//

iphone kopen of niet ?

iphone kopen of niet ? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik zit met een vraag, een vriendin van mij gaat in de zomervakantie naar Amerika en zou een Iphone 5 voor mij willen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-03-13, 22:16
LennyVC LennyVC is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard iphone kopen of niet ?

Hallo iedereen,

ik zit met een vraag, een vriendin van mij gaat in de zomervakantie naar Amerika en zou een Iphone 5 voor mij willen meenemen. Ik heb enkele andere vragen en misschien dat iemand mij kan helpen ; Heb je in België nog steeds garantie in een apple winkel ? Is heel de Iphone langs binnen hetzelfde als dat je hem in België zou kopen ? zouden er problemen zijn om hem me te krijgen naar België ? en wat raden jullie mij aan ? 16Gb of 32Gb ? en als je op de site van apple zelf kijkt om hem te bestellen vragen ze om een network carrier te kiezen, wat houd dit in, hier heb ik geen idee van.

Alvast bedankt
Lenny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-13, 17:10
iphone-fan123 iphone-fan123 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 19
Standaard

beste lenny,

google eerst even je vragen. kom dan met specifieke vragen. lees ook eens de andere post hier over.
zover ik weet is de beste keuze de verizon model. 16 of 32 gig afhankelijk van: zie apple website....
Welke opslagcapaciteit?
iPhone is verkrijgbaar met drie verschillende opslagcapaciteiten: 16 , 32 en 64 GB. "GB" staat voor gigabyte. Hoe meer gigabytes je hebt, hoe meer materiaal je op je iPhone kunt opslaan: apps, games, foto's, HD-video's, muziek, films en meer. Als je bijvoorbeeld een grote muziek- of fotobibliotheek hebt of regelmatig HD-films downloadt, kun je het beste een iPhone met een grote opslagcapaciteit kiezen. Als je muziek- of fotobibliotheek niet zo groot is of als je zelden films maakt of downloadt, is een iPhone met een kleinere opslagcapaciteit voldoende. Nu is het natuurlijk wel zo dat, hoe langer je je iPhone hebt, hoe meer je erop wilt zetten. Daar moet je bij je keuze wel rekening mee houden.

oftewel probeer je eens wat beter in de materie te verdiepen...
  #3  
Oud 19-05-13, 17:38
Gamma007 Gamma007 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 5
Standaard

Je kan tot €430 meenemen naar België uit landen buiten de EU. de iPhone kost in de v.s €488.77 dus je gaat over de €430 dus betaal je 21% btw en dan kom je intotaal op €591.41 in België kost hij €699 euro
Dus een winst van iets meer dan €100. Maar als je vriendin zelf ook wat mee wil nemen moet ze daar ook meteen btw over betalen bijvoorbeeld als zij een koptelefoon koop van honderd euro kost haar dat €21 omdat zij voor jou een iPhone mee neemt ik zou haar dat eerst vertellen. En de garantie is (wat ik heb gelezen op andere topics over een iPad meenemen uit de USA) maar 1 jaar inplaats van 2 dus het is maar de vraag of je vriendin hen mee wil nemen en zo ja of €100 jou een jaar garantie waard is en of je vriendin hem überhaupt nog wil meenemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
iPhone 4 kopen of niet ? nl1010 Koopinformatie Nederland 2 16-07-10 22:15
Iphone? Kopen of niet??! CharlieCharlo Archief 1 03-03-09 11:55
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07
iPhone kopen of niet ? Grample Archief 2 09-01-08 17:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.