//

iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika

iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple vrienden, Ik heb een vraagje waarvan ik nog niet direct iets heb over kunnen vinden op het forum. Ik ga met kerstmis naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-12, 21:14
jerryc jerryc is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika

Beste Apple vrienden,

Ik heb een vraagje waarvan ik nog niet direct iets heb over kunnen vinden op het forum.
Ik ga met kerstmis naar New-York en ben dan van zin om mij toch een iPad aan te schaffen, naar verluid is dat goedkoper daar.
Ik zou het liefst ééntje kopen met Wi-Fi en simkaart.(iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g)
Zoals ik heb kunnen lezen hier gaf het vorige model met simkaart geen problemen om hier in Europa (België) te gebruiken. (heb ik goed gelezen??)
Nu is de vraag is dit ook zo met het nieuwste model ipad 4.
Ik begrijp van op de site van appel dat dit geen probleem is aangezien er staat. (When you travel internationally, you can use a micro-SIM card from a local carrier)
Op de site van Appel zie ik ook 2 verschillende product nummers welke van de 2 moet men eigelijk kopen de A1459 of de A1460.
En moet men in de USA ook steeds een verplicht abonemment nemen of kan ik ook ééntje kopen zonder abo of met een pre-paid, of is er andere manier om dit ginder aan te pakken in de appel store?
Voor de rest weet ik dat er een andere accu adapter bij zit en dat je hem ginder reeds best installeert en uit de doos meebrengt om geen problemen te hebben bij de douane. Ik zoek dan ook al direct een simkaart van hier mee te nemen.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen en mij meer zicht geven op alles.
vriendelijke groeten,
jerry
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-12, 19:40
jerryc jerryc is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

neimand precies?
  #3  
Oud 30-01-13, 16:37
hdeweert hdeweert is offline
 
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 10
Standaard

Hallo Jerryc
Ik weet niet hoe je gevaren bent met de aanschaf van een ipad. Het Afgelopen jaar heb ik mij in Amerika een iPad met Retina-display aangeschaft. Deze werkt hier perfect. Dit jaar zou ik een iPad mini met Wi-Fi + Cellular willen aanschaffen, maar ik kom er niet uit of dit wel mogelijk is. Dit m.b.t. de nano sim kaart en de provider. Over de spanning hoef men zich geen zorgen te maken de adapter is zowel voor 110 als 220 V geschikt. De platte pootjes kunnen vervangen worden door europese of je kan er een 220 snoer op aansluiten.
Hopelijk heeft iemand nog aanvullende info hierover
  #4  
Oud 04-02-13, 20:56
jerryc jerryc is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

Beste,
Alles is goed verlopen NY, ik heb de IPad 32gb 4 Wi-Fi + sim kaart gekocht,
het heeft me toch 120€ bespaart en hij werkt perfect hier in België.
Een vriend van mij heeft 2 ipad minis gekocht in NY voor zijn ouders, helaas alleen met Wi-Fi dus daar kan ik je niet mee helpen.
groeten
  #5  
Oud 09-02-13, 11:05
iphone-fan123 iphone-fan123 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 19
Standaard

@jerryc
welke versie van de ipad heb je gekocht?
at&t?
verizon?
sprint?

en werkt 4G?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 4 retina display Wi-Fi + 4g kopen in Amerika jerryc iPad algemeen 3 25-11-12 16:23
iPad met Retina-display China of Amerika. sbangma iPad algemeen 2 14-11-12 09:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.