//

Werkt een iPhone 5s uit Amerika in Nederland

Werkt een iPhone 5s uit Amerika in Nederland discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee bij T-Mobile. Apple store had ze niet meer op voorraad, maar gaf wel aan dat er nog geen unlocked toestellen in omloop zijn....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 08-11-13, 11:46
Toco Toco is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

Nee bij T-Mobile. Apple store had ze niet meer op voorraad, maar gaf wel aan dat er nog geen unlocked toestellen in omloop zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 08-11-13, 12:09
jkthebest jkthebest is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 67
Standaard

Dan is ie gelocked aan t-mobile. Ze vereisen 40 dagen actief gebruik voor een unlock. Die 40 dagen zijn een beetje vaag, maar volgens mij betekent dat 40 dagen na activatie.
De medewerkers zijn inderdaad zo geïnstrueerd, maar er zijn wel degelijk unlocked toestellen. Kijk maar op de vorige pagina bij mijn overzicht. Succes!
  #63  
Oud 08-11-13, 12:33
Toco Toco is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik heb zojuist met T-Mobile USA gebeld en inderdaad na 40 dagen kom ik in aanmerking voor unlock mits ik 7 dagen voorafgaand aan het verzoek gebruik heb gemaakt van het abonnement. Er zit voor mij dus helaas even niks anders op dan 40 dagen te wachten en in de tussentijd met name via Wi-Fi gebruik te maken van de iPhone.
  #64  
Oud 16-09-14, 20:53
RKlopping RKlopping is offline
• iOS 8.4
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Eindhoven, en omgeving
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanilla Bekijk bericht
Ze zijn als gift opgestuurd. Dus geen Douane

De devices hebben een lock.
De AppleStore waar ze gekocht zijn gaan het oplossen (ik gok unlocken want ik moest de gegevens (ID, Barcode, IMEI ofwel de achterkant van de doos) doorgeven).
Wat vrij netjes is, ze hebben echt gewoon de verkeerde mee gegeven per ongeluk.

Als het via de AppleStore lukt dan heb ik yourappleiphone.com voor niks ingeschakelt.
Sorry voor de late quote, maar aangezien mensen dit nog steeds doen is dit een aanmerking:
Er moet ook belasting worden betaald als een gift is.

Citaat:"U hoeft geen belastingen bij invoer te betalen voor andere goederen die u buiten de EU kocht, als de totale waarde niet meer is dan € 430.

Onder die € 430 vallen ook geschenken die u meeneemt." (Bron: Voor welke goederen hoef ik geen belasting te betalen bij invoer (krijg ik vrijstelling van belasting)? bij het laatste onderdeel van de tabel*)

Verbeter mij indien ik het fout heb maar volgens mij valt een iPhone hieronder en is de iPhone in Nederland én Amerika duurder dan €430
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad2 uit Amerika opladen in Nederland Essie72 iPad accessoires en onderdelen 8 28-07-12 17:01
Iphone meegenomen uit Amerika, welke provider/abonnement in Nederland? tomabrok iPhone algemeen 6 05-06-12 09:20
kan je een unlockte iphone uit amerika in belgie gebruiken en hoe zit het met de gara frerodes iPhone algemeen 18 11-04-12 16:40
is er verschil tussen Apple TV uit Amerika en Nederland maarten-bothe Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 07-04-12 15:05
Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? thomassi9 Koopinformatie USA 20 25-06-10 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.