//

Nieuwe iphone 4s

Nieuwe iphone 4s discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijdje geleden een unlockte iphone 4S besteld in de states.Vandaag is hij meegenomen voor me uit Amerika. Ik heb de GSM versie met 64 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-11, 00:01
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard Nieuwe iphone 4s

Een tijdje geleden een unlockte iphone 4S besteld in de states.Vandaag is hij meegenomen voor me uit Amerika.
Ik heb de GSM versie met 64 Gig .Kaartje T-mobile er in en gaan.
Kosten van deze telefoon was om gerekend 660 euro
Helaas staat er al versie 5.01op die nog niet te jailbreaken is .
Gelukkig heb ik nog een Iphone 4 die wel gebraikt is op 5.01
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-11, 00:05
thieske78 thieske78 is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nuland
Berichten: 7
Standaard

Mazzel zeg voor een 64gb 660 eurotjes. Ik heb mijn 4s nu net 2 weken in gebruik. Ik wil eigenlijk updaten naar 5.0.1 heb nu dus 5.0. Zou jij dat doen? Ben namelijk benieuwd of hij dan langer mee gaat met de accu maar wil nog wel jailbreaken.
  #3  
Oud 18-12-11, 00:22
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Denk dat dit niet het juiste topic is om dit te vragen .Maar als ik jouw was zou ik lekker blijven zitten op 5.0 als je een jailbreak wilt uitvoeren .Upgraden kan altijd nog maar donwgraden met een 4s is nog niet mogelijk.Het is dat er hier op de mijne al 5.01 staat anders had ik de 5.0 ook laten staan.
Wel zou ik de shsh blob op slaan voor 5.0 met Tinyumbrella. Zodat je later altijd nog terug kunt naar 5.0.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.