//

iPhone 5S Aankopen in NYC na 22/11/13

iPhone 5S Aankopen in NYC na 22/11/13 discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb al wat opzoekwerk gedaan op dit forum omtrent de aankoop van een iPhone 5S in New York. Ik vond goede informatie, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-14, 12:43
brandalarm brandalarm is offline
• iOS 1.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 5S Aankopen in NYC na 22/11/13

Beste,

ik heb al wat opzoekwerk gedaan op dit forum omtrent de aankoop van een iPhone 5S in New York. Ik vond goede informatie, maar niet specifiek over de iPhone 5S. (vooral 5C en iPads)

Nu ga ik in maart naar New York, alwaar ik graag de iPhone 5S simlock free wil aanschaffen. Ik las reeds dat sinds 22 november 2013 pure simlock vrije iPhone verkocht werden in de Apple Stores. Wil dit zeggen dat deze iPhones dezelfde zijn als hun Europese broertjes? Want ik las voorheen reeds dat er verschillen waren ivm bandwidth. Dit werd echter niet bevestigd voor de 5S.

Hoe zit het met garantie? Er zijn tal van indianenverhalen en misschien wel echte getuigenissen dat er geen Internationale Warranty is. Klopt dit?

iPhone kopen in de USA (/salestax 7 % in NYC) is veel voordeliger, maar DOEN OF NIET DOEN? (ikzelf kom uit België, en ik weet dat ik voor evt garantie naar Amsterdam zou moeten trekken, maar geen erg; ik hou van amsterdam en heb er wel wat maten wonen) = p

Alvast bedankt,

Mvg

Leek in het vak = )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-14, 12:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In het juiste forum, "Koopinformatie USA", staan een paar topics met tips en adviezen over de aankoop van een iPhone 5S in de USA, onder andere dit topic:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...op-letten.html
  #3  
Oud 10-01-14, 21:15
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Ik heb een iPhone vlak voor kerst in NY gekocht.
Eerst nog gevraagd aan het personeel of deze ook in NL/Europa zouden werken en of ik ook garantie in NL had, allemaal geen probleem de iPhone werkt perfect
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5c uit NYC Mickey04 Koopinformatie USA 9 15-12-13 13:50
iPad 2 kopen in NYC karimp iPad algemeen 17 03-07-11 15:29
iPhone: Help! Moving from NYC to Amsterdam. shastasheen Jailbreak 2 06-05-10 22:25
Prepaid in NYC wvy Internet in buitenland (roaming) 4 11-01-10 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.