iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   Ga je naar de UK? Iphone 4 reserveren voor in-store pickup! (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/74733-ga-naar-de-uk-iphone-4-reserveren-voor-store-pickup.html)

peebee01 11-10-10 18:49

Ga je naar de UK? Iphone 4 reserveren voor in-store pickup!
 
Voor mij was het nieuw, dus misschien hebben anderen hier ook iets aan.
Heb zo juist een iphone 4 16Gb gereserveerd voor pickup morgen in een apple store in de UK.
Via deze link kun je een store kiezen en een model.

Apple - Reserve and Pick-up

je kunt er ook komen via:
Apple Retail Store (United Kingdom)
Kies dan je store rechts
onder iPhone 4 klik op "learn more"
klik dan in de tweede kolom rechts boven aan op "advance reservation"
dan kun je alle stores kiezen en krijg je de voorraad te zien van iphone 3G, 4 met 16 Gb, en iphone 4 met 32 Gb.
In de London stores hebben ze vandaag alleen de 32Gb varianten.

Ik hoop die van mij morgen op te halen....

tymonkerste 11-10-10 19:32

Dit is een goede oplossing voor het "pakistanen probleem" daar!
Dus uiteindelijk toch een goede oplossing van Apple

Irn 11-10-10 21:30

Mij lukt het helaas niet een store te selecteren, ik maak steeds hetzelfde rondje op de website. Van advance reservation naar de winkels, naar de iphone 4 pagina van de winkel en weer terug. Wat doe ik fout?

peebee01 11-10-10 22:49

Verkeerde browser.

Probeer maar eens met internet explorer. chrome doet het niet goed

Medejo 19-10-10 09:16

Vraag: :confused:
Je moet naast de dag ook een tijdstip aangeven wanneer je komt.
De dag is voor mij geen probleem, het tijdstip daarin tegen wel.

Weten jullie of het mogelijk is om de reservering in de middag te plaatsen en eventueel de iPhone in de ochtend op te halen?!

peebee01 19-10-10 15:56

ja hoor, geen probleem

je moet alleen niet te laat komen, dan vergeven ze hem aan iemand anders volgens mij

Medejo 20-10-10 13:20

Top, dat ga ik daar van uit.
Dan plaats ik de reservering aan het eind van de middag.

Timmeeeyy 07-11-10 18:17

Wie hebben allemaal gebruik gemaakt van de Reserve & Pickup??

Medejo 10-11-10 10:31

Ik heb er succesvol gebruik van gemaakt.

Timmeeeyy 13-11-10 02:46

Nog nooit heb ik zoveel stress gehad als vandaag. Donderdagavond aangekomen in Londen. Donderdag overdag al geprobeerd om mn 16gb iphone te reserveren. Er was er steeds geen beschikbaar. Echt ***....

Dan maar fysiek naar de winkel en hopen dat er een is. Ik ben gisteren(vrijdag) dus 4 x in de iphone winkel geweest. Steeds weer niets beschikbaar. Mijn vriendin werd gek van me. Op een gegeven moment zei een medewerker dat het onduidelijk is wanneer je ze kunt reserveren maar dat de status beschikbaar vaak om middernacht wordt ingeschakeld.

Dus zonder iphone weer naar mijn tante dr huis. Nu heb vanaf 12 uur continu gechecked. En wat denk je. Om 00:20 local time heb ik een 16gb iPhone 4 kunnen reserveren. Morgen kan ik hem op Regent Street tussen 11:00 en 11:30 uur ophalen.

Nu nog stressen of ik er op tijd ben..hahaha...

Best lastig dat reserve and pick-up....kost je een hoop tijd en stress...

Maar morgen wordt een mooie dag!

ibert 13-11-10 23:43

Ik was gisteren bij de apple store in newcastle en daar hadden ze plenty iphone 4 liggen. Ik heb hem laten liggen want de signaalsterkte liep duidelijk terug als ik er eentje vasthield in de winkel vergeleken met mijn 3gs.

Grt ibert

Medejo 14-11-10 21:13

Tip voor lezers van dit topic.
Als je een reservering plaatst. Zet de tijd dan ergens laat in de middag. Als je hem eerder ophaalt is dat geen probleem.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ibert (Bericht 600067)
Ik was gisteren bij de apple store in newcastle en daar hadden ze plenty iphone 4 liggen. Ik heb hem laten liggen want de signaalsterkte liep duidelijk terug als ik er eentje vasthield in de winkel vergeleken met mijn 3gs.

Grt ibert

en... wat heeft dat te maken met dit topic :confused:

King1987 14-11-10 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Medejo (Bericht 600376)
en... wat heeft dat te maken met dit topic :confused:

Uh, gewoon dat er voorraad is ;)

Medejo 14-11-10 21:26

zinloos dus ;-)

Timmeeeyy 16-11-10 02:49

Het ophalen ging prima. Legitimatiebewijs mee en ophalen maar. was overigens wel een kwartiertje te vroeg maar dat was idd geen probleem.

Ik kon trouwens na mijn aankoop niet wachten om m'n iPhone te gebruiken dus heb ik zelf m'n simkaart klein geknipt. Gelukkig is dat goed gegaan en heb ik inmiddels al aardig wat Apps gedownload.

doceb 16-11-10 13:01

In London was de boel volledig uitverkocht. Volgens de dame daar waren ze online ook uitverkocht. Toch 1 online besteld en laten verzenden naar fam in de UK. Zal er volgende week zijn. Ben benieuwd...

remundo7000 16-11-10 15:11

Ik heb er net (nu) één gehaald bij Covent Garden. Gisteren gereserveerd, vandaag opgehaald. Alles werkt! Over dat reserveren: het kan maar 1-2 dagen vooraf, en bij mij werkte het alleen via Safari. Geen liefde voor Chrome en IE9 op de Apple-website!
16 GB was niet beschikbaar.

Verder werkt alles als een zonnetje, en over zon gesproken: schitterend weer hier vandaag!

Timmeeeyy 16-11-10 17:11

De 32gb telefoons zijn er idd voldoende. De 16gb's zijn steeds uitverkocht maar ik heb er een...:d

ceejay86 18-11-10 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ibert (Bericht 600067)
Ik was gisteren bij de apple store in newcastle en daar hadden ze plenty iphone 4 liggen. Ik heb hem laten liggen want de signaalsterkte liep duidelijk terug als ik er eentje vasthield in de winkel vergeleken met mijn 3gs.

Grt ibert


Ik ga over 2 weken naar New Castle en ben van plan daar ook een Iphone 4 te scoren.. Welke Apple Store ben jij geweest? Je heb er daar volgens mij 2?

Kun je daar contant betalen of heb je een creditcard nodig??

cvandereeze 19-11-10 14:08

Ik ga volgende week toevallig naar de UK,

mijn vraag, is de iphone simlockvrij??

gr.
chris


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:36.