iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   iPhone 4s kopen in America (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/100121-iphone-4s-kopen-america.html)

Trollol 07-10-11 15:44

iPhone 4s kopen in America
 
ik ken iemand die op vakantie is in Amerika. en die blijft nog wel tot de lancering in amerika. nu wil ik eigenlijk een abbonoment 32 gb zwart en zo goedkoop/laag mogelijk qua bellen en sms’n maar wel met internet. Kan het dat die ene persoon hem koopt in amerika en dat ik hem op de een of andere manier kan gebruiken in nederland? Dus kan gebruiken voor kpn, t-mobile of weet ik het :S
En dan bedoel ik niet simlock vrij kopen in amerika. als iemand me hier mee kan helpen top!

Oh en aub beetje makkelijke taal, want ik heb over deze dingen weinig verstand qua abbo's enzo :)

Yzord 07-10-11 15:47

Nee ik denk het niet want ik heb al ergens opgevangen dat die dingen met simlock worden verkocht met abo.

En gezien de unlock perikelen van de laatste maanden, zou ik de gok er mooi niet op nemen.

Trollol 07-10-11 15:56

Maar ik hoor allemaal mensen zeggen van ja ik koop hem in duitsland, of ameirka want daar zijn die goedkoper.. maar kopen ze dan allemaal daar een simlockvrije? maar dan heb je toch geen internet of licht het aan mij?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2011 om 17:29 ----------

bump, aub andwoorden zou top zijn! :)

kokkie44 07-10-11 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trollol (Bericht 710769)

bump, aub andwoorden zou top zijn! :)

Nederlands leren zou ook top zijn :)
Gebruik eens wat hoofdletters en leestekens, maakt het wel wat makkelijker, om nog maar niets te zeggen over spelling.

Het al of niet kopen van een Iphone 4S staat los van de aanschaf van een abonnement.
Internet koop je niet bij je telefoon, maar dat zit wel of niet in je abonnement.

En dan nog iets. Anderen kunnen zoveel zeggen, en ja, misschien zijn die toestellen in het buitenland goedkoper, dat moet eerst nog blijken, en als je een simlockvrij toestel wilt, zul je daar voor moeten betalen.

Aipet 07-10-11 19:28

De mensen die via het buitenland een iphone 4s gaan kopen , kopen deze natuurlijk simlockvrij . Internet heb je via 3g of Wi-Fi en kan niet geblokkeerd worden .
Een iphone met abbonement in de vs kopen is een zeer stomme fout omdat je dat abbonement verplicht met je rekening verbindt . Het verbreken van dat abbonement kost je een redelijk hoge boete van de provider en komt je uiteindelijk stukken duurder uit dan hem direct simlockvrij te kopen .

Om de iphone 4s simlockvrij te kopen in de vs zul je tot november moeten wachten volgens de site .
Ik bestel hem in de vs (simlockvrij uiteraard :) ) via vrienden die daar wonen .

Hopelijk is het nu duidelijk voor jou .

King1987 07-10-11 21:35

 Verplaatst naar: Koopinformatie-Ervaringen-USA

Artey 07-10-11 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 (Bericht 710849)
Nederlands leren zou ook top zijn :)
Gebruik eens wat hoofdletters en leestekens, maakt het wel wat makkelijker, om nog maar niets te zeggen over spelling.

Het al of niet kopen van een Iphone 4S staat los van de aanschaf van een abonnement.
Internet koop je niet bij je telefoon, maar dat zit wel of niet in je abonnement.

En dan nog iets. Anderen kunnen zoveel zeggen, en ja, misschien zijn die toestellen in het buitenland goedkoper, dat moet eerst nog blijken, en als je een simlockvrij toestel wilt, zul je daar voor moeten betalen.

Zo dacht ik het ook te doen, maar als ik dan op FedEx of UPS bereken hoeveel het mij kost om hem te laten opsturen naar hier kom ik al snel op ongeveer $100 uit...

larslambo 26-04-12 16:29

Weetje, als je gewoon de apple store binnenloopt dan is hij gewoon simlock vrij

Guest-20180925190238 26-04-12 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door larslambo (Bericht 790719)
Weetje, als je gewoon de apple store binnenloopt dan is hij gewoon simlock vrij

Dat is zeer goed nieuws :) Als ik dus met een gelockte iPhone een Apple Store binnenloop dan wordt die automatisch SIM-lockvrij :d

frerodes 27-04-12 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aipet (Bericht 710856)
De mensen die via het buitenland een iphone 4s gaan kopen , kopen deze natuurlijk simlockvrij . Internet heb je via 3g of Wi-Fi en kan niet geblokkeerd worden .
Een iphone met abbonement in de vs kopen is een zeer stomme fout omdat je dat abbonement verplicht met je rekening verbindt . Het verbreken van dat abbonement kost je een redelijk hoge boete van de provider en komt je uiteindelijk stukken duurder uit dan hem direct simlockvrij te kopen .

Om de iphone 4s simlockvrij te kopen in de vs zul je tot november moeten wachten volgens de site .
Ik bestel hem in de vs (simlockvrij uiteraard :) ) via vrienden die daar wonen .

Hopelijk is het nu duidelijk voor jou .

je kan hem nu toch al kopen simlockvrij volgens de apple store in amerika

Eltong 01-07-12 17:57

Ik begrijp uit dit hele verhaal dat ik een Iphone 4s in de USA kan kopen (simlock vrij) in Nederland mijn T-mobile kaartje kan gebruiken en evt een los internet abbo kan afsluiten.
Maar wat is nu de beste oplossing wanneer ik veel reis (USA, Australie, Azie etc) moet ik dan telkens een ander kaartje gebruiken om voordelig te kunnen bellen/internetten?
Alle tips zijn welkom!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.