iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   4S uit Duitsland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/99920-4s-duitsland.html)

El Krono 13-10-11 18:59

1 Bijlage(n)
Heb diverse duitse site doorzocht en er wordt wat afgevraagd over de opening van de deuren. Het meeste wat wordt aangegeven is dat de ingang ÖPNV (aan de kant van de burger king) om 07.30 opengaat. Dit staat ook op de site van Centre O. Het kan natuurlijk zijn dat ze het morgen anders doen. Maar ik gok vooralsnog op deze ingang.
In Parijs deed men ook maar 1 ingang (eerder dan normale openingstijd) open.

Maurice013 13-10-11 18:59

Pfffff van mn ouders mag ik niet alleen met de auto...
En vrienden die kunnen helaas niet.
Gaat het hele feest niet door... Zit ik nog steeds met die leen (verzekering) zwerver galaxy mini...

apotheosis 13-10-11 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boy1308 (Bericht 715528)
Kan ik doen ja :)

Alleen voor zorgen je geld goed weggestoken zit, zodat ze nie kunne tsjoepen e :).

boy1308 13-10-11 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 715539)
Alleen voor zorgen je geld goed weggestoken zit, zodat ze nie kunne tsjoepen e :).

das de hoofdreden waarom ik ni alles cash wil betalen.... heb nu cash geld bij voor 2.... hopelijk kan ik de overige 2 met Visa betalen, of andere kaart....

Jorco 13-10-11 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El Krono (Bericht 715537)
Heb diverse duitse site doorzocht en er wordt wat afgevraagd over de opening van de deuren. Het meeste wat wordt aangegeven is dat de ingang ÖPNV (aan de kant van de burger king) om 07.30 opengaat. Dit staat ook op de site van Centre O. Het kan natuurlijk zijn dat ze het morgen anders doen. Maar ik gok vooralsnog op deze ingang.
In Parijs deed men ook maar 1 ingang (eerder dan normale openingstijd) open.

Is dit niet bij de hoofdingang dan?

Maxman 13-10-11 19:55

Heb nu voor 1 cash bij en voor ander of ABN pas of Mastercard moet goed komen :)
Wil toch 2 aparte bonnetjes.

En gelukkig doen ze maar 1 ingang open :) Die aanpassing op site van Centro is pas vandaag geplaatst eerst zouden alle ingangen om 7.30 open gaan.

swenvdheuvel 13-10-11 19:57

Welke gaat open hoofdingang?

swenvdheuvel 13-10-11 20:22

iPhone 4S in Duitsland kopen, wat een gedoe | Apple Mac, iPad & iPhone nieuws, workshops en tips | iCreate Magazine

Chesus007 13-10-11 20:36

Tja ik hoop gewoon dat er genoeg toestellen gaan zijn morgen zodat iedereen die de moeite heeft gedaan om helemaal naar daar te rijden tevreden kan terug keren.

WDS001 13-10-11 20:51

Modbreak:
Nogmaals: in dit topic is het niet toegestaan om iPhones aan te bieden of naar iPhones te vragen. Daarvoor kunnen jullie allemaal terecht in het "Te Koop" subforum ;)


Ramonio 13-10-11 20:52

Als ik die fanatieke reacties van de Nederlanders allemaal lees dan wil ik niet eens weten met welke macht de Duitsers uit Oberhausen en omstreken daar aanwezig zullen zijn... Enneuh, die ÖPNV-ingang, waar is dat eigenlijk? Dan blijkt dus dat het bericht op Facebook dat alle ingangen geopend zullen worden dus niet klopt. Ergens wel logisch, overzicht kwijt in een volledig verlaten winkelcentrum...

torres2010 13-10-11 21:22

tot straks in duitsland :p

knny 13-10-11 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door torres2010 (Bericht 715765)
tot straks in duitsland :p

Hoelaat vertrek je?

4JC 13-10-11 22:12

In Londen vorig jaar stonden rijen en er zou gevochten zijn toen hadden ze de manier veranderd van iPhones kopen. Je kon ze pas reserveren op het moment dat ze binnen kwamen. Dus op die maandag ochtend toen ik mijn iphone wou reserveren was er in geen enkele winkel een iphone 4 en ik bleef refreshen en hun systeem gaf een error (was een update) toen was er plots een iphone beschikbaar in een winkel net buiten Londen. Ik dus mij haasten naar daar en lag mijn iphone 4 te wachten die nu waarschijnlijk ergens in Parijs is omdat ik hem heb moeten afgeven. Dus een goede reden om de 4s te halen (alleen nu wel met diefstal verzekering)
Zou handig zijn als ze dit systeem nu ook hanteren. Voorkomt zo'n overlast en je weet dat je eentje kan afhalen.

samplex 13-10-11 22:54

Als je @gonnie volgt dan staan er al 20 NL'ers nu in de rij.
Gonny van der Zwaag
Nog meer Nederlanders. Groepje van 20 man nu! #oberhausen


Zal nu al gaan rijden als je er zeker een wilt.

ibinco 13-10-11 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door samplex (Bericht 715861)
Als je @gonnie volgt dan staan er al 20 NL'ers nu in de rij.
Gonny van der Zwaag
Nog meer Nederlanders. Groepje van 20 man nu! #oberhausen


Zal nu al gaan rijden als je er zeker een wilt.



Wat overdreven zeg.

4JC 13-10-11 23:13

Denk dat er toch sommige teleurgesteld naar huis zullen gaan. Er zijn ook Duitsers die in de rij staan.

atQuest 14-10-11 01:00

door cashflowvertragingen toch niet in staat naar oberhausen te rijden vannacht. Ik hoop dat de eerdere meldingen over hernieuwde voorraad zaterdag waar zijn (al heb ik er weinig vertrouwen in, er zal wel weer iemand lopen te zieken). Mensen die er nu zijn of gaan zijn zodadelijk: succes!

torres2010 14-10-11 01:07

Er staan nu ongeveer 100 man voor de ingang. Ik ben al goed gepositioneerd. Voor degene die nog er een wil kopen moeten snel zijn. Anders kunnen ze met lege handen terug naar nl vertrekken

atQuest 14-10-11 01:10

Ik vind het volkomen idioot dat er niks bekend is over de voorraad, en dat het shoppingcenter niet gewoon open is voor de nacht. Commercie anno 2011.

Sterkte daar!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.