iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   4S uit Duitsland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/99920-4s-duitsland.html)

King1987 05-10-11 21:16

Ik ga met een groep mensen (waaronder Michael, onze Forum Community Leader) naar OberHausen. Vermoed dat we heel vroeg gaan, want we gaan niet voor Jan met de korte achternaam :p #zinin

stefaaaan 05-10-11 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 710157)
Ik ga met een groep mensen (waaronder Michael, onze Forum Community Leader) naar OberHausen. Vermoed dat we heel vroeg gaan, want we gaan niet voor Jan met de korte achternaam :p #zinin

@king: Misschien een rare vraag, maar ik wil het liefst ook zo snel mogelijk die iPhone 4s uit duitsland maar waarom zou je daar heen gaan en in die (mogelijk) lange rij gaan staan als je hem gewoon kan bestellen aanstaande vrijdag (voor de levering van 14-okt)?

King1987 05-10-11 21:28

Omdat we er bij willen zijn :) we willen gewoon daar sfeer gaan proeven. Gewoon een gezellige nacht/dag van maken (ligt er aan hoe laat we er heen gaan). Voor ons is het een hobby :D

Off-topic
Anders was ik ook geen super mod hier ;)


matthijst 05-10-11 21:29

Omdat dat (vrijdag bestellen, volgende week ophalen) nog steeds niet zeker is, gok ik?
Voorlopig lijkt het erop dat je kunt bestellen, maar dat hij dan verstuurd wordt.

Waarom komen jullie vandaan? Wil zelf vanuit Apeldoorn die kant op.

King1987 05-10-11 21:30

Ik kom uit Zeeland, rij door naar Eindhoven om wat mensen te meeten en dan door knallen :)

Bulletdodger 05-10-11 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 710171)
Omdat dat (vrijdag bestellen, volgende week ophalen) nog steeds niet zeker is, gok ik?
Voorlopig lijkt het erop dat je kunt bestellen, maar dat hij dan verstuurd wordt.

Waarom komen jullie vandaan? Wil zelf vanuit Apeldoorn die kant op.

Denk dat dit pas duidelijk word als je vrijdag gaat bestellen via de site

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2011 om 20:40 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 710170)
Omdat we er bij willen zijn :) we willen gewoon daar sfeer gaan proeven. Gewoon een gezellige nacht/dag van maken (ligt er aan hoe laat we er heen gaan). Voor ons is het een hobby :D

Off-topic
Anders was ik ook geen super mod hier ;)


Hoe laat is redelijk om daar te arriveren? Is het in een winkelcentrum of hebben ze een ingang aan de straat? Weet jij dat toevallig?

Sjaakafhaak 05-10-11 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger (Bericht 710175)
Hoe laat is redelijk om daar te arriveren? Is het in een winkelcentrum of hebben ze een ingang aan de straat? Weet jij dat toevallig?

winkelcentrum in het midden van het centrum, met bankjes voor de deur :)

knny 05-10-11 22:18

Zou het mogelijk zijn om per persoon dan 2 iPhones voor te bestellen? Of zou het max 1 p.p. (apple ID) zijn? In Frankrijk kon je destijds met de iPhone 4 wel 2 p.p. reserveren.

Iemand die dit weet?

Maxman 05-10-11 23:10

We zullen het allemaal vrijdag weten of je de iPhone 4S kunt reserveren om op te halen.

Hoe laat kon je vrijdag de iPhone online pre orderen? Was dat echt 00.01?

harriepopov 05-10-11 23:10

Vorige keer had een vriend van mij een reservering kunnen maken voor twee iphones in de opera store, parijs. Hij had ze alleen niet opgehaald, dus verviel zijn reservering na 1 dag.

Hopelijk is dit ook mogelijk voor de apple store in Oberhausen, want dan rijd ik 14 oktober wel even op en neer hoor! :)

stefaaaan 05-10-11 23:33

Ik snap wel dat jullie de sfeer willen proeven maar ik probeer hem iig gewoon te bestellen :) en dan hopelijk kan ik hem dan ook ophalen 14-10 in Oberhausen.

jaspermann 06-10-11 05:00

Hoe laat is een redelijke tijd dan? Ik dacht eraan om er voor 6 uur te zijn, afhankelijk van of je nou kan reserveren of niet.

Bulletdodger 06-10-11 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaspermann (Bericht 710278)
Hoe laat is een redelijke tijd dan? Ik dacht eraan om er voor 6 uur te zijn, afhankelijk van of je nou kan reserveren of niet.

Bij de openingstijd van de apple store Oberhausen staat dat ze vanaf 10:00 normaal gesproken open zijn, en dit is ook de openingstijd van het winkelcentrum.

Maar op de Apple site staat dat ze vanaf 08:00 verkocht gaan worden.

Dus sta je daar om 07:00 en ze gaan pas om 10:00 open dan sta je daar uren te kouwkleumen.

samplex 06-10-11 11:09

I dacht dat je alleen simlock vrije telefoons via de Online store kan kopen?

Sjaakafhaak 06-10-11 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger (Bericht 710298)
Dus sta je daar om 07:00 en ze gaan pas om 10:00 open dan sta je daar uren te kouwkleumen.

nee hoor, er zijn genoeg andere winkels, en je bent binnen.. waar het naar mijn mening altijd te warm is.... dus komt wel gut

kevinrommen 06-10-11 13:22

Zijn er nog mensen die een plekje over hebben richting Oberhausen.... Carpoolen altijd gezelliger toch :). En cheaper voor iedereen.

Verder ben ik nog wel benieuwd of iemand weet of je die voorbestelling ook in Oberhausen dan kan laten reserveren. Ik kan het namelijk niet goed ergens terug vinden?

matthijst 06-10-11 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaakafhaak (Bericht 710328)
nee hoor, er zijn genoeg andere winkels, en je bent binnen.. waar het naar mijn mening altijd te warm is.... dus komt wel gut

Alle andere winkels zijn ook pas om 10:00 open lijkt me ;)

Bulletdodger 06-10-11 13:59

Dus dan is de Apple Store ook niet open om 08:00 lijkt mij. Jammer dat het niet echt duidelijk is.

knny 06-10-11 14:17

Das neue iPhone 4S

Hol es dir im Apple Store am 14. Oktober ab 8:00 Uhr. Wir helfen dir, den passenden Anbieter und Tarif auszuwählen. Dann richten wir dir dein iPhone ein, damit alles so ist, wie du es willst, noch bevor du den Store wieder verlässt.

Staat er toch duidelijk.

El Krono 06-10-11 15:16

Zojuist gebeld met de store in Oberhausen. Zij zijn vanaf 8 uur open op 14 oktober. Vooraf reserveren was volgens hen niet mogelijk, alleen verzenden naar een Duits adres vanaf 14 oktober. Zojuist op de Duitse store een 4 8Gb besteld en ook hierbij kon ik alleen een verzendadres opgeven en niet ophalen in de winkel. Maar vorig jaar zei men dat ook (in Parijs) en kon je uiteindelijk wel reserveren. Blijft dus afwachten morgen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.