iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   iPhone 4 kopen in Glasgow Schotland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/68547-iphone-4-kopen-glasgow-schotland.html)

Arnauto 15-08-10 17:56

iPhone 4 kopen in Glasgow Schotland
 
Ik ga aankomende donderdag naar Glasgow.
Nu wil ik daar in de apple store een iPhone 4 kopen.
Heb ik kans dat dat gewoon gaat lukken of zijn ze over het algemeen nog niet op voorraad?

Jullie tips?

Tnx vast

jorispeeters 16-08-10 11:48

Een vriend van me vertrekt morgen voor 3 daagjes naar Glasgow en neemt indien op voorraad een iPhone voor me mee.

Zal zodra ik bericht van hem heb iets laten weten hoe het zit met de voorraad.

jorispeeters 18-08-10 16:09

Vandaag bericht gekregen dat er geen voorraad was. Zowel 16gb alsmede 32gb niet op voorraad bij de Applestore in Glasgow. Bij veel overige shops wordt hij alleen met abo verkocht.

Heb helaas geen info gekregen betreft leveringen e.d.

Arnauto 18-08-10 21:09

ok bedankt voor je reactie,

Is het nu helemaal niet gelukt of heb ik nog kans bij andere shops in Glasgow?

Arnauto 18-08-10 21:16

ik hoop op snelle reacties want ik vertrek morgenochtend vroeg...

Heb ik ook kans op de vliegvelden Londen Gatwick, Londen Heatrow of Glasgow?

jorispeeters 18-08-10 23:11

Voor zover ik van mijn vriend in Glasgow heb gehoord was die buiten de Apple store vrij lastig te verkrijgen omdat ze daar vaak met contract (abo) verkocht werden. Nu moet ik erbij zeggen dat die vriend geen iPhone kenner is en ik hem niet teveel heb opgezadeld met de zoektocht naar een iPhone4. Maar volgens hem was er buiten de reguliere Apple store vrijwel niet aan te komen.

Misschien heb je net geluk en krijgen ze nieuwe voorraad. In dat geval houdt ik me aanbevolen voor een modelletje ;)

Over de vliegvelden heb ik geen idee. Hoorde alleen vandaag toevallig dat er op Schiphol nog een voorraad is. Maar die kost dan ook rond de 1000 euro.

Succes en fijne vakantie!

Arnauto 19-08-10 03:25

Tnx voor je reactie,

Ik ga op speurtocht...

Later meer

Jazzamataz 19-08-10 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorispeeters (Bericht 536676)

Succes en fijne vakantie!

Hij gaat volgens mij gewoon naar Celtic FC- FC Utrecht :D

Arnauto 20-08-10 11:11

Inderdaad ben ik op dit moment in Glasgow voor die wedstrijd ja..

Gisteravond bij de shop geweest toen was er nog 1 32gig

Vanmorgen terug gegaan waren ze uitverkocht

Ze weten ook niet of ze ze nog voor morgenmiddag gaan krijgen..

Arnauto 22-08-10 10:15

Vrijdag en zaterdag nog langsgeweest bij de Apple store in Glasgow maar iedere x moesten ze ons mededelen dat ze uitverkocht zijn..

Jammer maar helaas

Daan. 07-11-10 20:34

Is er misschien iemand die een update kan geven over de voorraad in Glasgow?
Een kennis reist dinsdag vanaf Glasgow naar amsterdam en kan misschien een telefoontje meenemen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.