//

iPhone 5 uit de VS, werkt ie in NL?

iPhone 5 uit de VS, werkt ie in NL? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand op tweakers heeft wel een losse AT&T iPhone gehaald. Als je het met een bekende (die een abbo heeft bij AT&T) de winkel inloopt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 27-09-12, 18:11
Hiddeh Hiddeh is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Iemand op tweakers heeft wel een losse AT&T iPhone gehaald. Als je het met een bekende (die een abbo heeft bij AT&T) de winkel inloopt, kan diegene los een iPhone halen. Via AT&T kan je deze daarna op de site met een formulier unlocken.

Daarnaast dus Ebay en zal het over een tijdje simlockvrij in de Apple store verkocht worden. Op Ebay zijn ze nu vaak 800 euro (alsnog maar 620euro) maar dat zal uiteraard dalen naar een prijs die onder de winkelprijs ligt als de storm is gaan liggen. Zag er ééntje 2 dagen terug voor 620 dollar gaan, 16gb Verizon wit.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 27-09-12, 23:24
blupblup blupblup is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Washington, DC
Berichten: 61
Standaard

Ik zou toch nog even wachten. Zoals je kan zien staat er 'Pre-Order' bij Cricket. Ze gaan hem pas vanaf morgen (28 sept) verkopen. EN het is nog niet zeker of het sim-gedeelte gebruikt kan worden. (Vind er iig nergens info over). Maar in theorie zouden zowel 2G, 3G en 4G het moeten doen op het GSM-netwerk in NL en BE.

Het is inderdaad ook zo dat je een adres moet vinden waar Cricket hem verkoopt, want bijvoorbeeld in Washington, DC (zip 20009) wordt hij NIET verkocht. Even geduld dus ;-))

Maar als je toch niet kan wachten, laat me dan zeker het resultaat weten :-P
Ik ben benieuwd.

Vraag me trouwens af: als je dan op vakantie bent in de VS, kan je dan gewoon even voor een maandje een Cricket-aansluiting krijgen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
dus ik heb deze hele topic gelezen...
als ik op 1 of ander manier een CMDA iPhone 5 kan kopen in USA. kan ik die gewoon in NL gebruiken.. Niet alleen op 3G netwerk maar ook 4G netwerk.....

Maar Cricket verkoopt nu de iphone 5 16GB Black voor $499

wat zeggen jullie HIERVAN?

Deze doet gwn in NL met 3G en 4G ?
  #43  
Oud 27-09-12, 23:31
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blupblup Bekijk bericht
Ik zou toch nog even wachten. Zoals je kan zien staat er 'Pre-Order' bij Cricket. Ze gaan hem pas vanaf morgen (28 sept) verkopen. EN het is nog niet zeker of het sim-gedeelte gebruikt kan worden. (Vind er iig nergens info over). Maar in theorie zouden zowel 2G, 3G en 4G het moeten doen op het GSM-netwerk in NL en BE.

Het is inderdaad ook zo dat je een adres moet vinden waar Cricket hem verkoopt, want bijvoorbeeld in Washington, DC (zip 20009) wordt hij NIET verkocht. Even geduld dus ;-))

Maar als je toch niet kan wachten, laat me dan zeker het resultaat weten :-P
Ik ben benieuwd.

Vraag me trouwens af: als je dan op vakantie bent in de VS, kan je dan gewoon even voor een maandje een Cricket-aansluiting krijgen?
als je US rekening hebt dan wel denk ik
we wachten het wel af joh
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #44  
Oud 30-09-12, 05:45
hans001 hans001 is offline
• iOS 2.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik ben vanmiddag bij de Apple store geweest in Santa Barbara, daar verkochten ze de Iphone 5 wel los, zonder abo, maar dan is ie gelocked. Ik weet niet of ze hem op voorraad hebben, ik neem aan van niet. Ook ben ik verderop bij Verizon geweest, daar verkopen ze hem ook los en unlocked, maar is er een levertijd van 4 weken.. Ik ga hem in NL maar bestellen om dat ik over een paar dagen al weer naar huis moet... helaas.
  #45  
Oud 30-09-12, 10:36
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hans001 Bekijk bericht
Ik ben vanmiddag bij de Apple store geweest in Santa Barbara, daar verkochten ze de Iphone 5 wel los, zonder abo, maar dan is ie gelocked. Ik weet niet of ze hem op voorraad hebben, ik neem aan van niet. Ook ben ik verderop bij Verizon geweest, daar verkopen ze hem ook los en unlocked, maar is er een levertijd van 4 weken.. Ik ga hem in NL maar bestellen om dat ik over een paar dagen al weer naar huis moet... helaas.

kan jij nergens in USA, de CMDA iPhone kopen?
Van Verizon of Sprint?? Los...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 september 2012 om 11:21 ----------

als iik deze gast moet vertrouwen verkoopt hij een telefoon iPhone 5 CDMA A1429 .....
EN als dit echt zo is en we kunnen werkend testen nu, dan weten we zeker dat onze theorie klopt omtrent de CDMA A1429 iPhones, die werken gewoon in NL/EU...
Alleen kunnen we nu op 3G netwerk testen.. 4G/LTE is er nog niet namelijk



Laatst gewijzigd door scoop1; 30-09-12 om 11:23. Reden: xtra info
  #46  
Oud 30-09-12, 23:01
Hiddeh Hiddeh is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Vreemd dat hij niet de Amerikaanse stekker levert en daar niks over vermeldt...
  #47  
Oud 30-09-12, 23:10
Makstra Jr.'s schermafbeelding
Makstra Jr. Makstra Jr. is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddeh Bekijk bericht
Vreemd dat hij niet de Amerikaanse stekker levert en daar niks over vermeldt...
Hij heeft er zo te zien een oude apple stekker bijgeleverd. Want de nieuwe europese zijn plat. Dit is een oud model.
  #48  
Oud 30-09-12, 23:44
DennisScholing DennisScholing is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Twente
Berichten: 61
Standaard

Hier mensen met CDMA iPhone 5 uit Amerika? Hoorde van vriend dat hij via t-mobile geen sms kan versturen, voor de rest doet alles het. Is dit ook zo bij andere providers.
  #49  
Oud 03-10-12, 08:51
Foane Foane is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 47
Standaard

Ik breng dit even terug tot leven omdat ik zelf voor een aankoop sta in NYC. Mijn collega gaat begin november... Hopelijk weet iemand tegen dan waar/welke iPhone je best koopt. Mijn vermoeden gaat ook uit naar de GSM versie....

Laatst gewijzigd door Foane; 03-10-12 om 10:05.
  #50  
Oud 03-10-12, 11:11
Hiddeh Hiddeh is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Naja we weten zeker dat de GSM versie geen 4G buiten de VS aan kan, dus dan mis je een belangrijke feature van de iPhone 5. Daarom zou ik wachten tot we meer weten over de CDMA versie, dat zal best binnen 2 weken bekend zijn als er gebruikers/importeerders naar Europa vliegen.
  #51  
Oud 03-10-12, 11:27
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foane Bekijk bericht
Ik breng dit even terug tot leven omdat ik zelf voor een aankoop sta in NYC. Mijn collega gaat begin november... Hopelijk weet iemand tegen dan waar/welke iPhone je best koopt. Mijn vermoeden gaat ook uit naar de GSM versie....
ik zou geen GSM kiezen.. in elke geval de 4G werkt niet in EU...
en ik hoorde dat de 3G heel moeilijk doet bij KPN en Tmobile....
Daarnaast een GSM versie van iPhone in USA scoren die ook SIM Vrij is, is best ingewikkeld hoor.. of het is achteraf sim vrij gemaakt.. of als het factory unlocked is, is hij 2x duurder dan hier. $1000 +

CMDA integendeel... Voorzover bekend is volgens de specs die Apple Levert, zal 3G en 4G het gewoon in de EU moeten doen....
En de prijzen van CMDA zijn in USA $500 +

dus zoals Hiddeh zegt, als iemand hem nou werkend kan bewijzen... en wij vinden het, dan kopen we die
  #52  
Oud 03-10-12, 11:56
Foane Foane is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 47
Standaard

Ik neem trouwens aan dat 4G hetzelfde is als in België?

De CDMA versie is dan idd de grootste kans op succes. Heb indertijd nog 575 EUR betaald aan mijn losse iPhone 3GS. De prijs die ze nu in België vragen voor een iPhone 5 is 699 EUR... Ok, ik ben Apple fan, maar om nu 700 EUR neer te leggen!? Dus hopelijk is die CDMA versie wat!
  #53  
Oud 03-10-12, 13:50
blupblup blupblup is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Washington, DC
Berichten: 61
Standaard iPhone 5 voor $500 bij Cricket

... maar hij zou dus niet te gebruiken zijn op een netwerk anders dan Cricket. Volgens een getuige is ie gelocked.

Unlock Cricket iPhone 5? - MacRumors Forums

Virgin Mobile (ook een CDMA-netwerk) gaat hem ook prepaid aanbieden. Nog even wachten op prijs en kijken of ie unlocked zal zijn. Kans is klein, want ze bieden de 4S ook aan, maar die is locked. Dus vermoedelijk de iPhone 5 ook?
  #54  
Oud 03-10-12, 17:01
Hiddeh Hiddeh is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blupblup Bekijk bericht
... maar hij zou dus niet te gebruiken zijn op een netwerk anders dan Cricket. Volgens een getuige is ie gelocked.

Unlock Cricket iPhone 5? - MacRumors Forums

Virgin Mobile (ook een CDMA-netwerk) gaat hem ook prepaid aanbieden. Nog even wachten op prijs en kijken of ie unlocked zal zijn. Kans is klein, want ze bieden de 4S ook aan, maar die is locked. Dus vermoedelijk de iPhone 5 ook?
Lijkt me niet als die prepaid is dat ie dan unlocked is.

Gewoon de Verizon versie ergens proberen te scoren! Die is factory unlocked!
  #55  
Oud 03-10-12, 17:02
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddeh Bekijk bericht
Lijkt me niet als die prepaid is dat ie dan unlocked is.

Gewoon de Verizon versie ergens proberen te scoren! Die is factory unlocked!
Verizon of Sprint toch?
die worden Unlocked geleverd...
en is ook de CMDA versie..

toch?
  #56  
Oud 03-10-12, 17:43
Makstra Jr.'s schermafbeelding
Makstra Jr. Makstra Jr. is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Verizon of Sprint toch?
die worden Unlocked geleverd...
en is ook de CMDA versie..

toch?
Verizon is unlocked. Sprint weet ik zo niet en kan ik verder ook niks over vinden op het net.
  #57  
Oud 03-10-12, 18:12
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Makstra Jr. Bekijk bericht
Verizon is unlocked. Sprint weet ik zo niet en kan ik verder ook niks over vinden op het net.
God... de Goedkoopste CMDA Telefoon van Verizon is nu $980 incl Verzending naar NL...
Dit is €760


Dat is dus beetje TE duur
  #58  
Oud 03-10-12, 18:14
Hiddeh Hiddeh is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

op Ebay? Ja dat klopt, maar wat betaal je precies voor een iPhone 5 nu op marktplaats? Zo'n 800-900 euro.

Nogmaals, als eenmaal de vraag wat minder wordt gaan de prijzen naar onder het winkelniveau. Dat kan heel snel gaan nu de productie op vol vermogen is.
  #59  
Oud 03-10-12, 18:27
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddeh Bekijk bericht
op Ebay? Ja dat klopt, maar wat betaal je precies voor een iPhone 5 nu op marktplaats? Zo'n 800-900 euro.

Nogmaals, als eenmaal de vraag wat minder wordt gaan de prijzen naar onder het winkelniveau. Dat kan heel snel gaan nu de productie op vol vermogen is.
ok LETS HOPE.......

  #60  
Oud 03-10-12, 19:19
Foane Foane is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
God... de Goedkoopste CMDA Telefoon van Verizon is nu $980 incl Verzending naar NL...
Dit is €760


Dat is dus beetje TE duur
Waar zie je dat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aan/Uit knop werkt niet. ultrAslanli-kerem iPhone algemeen 0 22-08-10 02:21
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet jazzbass KPN 3 07-08-09 16:35
Iphone uit USA , werkt adapter? Giet Archief 2 27-04-08 20:41
werkt firmware 1.1.3 met de turbosim uit 1.1.2? mpijnacker Unlock [archief] 3 27-01-08 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.