan de kosten natuurlijk.

Dit kreeg ik net via de mail van debinnen apple store du louvre :Sir,
We are no longer taking product reservations for the iPhone 4. They are available, while stocks last, in store. Dus als het goed is hebben Ze nog genoeg zolang de voorraad strekt

Le 6 août 2010 à 14:26

MVG
Spiekry

Ikkan zelf niet maar je zou er wel eenvoor mij mee mogen nemen tegen vergoeding!

spiekry 08-08-10 08:22

Overtreding marktplaatsbeleid.
 
topppie!!!

jjisgeswitcht 08-08-10 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spiekry (Bericht 521324)
Ik ben namelijk al geweest

En is het gelukt? Hoe zijn je ervaringen?

jjisgeswitcht 08-08-10 09:03

Goede zaken gedaan dus. Ik zat zelf te denken aan de Thalys, maar schrok me een ongeluk van de prijzen. Wat zijn je verkoopprijzen trouwens?

spiekry 08-08-10 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jjisgeswitcht (Bericht 521352)
Goede zaken gedaan dus. Ik zat zelf te denken aan de Thalys, maar schrok me een ongeluk van de prijzen. Wat zijn je verkoopprijzen trouwens?


Ja ik dacht ook de thalys, maar de prijzen zijn niet mals. check je pm voor verdere info

jjisgeswitcht 08-08-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spiekry (Bericht 521434)
Ja ik dacht ook de thalys, maar de prijzen zijn niet mals. check je pm voor verdere info

Pas als je weer in oktober gaat zijn de prijzen betaalbaar.

spiekry 08-08-10 11:05

DAT klopt, alleen als je ver van te voren boekt is thalys betaalbaar

jjisgeswitcht 08-08-10 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spiekry (Bericht 521470)
DAT klopt, alleen als je ver van te voren boekt is thalys betaalbaar

Is alleen wel lastig omdat Apple voorheen je reservering 24 uur vasthield en je niet van tevoren wist wanneer de afhaalemail van Apple zou ontvangen. En nu is het de gok die je neemt omdat je niet weet of de Iphone 4 op voorraad is, maar je hebt wel een betaalbaar Thalys ticket. Elk nadeel heb z'n voordeel. ;)

spiekry 08-08-10 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jjisgeswitcht (Bericht 521485)
Is alleen wel lastig omdat Apple voorheen je reservering 24 uur vasthield en je niet van tevoren wist wanneer de afhaalemail van Apple zou ontvangen. En nu is het de gok die je neemt omdat je niet weet of de Iphone 4 op voorraad is, maar je hebt wel een betaalbaar Thalys ticket. Elk nadeel heb z'n voordeel. ;)


Ja dat is waar als je de iphone 4 wilt moet nu gaan en niet over een paar weken .

criistal 08-08-10 11:36

waar woon je ergens in NL?

spiekry 08-08-10 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door criistal (Bericht 521514)
waar woon je ergens in NL?

Bedoel je mij? Ik woon in omgeving den haag.:)

criistal 08-08-10 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spiekry (Bericht 521518)
Bedoel je mij? Ik woon in omgeving den haag.:)

Ik was wel graag meegeweest, Woon in Nijmegen. Enig idee hoeveel de benzine kosten ongeveer zullen zijn?

maddutchy 08-08-10 12:33

ligt aan verbruik en brandstof. wij gaan zelf met een diesel vrijdag verwacht dat het 100 euro zal zijn met parkeren erbij.

BruceSV 08-08-10 12:36

Als ik dit zo lees ben ik blij dat mijne morgen bezorgd word :)

spiekry 08-08-10 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door criistal (Bericht 521529)
Ik was wel graag meegeweest, Woon in Nijmegen. Enig idee hoeveel de benzine kosten ongeveer zullen zijn?

Ligt aan de auto en verbruik. Ik had een benzine auto. Ik was in totaal met benzine Tol en parkeerkosten rond de 150 euro kwijt

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spiekry (Bericht 521606)
Ligt aan de auto en verbruik. Ik had een benzine auto. Ik was in totaal met benzine Tol en parkeerkosten rond de 150 euro kwijt


Oh ja dan heb ik het nog niet over de reistijd minimaal 10 uur, files wegwerkzaamheden. hoofdpijn , rugklachten en een houten kont. Tel uit je winst ha ha:)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door criistal (Bericht 521529)
Ik was wel graag meegeweest, Woon in Nijmegen. Enig idee hoeveel de benzine kosten ongeveer zullen zijn?

Oh ja dan heb ik het nog niet over de reistijd minimaal 10 uur, files wegwerkzaamheden. hoofdpijn , rugklachten en een houten kont. Tel uit je winst ha ha:)

criistal 08-08-10 13:24

150 euro delen door 2 = 75 euro pp vind ik nog teveel. Zou je meer mensen kunnen regelen (4 of 5) dus 32,50 pp ongeveer, dan ben ik heel erg geïnteresseerd.

Bruce1975 08-08-10 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door criistal (Bericht 521680)
150 euro delen door 2 = 75 euro pp vind ik nog teveel. Zou je meer mensen kunnen regelen (4 of 5) dus 32,50 pp ongeveer, dan ben ik heel erg geïnteresseerd.

Ik ga misschien van de week, moeten we maar wat inplannen met zijn allen.

GekkeHenkie 08-08-10 14:44

Vergeet niet de 2x € 14,60 wat je aan péage (tol) moet betalen op de Franse autoroute!

Bruce1975 08-08-10 15:10

Bedankt...

Neem ik mee, maar ik ga toch binnen de forum even scoren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.