//

iPhone 6 uit USA

iPhone 6 uit USA discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgende week ga ik ook naar New York, uit de verhalen die ik hier lees, is de Sprint versie de beste die ik kan kopen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 12-10-14, 20:39
sniffertje sniffertje is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 10
Standaard

Volgende week ga ik ook naar New York, uit de verhalen die ik hier lees, is de Sprint versie de beste die ik kan kopen.

Wat kost deze Sprint versie, want ik zie die online alleen maar aangeboden worden met contract 2014-10-12_19-37-54.jpeg - screenshots2342's library

Kan die Sprint versie gewoon voor alle providers worden gebruikt?
Hoe zit het met garantie van het toestel in NL?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 12-10-14, 20:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sniffertje Bekijk bericht
Hoe zit het met garantie van het toestel in NL?


Apple - Legal
  #43  
Oud 13-10-14, 19:25
Artey Artey is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Belgie
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sniffertje Bekijk bericht
Volgende week ga ik ook naar New York, uit de verhalen die ik hier lees, is de Sprint versie de beste die ik kan kopen.

Wat kost deze Sprint versie, want ik zie die online alleen maar aangeboden worden met contract 2014-10-12_19-37-54.jpeg - screenshots2342's library

Kan die Sprint versie gewoon voor alle providers worden gebruikt?
Hoe zit het met garantie van het toestel in NL?
De Sprint versie is enkel te koop met een contract. De enige versie die je kan kopen zonder contract is die van T-Mobile
  #44  
Oud 14-10-14, 11:47
s_janssen s_janssen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Artey Bekijk bericht
De Sprint versie is enkel te koop met een contract. De enige versie die je kan kopen zonder contract is die van T-Mobile
Nee hoor. In de Apple Stores kun je ook Sprint, AT&T en Verizon toestellen kopen voor full price / zonder contract.
Alleen online kan je niet pre-orderen.

In andere winkels (Target, BestBuy, Radioshack, Sprint Store) soms ook, afhankelijk van de bereidheid van de manager. Maar wel $50 dollar duurder dan in de Apple Stores.

Laatst gewijzigd door s_janssen; 14-10-14 om 13:07.
  #45  
Oud 15-10-14, 09:53
Obbiie Obbiie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 17
Standaard

Je kan de Sprint versie inderdaad gewoon los kopen. De vraag is alleen of deze volledig werkt in Nederland.

Ik heb een vraag uitstaan bij Hi om te kijken welk model zij leveren. Ik ga van model A1586 uit.

Vriend van mij zit momenteel in NYC en wilt een 6 meenemen voor me. Kreeg vannacht het bericht van hem dat de verkoper in de Apple store zei dat de 6 (model A1586) provider-free is maar niet unlocked. Hij kon niet garanderen dat hij het met een Nederlandse simkaart doet.

Zit nu dus wel een beetje in twijfel what to do
  #46  
Oud 15-10-14, 10:32
s_janssen s_janssen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obbiie Bekijk bericht
Je kan de Sprint versie inderdaad gewoon los kopen. De vraag is alleen of deze volledig werkt in Nederland.

Ik heb een vraag uitstaan bij Hi om te kijken welk model zij leveren. Ik ga van model A1586 uit.

Vriend van mij zit momenteel in NYC en wilt een 6 meenemen voor me. Kreeg vannacht het bericht van hem dat de verkoper in de Apple store zei dat de 6 (model A1586) provider-free is maar niet unlocked. Hij kon niet garanderen dat hij het met een Nederlandse simkaart doet.

Zit nu dus wel een beetje in twijfel what to do
Als je even deze hele thread doorleest zie je op pagina 2 een test staan, en berichten over Sprint telefoons die gewoon werken met een NL simkaart.
En ja in NL gaan ze de A1586 leveren. De Sprint is gelocked voor Amerikaanse simkaarten. Met een AT&T zal een Sprint telefoon niet werken.
  #47  
Oud 15-10-14, 14:19
theblinkies theblinkies is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obbiie Bekijk bericht
Je kan de Sprint versie inderdaad gewoon los kopen. De vraag is alleen of deze volledig werkt in Nederland.

Ik heb een vraag uitstaan bij Hi om te kijken welk model zij leveren. Ik ga van model A1586 uit.

Vriend van mij zit momenteel in NYC en wilt een 6 meenemen voor me. Kreeg vannacht het bericht van hem dat de verkoper in de Apple store zei dat de 6 (model A1586) provider-free is maar niet unlocked. Hij kon niet garanderen dat hij het met een Nederlandse simkaart doet.

Zit nu dus wel een beetje in twijfel what to do
Het sprint model zal zeker werken hier !

Kan je toevallig niet eens horen bij je vriend hoe de stand van zaken is met iphone 6 plus in NY ?

Ga namelijk zelf ook naar ginder binnen 2 weken.
  #48  
Oud 15-10-14, 14:55
v8x v8x is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 76
Standaard

Ik ben net terug van NY. Heb verschillende Apple stores gedaan en afhankelijk van de verkoper/winkel geven ze je tegenstrijdige informatie.
Het Sprint model is wel degelijk het model dat je moet hebben. Alleen in de Apple store in Soho beweren ze dat deze niet contract free verkocht werden. De Apple store op 5th av sprak dit tegen. Het Sprint model is voorzien van een domestic lock, dus enkel in de USA zelf gelocked. In het buitenland is deze unlocked.
Uiteindelijk heb ik geen Iphone 6 kunnen bemachtigen, ze waren altijd direct uitverkocht.
  #49  
Oud 18-10-14, 17:27
theblinkies theblinkies is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door v8x Bekijk bericht
Ik ben net terug van NY. Heb verschillende Apple stores gedaan en afhankelijk van de verkoper/winkel geven ze je tegenstrijdige informatie.
Het Sprint model is wel degelijk het model dat je moet hebben. Alleen in de Apple store in Soho beweren ze dat deze niet contract free verkocht werden. De Apple store op 5th av sprak dit tegen. Het Sprint model is voorzien van een domestic lock, dus enkel in de USA zelf gelocked. In het buitenland is deze unlocked.
Uiteindelijk heb ik geen Iphone 6 kunnen bemachtigen, ze waren altijd direct uitverkocht.
Waren de rijen aan de store nog altijd zo lang?
  #50  
Oud 18-10-14, 22:36
Daan83 Daan83 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 25
Standaard

Heb die van mij ondertussen een paar weken in gebruik, iPhone 6 128gb spacegrijs. Is model A1549, werkt prima in NL.
Alles in de USA is locked en met contract te krijgen, behalve die van T-Mobile, ALLEEN IN DE APPLE STORE ZELF! Bij een T-Mobile shop zijn ze locked en worden ze pas unlocked na 40 dagen en na een belletje met de klantenservice in de USA.
Nadeel is alleen dat de T-Mobile contract free toestellen heel slecht te leveren zijn, maar ik heb die van mij online gekocht en gekozen voor personal pickup in Las Vegas. Scheelde me dus in de rij staan, want na 3 weken na de launch stonden die er nog steeds!
  #51  
Oud 18-10-14, 22:46
theblinkies theblinkies is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan83 Bekijk bericht
Heb die van mij ondertussen een paar weken in gebruik, iPhone 6 128gb spacegrijs. Is model A1549, werkt prima in NL.
Alles in de USA is locked en met contract te krijgen, behalve die van T-Mobile, ALLEEN IN DE APPLE STORE ZELF! Bij een T-Mobile shop zijn ze locked en worden ze pas unlocked na 40 dagen en na een belletje met de klantenservice in de USA.
Nadeel is alleen dat de T-Mobile contract free toestellen heel slecht te leveren zijn, maar ik heb die van mij online gekocht en gekozen voor personal pickup in Las Vegas. Scheelde me dus in de rij staan, want na 3 weken na de launch stonden die er nog steeds!
Kan je dat doen met NL visa? of hoe heb je die besteld online?
  #52  
Oud 19-10-14, 14:07
rsneekes rsneekes is offline
• iOS 3.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theblinkies Bekijk bericht
Kan je dat doen met NL visa?
Dat is mij daar (kleine 2 weken terug) niet gelukt, moest een US factuuradres opgeven en de credit card controle liep daar op stuk.

Een andere mogelijkheid was met giftcards betalen, maar dat zag ik niet zitten. Het risico om met $800 gift cards te kopen en in de vakantie misschien niet te leveren leek me te groot.

Daar (Philadelphia & Fort Lauderdale) heb ik helaas ook geen winkel kunnen vinden die ze op voorraad had.
  #53  
Oud 19-10-14, 15:57
theblinkies theblinkies is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsneekes Bekijk bericht
Dat is mij daar (kleine 2 weken terug) niet gelukt, moest een US factuuradres opgeven en de credit card controle liep daar op stuk.

Een andere mogelijkheid was met giftcards betalen, maar dat zag ik niet zitten. Het risico om met $800 gift cards te kopen en in de vakantie misschien niet te leveren leek me te groot.

Daar (Philadelphia & Fort Lauderdale) heb ik helaas ook geen winkel kunnen vinden die ze op voorraad had.
Klopt apple.com accepteert geen buitenlandse visa...
  #54  
Oud 20-10-14, 12:47
ThatDutchDude ThatDutchDude is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard

Zoals ik lees is de Sprint variant degene die de meeste banden ondersteund. Maar dit is wel een CDMA toestel? Het enige type GSM is die van t-mobile op de site van apple.com. Is het echt zo dat de andere types ook simlock vrij verkocht worden in de stores? Zo ja, hoe reserveer ik deze dan o.i.d?
  #55  
Oud 21-10-14, 19:27
Daan83 Daan83 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theblinkies Bekijk bericht
Kan je dat doen met NL visa? of hoe heb je die besteld online?
Ik heb m online besteld en het hotel adres opgegeven in Las Vegas en erbij vermeld dat ik daar een hotelgast was met de aankomstdatum.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2014 om 18:30 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThatDutchDude Bekijk bericht
Zoals ik lees is de Sprint variant degene die de meeste banden ondersteund. Maar dit is wel een CDMA toestel? Het enige type GSM is die van t-mobile op de site van apple.com. Is het echt zo dat de andere types ook simlock vrij verkocht worden in de stores? Zo ja, hoe reserveer ik deze dan o.i.d?
Sprint levert dezelfde als in Europa, alleen is deze in Amerika NIET zonder abonnement te krijgen. En de banden die deze extra ondersteund zijn niet van toepassing in NL.
  #56  
Oud 21-10-14, 19:33
theblinkies theblinkies is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan83 Bekijk bericht
Ik heb m online besteld en het hotel adres opgegeven in Las Vegas en erbij vermeld dat ik daar een hotelgast was met de aankomstdatum.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2014 om 18:30 ----------



Sprint levert dezelfde als in Europa, alleen is deze in Amerika NIET zonder abonnement te krijgen. En de banden die deze extra ondersteund zijn niet van toepassing in NL.
Hoe heb je de betaling dan gedaan?
Je bedoeld toch gekocht online in apple store?
  #57  
Oud 22-10-14, 14:30
Daan83 Daan83 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theblinkies Bekijk bericht
Hoe heb je de betaling dan gedaan?
Je bedoeld toch gekocht online in apple store?
Gewoon met creditcard betaald in de online Apple Store
  #58  
Oud 22-10-14, 14:58
theblinkies theblinkies is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan83 Bekijk bericht
Gewoon met creditcard betaald in de online Apple Store
Raar... normaal accept de online store geen buitenlandse visa
  #59  
Oud 22-10-14, 15:26
v8x v8x is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan83 Bekijk bericht
Ik heb m online besteld en het hotel adres opgegeven in Las Vegas en erbij vermeld dat ik daar een hotelgast was met de aankomstdatum.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2014 om 18:30 ----------



Sprint levert dezelfde als in Europa, alleen is deze in Amerika NIET zonder abonnement te krijgen. En de banden die deze extra ondersteund zijn niet van toepassing in NL.
Dat is dus niet correct. De Sprint iPhone 6 is wel zonder abonnement te verkrijgen in de Apple store. Genoeg mensen die het al gedaan hebben.
  #60  
Oud 22-10-14, 19:59
multiblade multiblade is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

En die banden die de sprint meer ondersteunt zijn NOG niet van toepassing in Nederland.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s uit de Usa boosje Telenet 1 26-01-14 13:44
Iphone 4S uit de USA? CcCandymann iPhone algemeen 1 14-10-11 14:22
iphone uit de USA zwim Archief 8 26-10-08 15:00
iphone uit usa isomis Koopinformatie USA 9 12-10-08 22:17
iphone 3G uit usa mpistache Archief 1 20-09-08 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.