//

Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden?

Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Staat een artikel over de lange rijen in UK op Mail Online. Wondered why you couldn’t find an Apple iPhone 4?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 21-09-10, 22:47
Lacrimosa Lacrimosa is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 91
Standaard

Staat een artikel over de lange rijen in UK op Mail Online.

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 22-09-10, 18:14
sjoerdtk sjoerdtk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Vandaag GEEN nieuwe voorraad... alles was weg om 11 uur toen ik aan kwam kakken (mocht niet zelf vliegen, anders was ik er om 7u geweest ). Ben bij alle vier de stores geweest, maar zonder resultaat. Kon gelukkig m'n vlucht tegen een goede prijs omboeken, dus vlieg nu komende zaterdag terug. In de hoop tegen die tijd wel beet te hebben... Je zou toch zeggen dat dat dan moet lukken.
  #83  
Oud 23-09-10, 09:40
robbinjanssen robbinjanssen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik ga morgen kijken, ik houd jullie op de hoogte.
  #84  
Oud 23-09-10, 11:05
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

Aha
Nu weet ik ook wat er bedoelt wordt met die Pakistanen ;-)
  #85  
Oud 23-09-10, 11:29
sjoerdtk sjoerdtk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Vannacht werden er zowel bij Covent Garden als Regent Street 'tickets' uitgedeeld, wat je een garantie gaf op een iphone de volgende ochtend. Dit om onrust in de rijen te voorkomen.

130 voor Regent Street, 90 voor Covent Garden. Totaal dus respectievelijk 260 en 180 iphones.

Misschien op twee klanten na is alles naar pakistanen gegaan, die inmiddels ook al 's middags voor de deur staan te wachten.

Het is echt onvoorstelbaar. En gruwelijk irritant. Niemand weet wanneer en hoeveel er binnenkomen.

Valt geen touw aan vast te knopen.
  #86  
Oud 23-09-10, 12:40
robbinjanssen robbinjanssen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik hoor veel positieve verhalen over white city, denk dat ik daar mn kans ga pakken morgenvroeg
  #87  
Oud 23-09-10, 21:24
sjoerdtk sjoerdtk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Toen ik gisteren bij White City was zeiden ze slechts een heel kleine voorraad binnen te hebben gekregen. Welke ook direct in de (vroege) ochtend weer weg was.

Blijft een lastige afweging waar te gaan staan. Regent Street en Covent Garden krijgen verreweg de meeste iPhones, maar White City en Brent Cross zullen (misschien?) iets rustiger zijn qua hoeveelheid mensen... Blijft een gok. Zeker met massa's pakistanen... Ze schijnen er echt dag in dag uit te staan.

Ik heb vanmiddag ONWIJS veel geluk gehad. Alle iPhones gingen weg 's ochtends naar aan de mensen met 'tickets', die ze de avond ervoor hadden gekregen. Er bleef 0,0 over. Zowel bij Covent Garden als Regent Street. Advies gevraagd aan de manager van Regent Street: die zegt, probeer Brighton. Daar schijnt regelmatig wat over te blijven. Opzich goed te doen vanuit Londen (45min met de trein)... maar gebeld en 16 wachtenden voor me aan de lijn. Dus maar niet gedaan.

Tijd - 20min denk ik- zitten lullen met de manager. Aardige vent. Heel redelijk. De security in de rijen geven verschillende verhalen. Geloof alleen dat van de manager. Zelfs het Apple personeel geeft vaak 'vaag' en wisselend advies.

Uiteindelijk nog een kwartiertje blijven hangen in de store op Regent Street. Tikt die manager me op m'n rug. 'Can I speak you in private?' - 'sure'

Ik moest om 14.00u terugkomen en hem dan aanspreken. Het zou dan rustiger zijn en er zou nog 1 reserve-iphone zijn welke dan voor mij zou zijn.

Zo gedaan... 14.00u was ik er. Alleen hij niet. Begon 't al te vrezen. Maar het personeel wist van m'n komst, mocht meelopen vooraan in de rij en zo onopvallend mogelijk de aankoop gedaan.

Super blij mee. Maar mijn advies: spreek met de manager. Zeg dat je morgen terugvliegt en speciaal voor de iPhone naar Londen bent gekomen. Dan maak je kans. Anders is het denk ik ECHT heel lastig. Tenzij ze er 1000 binnen krijgen, maar da's de laatste dagen/weken niet het geval.
  #88  
Oud 24-09-10, 17:21
robbinjanssen robbinjanssen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Vandaag biji covent garden geweest, geen succes. Denk dat ik het morgenvroeg biij regent street ga proberen, vandaag had geen enkele apple store iets binnen gekregen
  #89  
Oud 24-09-10, 21:52
sjoerdtk sjoerdtk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Heel veel succes! Mocht het nu niet lukken, loop dan met je boardingpass in de hand naar de manager! En wees er extreem vroeg bij. Vier uur 's ochtends klinkt mss belachelijk, maar is misschien wel nodig wanneer je d'r ECHT een wilt hebben...
  #90  
Oud 26-09-10, 17:01
robbinjanssen robbinjanssen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Helaas, gister was er ook niets binnen gekomen, vandaag niet meer wezen kijken! Moet ik toch maar uitwijken naar diensten als borderlinx.

Pakistanen vroegen er overigens 700 pond per stuk voor. Maar dan krijg je wel apple receipt erbij, ik heb ze vriendelijk bedankt voor het verhufteren van de markt
  #91  
Oud 26-09-10, 17:05
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

dat jullie het jezelf zo moeilijk maken zeg

bestel ze gewoon of koop er 1 op het forum
voor die 125 euro meer heb je er direct 1
ipv dat je 4 uur s'morgens tussen die stink pakistanen moet staan
  #92  
Oud 26-09-10, 17:11
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbinjanssen Bekijk bericht
Pakistanen vroegen er overigens 700 pond per stuk voor. Maar dan krijg je wel apple receipt erbij, ik heb ze vriendelijk bedankt voor het verhufteren van de markt
Bedank gelijk even iedereen die hier een iPhone voor meer dan €700,- aanbied
  #93  
Oud 26-09-10, 17:17
robbinjanssen robbinjanssen is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VoltrefferVick Bekijk bericht
dat jullie het jezelf zo moeilijk maken zeg

bestel ze gewoon of koop er 1 op het forum
voor die 125 euro meer heb je er direct 1
ipv dat je 4 uur s'morgens tussen die stink pakistanen moet staan
Ik had al een weekendje london geboekt, iphone kwam erbij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boes40 Bekijk bericht
Bedank gelijk even iedereen die hier een iPhone voor meer dan €700,- aanbied
Dat vind ik hun goed recht, die zijn immers ook naar london gereisd, die pakistanen wonen in london en kopen gewoon alles op, dat is gewoon jammer (maar deels ook fout van apple)
  #94  
Oud 01-10-10, 22:28
TooManyNotes TooManyNotes is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik ben ook van plan om hem in de UK te gaan halen. Heeft iemand nog updates van de laatste dagen?

Merci!
  #95  
Oud 04-10-10, 12:49
nunkifrutzz nunkifrutzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TooManyNotes Bekijk bericht
Ik ben ook van plan om hem in de UK te gaan halen. Heeft iemand nog updates van de laatste dagen?

Merci!
Ik heb vrijdag een 4 32Gb gekocht in de Apple Store in White City (Westfield shopping Centre). Daar delen ze tegenwoordig 's avonds nummers uit om dan 's morgens vroeg een iPhone te kunnen kopen. Ik ben er om 7u30 binnengewandeld zonder nummer. Er stonden al flink wat Pakistani's en Indiërs aan te schuiven. Het merendeel van hen wil echter de 16Gb. Iemand van de winkel kondigde aan dat er enkel 32Gb's beschikbaar waren, en de lijn Pakistani's en Indiërs week uiteen alsof de Rode Zee opnieuw gesplitst werd! Yours truly kon dus meteen naar binnen, en op 20 minuten was ik binnen en buiten met een nieuwe iPhone.
Ga er gewoon vroeg genoeg naartoe en je maakt kans. om 7u30 gaat de winkel open. De stores in Covent Garden en Regent St. Zien van opening tot sluiting zwart van het volk en zijn bijna zonde van je tijd. Succes!!!
  #96  
Oud 15-10-10, 00:11
floris88 floris88 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

hoe staat de voorraad er tegenwoordig voor?
  #97  
Oud 02-11-10, 16:31
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

Hoe zit het momenteel met de voorraad van de iPhone 4 in Londen. Van het weekend ga ik naar Londen toe en ik wil er graag één meenemen..
  #98  
Oud 02-11-10, 19:53
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

ik ga op 20 november naar london , ik zal het via deze manier doen om hem te reserveren Apple - Reserve and Pick-up mss kun je het proberen , en hier dan weer reageren of het gelukt is,chapp?
  #99  
Oud 02-11-10, 20:11
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

Je kan pas 2 dagen van te voren reserveren. Dit betekent dat ik donderdag pas kan reserveren. Ik zal jullie dan op de hoogte houden..
  #100  
Oud 02-11-10, 22:00
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chapp Bekijk bericht
Je kan pas 2 dagen van te voren reserveren. Dit betekent dat ik donderdag pas kan reserveren. Ik zal jullie dan op de hoogte houden..
idd , das wel jammer , bedankt om ons op de hoogte te houden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorraad apple store in de UK gotti Koopinformatie Rest Europa 2 09-09-10 20:12
Iphone 3G op voorraad bij Apple resellers catch Koopinformatie Nederland 3 16-08-08 11:04
Weten welke Apple Store nog voorraad heeft? forum.bericht Koopinformatie Nederland 1 24-07-08 11:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.