//

Iphone USA simlock vrij

Iphone USA simlock vrij discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik breng mijn kerstvakantie door in Chicago en ergens in Michigan. Ik wil daar een Iphone 5 S kopen. Op het forum heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-13, 16:19
Pistolpete Pistolpete is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone USA simlock vrij

Goedemiddag,


Ik breng mijn kerstvakantie door in Chicago en ergens in Michigan. Ik wil daar een Iphone 5 S kopen.

Op het forum heb ik al gelezen dat ik dan een type A1533 of A1453 moet kopen. T mobile schijnt deze types als enige sim free te verkopen.

Wie weet waar ik dan moet zijn? Bij en T mobile zaak of zijn er ook nog andere opties? Waar ik op hoop... anders ben ik afhankelijk van het toevallig tegenkomen van zo'n winkel.

Ik hoor graag van jullie.


Groet,

Pete
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-12-13, 05:10
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Ik heb gister een 5S in NYC gekocht
Simlock vrij en ze zeiden dat die gewoon in Europa zou werken
  #3  
Oud 22-12-13, 08:49
appie2110 appie2110 is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 18
Standaard

Wat ik begrepen heb is dat Apple sinds kort zelf ook sim-vrije toestelen verkoopt

Of deze helemaal werken op de Europese netwerken durf ik niet met zekerheid te zeggen

Er is hier ook melding van gemaakt dus daarin zullen de specificaties wel vermeld zijn
  #4  
Oud 23-12-13, 19:04
patrick1206 patrick1206 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appie2110 Bekijk bericht
Wat ik begrepen heb is dat Apple sinds kort zelf ook sim-vrije toestelen verkoopt

Of deze helemaal werken op de Europese netwerken durf ik niet met zekerheid te zeggen

Er is hier ook melding van gemaakt dus daarin zullen de specificaties wel vermeld zijn
Citaat:
Het simlockvrije model werkt in de VS op de GSM-netwerken van AT&T en T-Mobile en (uiteraard) niet op de CDMA-netwerken van Verizon en Sprint. Neem je de iPhone mee naar Europa, dan kun je elke simkaart van elke GSM-provider gebruiken.
Om hier even verder op in te gaan. Ik wil ook door iemand een 5s mee laten nemen maar ik stuitte op het volgende:

"In Nederland geldt een vrijstelling van €430 per persoon voor het invoeren van goederen. Zijn de goederen die je wilt invoeren meer waard dan €430, dan moet je aangeven bij de douane (ook al zijn er veel mensen die dat niet doen). Je betaalt dan 19% BTW bovenop het aankoopbedrag."

iPhone in het buitenland kopen - iPhoneclub.nl

De 5s kost meer dan dat in de VS. Doe je dan gewoon geen aangifte van deze aankoop? Want anders komt er ook nog eens 19% overheen wat het minder aantrekkelijk maakt.
  #5  
Oud 23-12-13, 19:25
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrick1206 Bekijk bericht
Om hier even verder op in te gaan. Ik wil ook door iemand een 5s mee laten nemen maar ik stuitte op het volgende:

"In Nederland geldt een vrijstelling van €430 per persoon voor het invoeren van goederen. Zijn de goederen die je wilt invoeren meer waard dan €430, dan moet je aangeven bij de douane (ook al zijn er veel mensen die dat niet doen). Je betaalt dan 19% BTW bovenop het aankoopbedrag."

iPhone in het buitenland kopen - iPhoneclub.nl

De 5s kost meer dan dat in de VS. Doe je dan gewoon geen aangifte van deze aankoop? Want anders komt er ook nog eens 19% overheen wat het minder aantrekkelijk maakt.
Ik ben vandaag gewoon door kunnen lopen bij de douane
  #6  
Oud 29-12-13, 01:42
Padathir Padathir is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrick1206 Bekijk bericht
De 5s kost meer dan dat in de VS. Doe je dan gewoon geen aangifte van deze aankoop? Want anders komt er ook nog eens 19% overheen wat het minder aantrekkelijk maakt.
Er zijn een paar opties.
Je kan kiezen om de telefoon aan te geven, de 21% (ja 19% is al een tijdje geleden) btw te betalen + invoerrechten (2,5%).
Of je geeft de telefoon niet aan. Loop je door en houden ze je niet aan, heb je de telefoon voor een leuk prijsje meegenomen.
Loop je door en houden ze je wel aan, dan betaal sowieso meer dan je zou moeten betalen. Precieze tarieven kom ik zo niet uit, maar ik gok dat je de btw + invoerrechten + een boete moet betalen.
bron

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S simlock vrij jjkap iPhone algemeen 0 06-10-11 17:10
iPhone 5 USA Simlock vrij Bosvelt iPhone algemeen 5 17-09-11 09:56
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij Dagavu Unlock 0 25-09-10 14:22
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? Rub3n Archief 4 27-02-10 11:22
iPhone 3G: Iphone simlock vrij? Wimpie23 Unlock 7 05-02-09 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:45.