//

iPhone 5s kopen in de VS 2014

iPhone 5s kopen in de VS 2014 discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, zoals zovelen mij zijn voorgegaan, wil ik volgende week een iphone kopen in Amerika. Met een beetje mazzel zelfs een iphone6. Model iphone 5s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-14, 15:30
BaasB11 BaasB11 is offline
• iOS 7.0
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 5s kopen in de VS 2014

Goedendag, zoals zovelen mij zijn voorgegaan, wil ik volgende week een iphone kopen in Amerika.
Met een beetje mazzel zelfs een iphone6.
Model iphone 5s is mij duidelijk welke ik moet hebben, maar ik zit met het volgende...
Wat doe ik met mijn "oude"iphone4, ik wil nl wel contact houden met het thuisfront, dus zonder telefoon vertrekken, liever niet...
Kan ik deze bv opsturen naar Nederland?? In het doosje van de "nieuwe"

En wat als het lukt om de iphone6 aan te schaffen... Kijkt de douane dan niet vreemd, dat ik een iphone6 heb, die nog niet in de winkels in Nederland ligt...??

Ik hoop dat een van jullie kan helpen, alvast bedankt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-14, 18:42
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaasB11 Bekijk bericht
Goedendag, zoals zovelen mij zijn voorgegaan, wil ik volgende week een iphone kopen in Amerika.
Met een beetje mazzel zelfs een iphone6.
Model iphone 5s is mij duidelijk welke ik moet hebben, maar ik zit met het volgende...
Wat doe ik met mijn "oude"iphone4, ik wil nl wel contact houden met het thuisfront, dus zonder telefoon vertrekken, liever niet...
Kan ik deze bv opsturen naar Nederland?? In het doosje van de "nieuwe"

En wat als het lukt om de iphone6 aan te schaffen... Kijkt de douane dan niet vreemd, dat ik een iphone6 heb, die nog niet in de winkels in Nederland ligt...??

Ik hoop dat een van jullie kan helpen, alvast bedankt...
hoi
ik ga over 6 weken ook naar new york, en ik heb besloten het volgende te doen: ik neem mijn 4s gewoon mee, maar zorg ervoor dat ik al een nano sim erin heb steken (in een adapter). in de apple stores in amerika kan je (denk ik toch) je oude iphone inruilen voor korting op je nieuwe zo doe ik het. en als je met meerdere reist (zoals ik, ik heb nog een zusje van tien jaar)geef ik gewoon mijn iPhone aan haar dat ze hem terug meeneemt btw, welk iphone model (5S) ga je vragen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 12:05
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.