iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest Europa (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/)
-   -   4S uit Duitsland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f130/koopinformatie-rest-europa/99920-4s-duitsland.html)

iTed 20-10-11 22:53

Weet ik niet, maar zou zomaar kunnen

spiekry 20-10-11 23:16

Dat is zo, ik moest ook mijn paspoort laten zien,ze checken echt je gegevens of ze overeenkomen enzo. Ze zijn er erg opgebrand moet ik zeggen. Ik zag dat ze een andere man ook geen iphones meegaven omdat de gegevens niet overeenkwamen.

karakus10 20-10-11 23:55

Ik heb 1 van men accounts alle gegevens aangepast op de mijne en die andere account heb ik aangepast aan de gegevens van men vriend. Bekijken ze het via de computer of via die bevestigigng?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 00:02 ----------

Heeft misschien iemand infoooo want ik ga vannacht vertrekken?

Maxman 21-10-11 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karakus10 (Bericht 721496)
Ik heb 1 van men accounts alle gegevens aangepast op de mijne en die andere account heb ik aangepast aan de gegevens van men vriend. Bekijken ze het via de computer of via die bevestigigng?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 00:02 ----------

Heeft misschien iemand infoooo want ik ga vannacht vertrekken?

Ik heb reservering pas om 11.30 staan hopelijk is het ochtend rijtje dan al weg :)

Waarom ga je al vanacht rijden?

karakus10 21-10-11 00:16

Ik heb tussen 08.00 en 08.30 maar heb jij wat info voor mij want ik heb (zoals ik al eerder zei) 6 besteld (2 per account).
Ik heb eentje op mijn naam gezet
Eentje op vriendse naam(die mee gaat)
En nog eentje weer op mijn naam.

Maar ik heb zeg maar een bevestigingsmail gekregen daar stonden bij die ene account die ik op mijnn vriendse naam heb gezet een andere naam dan zijn naam op. Daarna heb ik die naam geweizigd op apple.nl

Dus mijn vraag luidt kijken ze naar die bevestigingsmail of kijken ze op de computer(want in het systeem staan mijn vriendse gegevens).

En nog een vraag als ik nou die op mijn account koop en dan weg loop en terug kom en op mijn andere account nog 2 koop kan dat?
hahaha alvast bedankt met antwoorden

groetje

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 00:23 ----------

Iemandddddddddd??

spiekry 21-10-11 00:35

Ze kijken naar de bevestiging, niet naar de computer. Als het goed is staat een naam boven in , van beste .... Daarnaast kan ik je zeggen dat je 1 keer maar kan halen, ook al zal je bij wijze van spreken je reservering aan iemand anders geven gaat het niet lukken. Want als je erbij staat vertrouwen ze het al niet en ze checken ook natuurlijk je paspoort.

karakus10 21-10-11 00:36

Die naam kan je ook zo veranderen dus?

spiekry 21-10-11 00:39

Nee , tuurlijk niet , ze kijken ze toch in de computer naar de bevestigingsmail, zij hebben hem
Toch ook. Als jij hem verandert en ze zien op die van hun iets anders dan klopt er toch iets niet?

karakus10 21-10-11 00:40

Ja daar heb je gelijk in maar ik bedoel niet iedereen zegt zen echte naam bij zen apple account kan toch ook je roepnaam of je bijnaam ofzo zijn kan je dat niet uitleggen want derest van de gegevens klopt gewoon en ook in t systeem kan t worden nagekeken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 00:42 ----------

En als ik het goed heb zag ik op het forum dan meerdere mensen meerdere iphones hadden besteld hoe hebben jullie dat gedaan?

spiekry 21-10-11 00:43

Ze zullen je heus wel 1 reservering geven , maar je hebt het over 6 iphones , kijk daar zijn ze natuurlijk op bedacht, daar letten ze op, snap je. Dus ik zou gewoon tevreden zijn met twee iphones ;)

karakus10 21-10-11 00:44

Ja dat snap ik maar ik ben met nog een persoon. En die account staat zijn gegevens op. Maar hij heeft niet zen echte naam gezet. Maar een andere. Zijn adres geboortedatum alles kloppen. Daarna heeft ie ook zen account geweizigd.

spiekry 21-10-11 00:45

Wat ik heb gezien op het forum is dat mensen er 2 iphones hebben meegekregen en niet meer.
Ik was daar bij de launch , ze letten echt goed op hoor.

karakus10 21-10-11 00:46

Hmm ik denk dat die van mij en die vriend wel lukken maar op die andere moet ik een manier zien te vinden om die te krijgen. Maar komt wel goed!

spiekry 21-10-11 00:47

Ja joh komt sowieso goed.

Succes!

Maxman 21-10-11 01:15

Ik heb ook een bevestigingsmail van Apple sommige leestekens zijn niet helemaal goed overgekomen. Ook staat er alleen mijn roepnaam.

En anders kijken ze maar in computer :)

karakus10 21-10-11 01:16

Ja. Klopt we kunnen hopelijk wel vragen of we dan mogen inloggen met de gegevens dan zien ze wel onze gegevens. Is toch te gek voor woorden niet iedereen geeft zen echte naam op.. En ik heb 2 accounts met zelfde naam heb een muts en jas mee ik ga op 1 account halen dan wat eten en dan omkleje en terug komen haha en die andere haalt een vriend voor me op (account waar ook alleen zijn roepnaam staat)

chacho 21-10-11 01:24

Zo werkt het niet, Als je gaat om 08:00 uur is de winkel alleen geopend voor de reserveringen, dus je staat in een rij. Dus de volgende keer herkennen ze je , vandaar ook dat het van 08:00 tot 08:30 is. daarna kan je reserveringne niet meer halen. Neem nou maar gewoon genoegen met wat je hebt.:rolleyes:

karakus10 21-10-11 01:28

haha jh zou wel moeten maar ik ga er alles aan doen om toch die 2 extra ook mee te nemen:P

karakus10 21-10-11 08:25

Jahoorr alle 6 meegekrgen geen id geen paspoort niks laten zien !

iTed 21-10-11 09:07

Paspoorten blijkbaar niet nodig op vrijdag, gisteren 2x.... Stuk rustiger als gister trouwens


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:34.