Iphone 4S kopen in Canada of de VS? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben momenteel aan het twijfelen om een Iphone 4S te kopen. Mr het zit namelijk zo dat ik binnekort (binnen enkele weken) naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S kopen in Canada of de VS?
Hallo,
Ik ben momenteel aan het twijfelen om een Iphone 4S te kopen. Mr het zit namelijk zo dat ik binnekort (binnen enkele weken) naar de V.S. ga. En een maand later naar Canada, dus bij deze waar koop ik best een Iphone 4S? In Canada of in Amerika? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kun je de advies prijzen niet opzoeken van beidde landen? dan heb je alvast en richtlijn. maar waarom koop je niet hier?
|
|||
|
|||
Omdat de prijzen in Canada en de VS voor iphone 4S veel lager liggen.
Prijzen Canada: 16 GB = 479,55euro; 32GB = 553,44 euro; 64GB = 627,33 euro In de VS zijn ze unlocked 10 of 20 euro duurder. Mr dan zou ik niet meer zo lang moete wachten. Maar het geen ik mij afvraag of dit ook nadelen zou kunnen hebben? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet rekening houden met de sales tax in de US (kan wel 8% zijn). Ik weet niet of Canada dit ook heeft, maar Google helpt je wel.
Overigens moet je ook rekening houden, met NL invoer, zoals timosha aangeeft. |
|
|||
|
|||
Maar als je hem gewoon uitpakt en in je zak stopt denken ze gewoon dat je hem al had...
|
|
|||
|
|||
Iphone 4S unlocked kopen in Amerika
Geachte,
Ik ga binnen een week naar de Verenigde staten en zou mij heel graag daar een iphone 4S 32gb unlocked kopen. Deze kost 749$. Mijn vraag is nu ofdat deze zomaar in orde is? Dat ik hier met andere woorden gewoon in België mijn simkaart kan insteken en direct kan gebruiken? En hij ook zonder problemen met mijn computer syncroniseerd en update? Mvg |
|
||||
|
||||
Nu hebben we hier een leuke verzameling van dossiers (in zwarte menubalk hierboven). En in deze dossiers staat ook deze iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en simlockvrij link. Lees eerst het dossier alvorens je gaat zeggen dat de link enkel voor Nederland is...
Leuk toch die website hier he. |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd. Graag niet dubbelposten!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S kopen in Canada | flydijk | iPhone algemeen | 25 | 21-10-11 17:38 |
Iphone 4S kopen in Canada | vonschnee | iPhone algemeen | 1 | 21-10-11 15:49 |
Iphone kopen in Canada | Tommyke | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 11-10-09 23:43 |
Iphone kopen in canada | Brabke | Archief | 1 | 25-07-09 19:14 |
Iphone Kopen in Canada | Brabke | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 29-06-09 23:21 |
|
|