//

iPhone 6 uit USA

iPhone 6 uit USA discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theblinkies Raar... normaal accept de online store geen buitenlandse visa Klopt, mijn Visa deed het niet, maar mijn Mastercard wel...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 23-10-14, 13:34
Daan83 Daan83 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theblinkies Bekijk bericht
Raar... normaal accept de online store geen buitenlandse visa
Klopt, mijn Visa deed het niet, maar mijn Mastercard wel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 25-10-14, 17:27
s_janssen s_janssen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Afgelopen week 3,5 dag in Las Vegas geweest. 4 x Apple Store bezocht, telkens was de voorraad op rond de middag :-(
Advies was: 's ochtends om 7:00 uur in de rij, ze gaan om 10:00 uur open. Dat had ik er nou ook weer niet voor over...
  #63  
Oud 26-10-14, 12:56
Daan83 Daan83 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door s_janssen Bekijk bericht
Afgelopen week 3,5 dag in Las Vegas geweest. 4 x Apple Store bezocht, telkens was de voorraad op rond de middag :-(
Advies was: 's ochtends om 7:00 uur in de rij, ze gaan om 10:00 uur open. Dat had ik er nou ook weer niet voor over...
Elke ochtend om 7.00 werkten ze geloof ik ook de website bij per Apple Store met de beschikbaarheid vertelden ze me in de Apple Store in Chestnut Street in San Francisco. Zo had ik dus mijn geluk
En had je Town Square ook geprobeerd? Die is nl een stuk rustiger als die in de Forum en Fashion en slechts 5min rijden vanaf South Las Vegas Blvd...
  #64  
Oud 26-10-14, 13:44
s_janssen s_janssen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan83 Bekijk bericht
Elke ochtend om 7.00 werkten ze geloof ik ook de website bij per Apple Store met de beschikbaarheid vertelden ze me in de Apple Store in Chestnut Street in San Francisco. Zo had ik dus mijn geluk
En had je Town Square ook geprobeerd? Die is nl een stuk rustiger als die in de Forum en Fashion en slechts 5min rijden vanaf South Las Vegas Blvd...
Ik ben bij alle drie de Apple Stores in Las Vegas geweest haha. Ik had gewoon pech...Bedankt voor je tips anyway.
  #65  
Oud 27-10-14, 03:38
robert4u robert4u is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Vandaag bij de Apple-store in Palm beach, Florida, een "Sprint" iPhone 6 gekocht zonder contract natuurlijk.
Mijn simkaart van Hi/KPN erin en gelijk verbinding via AT&T.
Werkt prima, ga er van uit dat dit in NL niet anders is
  #66  
Oud 30-10-14, 12:32
Iphonian Iphonian is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Ik krijg een bericht "Sim niet geldig" als ik m'n Nederlandse Vodafone simkaart in de iPhone 6 A1586 Sprint stop. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
  #67  
Oud 30-10-14, 13:04
robert4u robert4u is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Vreemd, ik heb nu 3 "sprint" iPhones en ze werken alledrie met een Hi en Vodafone kaartje.
Heb je de iPhone bij een applestore gekocht of ergens anders?
Zelfs bij de applestore geven ze aan dat de "sprint" iPhones alleen gelocked zijn voor domestic carriers en unlocked zijn voor buitenlandse providers.
Al eens geprobeerd om te herstellen via iTunes?
  #68  
Oud 30-10-14, 13:10
Iphonian Iphonian is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Een vriend heeft 'm voor mij meegenomen uit de VS voor 'full price' aangeschaft bij de Apple store. Nog niet hersteld via iTunes, ga ik zo even uitproberen. Heb je de simkaart voor of tijdens het opstarten in de iPhone gedaan?
  #69  
Oud 30-10-14, 14:15
robert4u robert4u is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb inderdaad eerst de "sprint" sim eruit gehaald en toen de mijne erin en opgestart. Pincode ingegeven en verbinding via Wi-Fi gemaakt om te activeren. Kan me echter niet voorstellen dat het niet zou werken als je eerst activeert met "sprint" sim.
  #70  
Oud 30-10-14, 15:53
Iphonian Iphonian is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Ik krijg het nog niet voor elkaar. Een paar keer hersteld en herstart. Vodafone simkaart erin en dan weer opstarten. Hij heeft wel bereik en kan verbinding krijgen met 4G alleen nog steeds het scherm met "sim niet geldig". Ik zal het vanavond met een andere simkaart proberen.
  #71  
Oud 31-10-14, 09:29
s_janssen s_janssen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphonian Bekijk bericht
Ik krijg het nog niet voor elkaar. Een paar keer hersteld en herstart. Vodafone simkaart erin en dan weer opstarten. Hij heeft wel bereik en kan verbinding krijgen met 4G alleen nog steeds het scherm met "sim niet geldig". Ik zal het vanavond met een andere simkaart proberen.
Oei, dat is naar. Er zijn zowel hier op iCulture als op Alles Amerika forum diverse mensen die ook met Vodafone een Sprint gewoon kunnen gebruiken in Nederland. Wel is het zo dat deze mensen hun Sprint telefoon in de VS al hebben geactiveerd met een Vodafone of andere SIM kaart. Misschien dat dat wel nodig is. Heb je nu niks aan...maar misschien zit 'm daar de kneep!
  #72  
Oud 31-10-14, 10:44
Iphonian Iphonian is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door s_janssen Bekijk bericht
Oei, dat is naar. Er zijn zowel hier op iCulture als op Alles Amerika forum diverse mensen die ook met Vodafone een Sprint gewoon kunnen gebruiken in Nederland. Wel is het zo dat deze mensen hun Sprint telefoon in de VS al hebben geactiveerd met een Vodafone of andere SIM kaart. Misschien dat dat wel nodig is. Heb je nu niks aan...maar misschien zit 'm daar de kneep!
Dat zou het inderdaad kunnen zijn want ik heb 'm in NL pas uitgepakt en proberen te activeren. Gisteravond ook proberen te activeren met een KPN simkaart, maar weer hetzelfde bericht 'simkaart niet geldig' . Idd van een retourtje VS kan ik ook wel een nieuwe iPhone hier in Nederland aanschaffen Misschien kan iemand hier controleren of ze de juiste iPhone mee hebben gegeven? Bij mij staat onder info: Model: MG6F2LL/A en bij Aanbieder staat zelfs: vf nl 18.0 Maar ik kan alleen voorbij het activatiescherm komen als ik 'm simkaart eruit haal. Het is de 128gb versie van de 6 A 1586. Via google kom ik daarmee uit op zowel de contractfree als de 2 year contract iPhone dus daar kom ik ook niet echt verder mee .

Ik heb gisteravond ook nog gechat met een Sprint medewerker, die gaf aan dat ik een sprint account nodig had voordat ze me konden helpen om de iPhone simlockvrij te krijgen voor overseas gebruik. Zelfs toen ik aangaf dat de iPhone 'full price' gekocht is bleef de Sprint medewerker bij z'n standpunt . In de voorwaarden van Sprint kan ik ook niets vinden over het gebruik van een Sprint mobiel 'overseas' met een 'local sim' zonder sprint account .

Laatst gewijzigd door Iphonian; 31-10-14 om 10:58.
  #73  
Oud 31-10-14, 13:22
s_janssen s_janssen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphonian Bekijk bericht
Dat zou het inderdaad kunnen zijn want ik heb 'm in NL pas uitgepakt en proberen te activeren. Gisteravond ook proberen te activeren met een KPN simkaart, maar weer hetzelfde bericht 'simkaart niet geldig' . Idd van een retourtje VS kan ik ook wel een nieuwe iPhone hier in Nederland aanschaffen Misschien kan iemand hier controleren of ze de juiste iPhone mee hebben gegeven? Bij mij staat onder info: Model: MG6F2LL/A en bij Aanbieder staat zelfs: vf nl 18.0 Maar ik kan alleen voorbij het activatiescherm komen als ik 'm simkaart eruit haal. Het is de 128gb versie van de 6 A 1586. Via google kom ik daarmee uit op zowel de contractfree als de 2 year contract iPhone dus daar kom ik ook niet echt verder mee .

Ik heb gisteravond ook nog gechat met een Sprint medewerker, die gaf aan dat ik een sprint account nodig had voordat ze me konden helpen om de iPhone simlockvrij te krijgen voor overseas gebruik. Zelfs toen ik aangaf dat de iPhone 'full price' gekocht is bleef de Sprint medewerker bij z'n standpunt . In de voorwaarden van Sprint kan ik ook niets vinden over het gebruik van een Sprint mobiel 'overseas' met een 'local sim' zonder sprint account .
Je hebt absoluut het juiste model. Misschien moet je m meegeven met iemand die binnenkort naar de States gaat? Daar activeren en weer terug.
Ik heb het vermoeden dat het daaraan ligt...'
(Denk even aan een bon voor de douane.)
En een sprint account kun je zeker niet aanmaken zonder een Sprint telefoonnummer zeker? Een vicieuze cirkel...
  #74  
Oud 31-10-14, 14:18
multiblade multiblade is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik vertrek morgen dus.....
  #75  
Oud 31-10-14, 14:38
v8x v8x is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphonian Bekijk bericht
Dat zou het inderdaad kunnen zijn want ik heb 'm in NL pas uitgepakt en proberen te activeren. Gisteravond ook proberen te activeren met een KPN simkaart, maar weer hetzelfde bericht 'simkaart niet geldig' . Idd van een retourtje VS kan ik ook wel een nieuwe iPhone hier in Nederland aanschaffen Misschien kan iemand hier controleren of ze de juiste iPhone mee hebben gegeven? Bij mij staat onder info: Model: MG6F2LL/A en bij Aanbieder staat zelfs: vf nl 18.0 Maar ik kan alleen voorbij het activatiescherm komen als ik 'm simkaart eruit haal. Het is de 128gb versie van de 6 A 1586. Via google kom ik daarmee uit op zowel de contractfree als de 2 year contract iPhone dus daar kom ik ook niet echt verder mee .

Ik heb gisteravond ook nog gechat met een Sprint medewerker, die gaf aan dat ik een sprint account nodig had voordat ze me konden helpen om de iPhone simlockvrij te krijgen voor overseas gebruik. Zelfs toen ik aangaf dat de iPhone 'full price' gekocht is bleef de Sprint medewerker bij z'n standpunt . In de voorwaarden van Sprint kan ik ook niets vinden over het gebruik van een Sprint mobiel 'overseas' met een 'local sim' zonder sprint account .
Stel je vraag ook even op het sprint forum. Daar zitten meerdere "experts" die je waarschijnlijk beter kunnen helpen.
  #76  
Oud 31-10-14, 15:07
Iphonian Iphonian is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

@s_janssen Meegeven aan iemand die naar de states gaat is wel een idee alleen dan ben ik m'n telefoon nog wel een tijdje kwijt. Het is wel een goede tip mocht ik het in NL niet voor elkaar krijgen.

@v8x Ik probeer het nog wel even op het Sprint forum, bedankt voor de tip! Ondertussen nog een paar keer herstellen en proberen, wie weet krijg ik het nog voor elkaar

@multiblade, bedankt voor het aanbod. Ik wacht nog even af of er op het forum van Sprint nog een expert met een snelle oplossing kan komen.

-- EDIT -- Ik weet al wat ik fout heb gedaan en wil het hier delen om te voorkomen dat er meer mensen dezelfde fout maken. Ik heb namelijk per ongeluk de iPhone eerst geactiveerd met Sprint waardoor hij gelockt is aan Sprint. Daarna gereset, met de gedachte dat de activatie dan opgeheven wordt en weer opnieuw geactiveerd kan worden, om te activeren met Vodafone maar het kwaad was al geschiedt.

Citaat:
It is suggested that to retain the international unlock, either activate the phone on an international SIM before ever inserting a Sprint SIM or insert an international SIM that has already been activated - again before ever using or inserting a Sprint SIM.

Bron:[Carrier] Sprint Users! READ! You have a UICC SIM card! No domestic US carrier unlock! - MacRumors Forums
Kortom activeer je Sprint iPhone niet met een Sprint simkaart want dan ben je de pineut Ik heb inmiddels een imei unlock aangevraagd en over een weekje of 2 is hij als het goed is geunlockt. In de tussentijd gebruik ik een r-sim om bereikbaar te blijven.

Voor meer info over iPhone simlock en activatie van Sprint zie TS: [Carrier] Sprint Users! READ! You have a UICC SIM card! No domestic US carrier unlock! - MacRumors Forums

Laatst gewijzigd door Iphonian; 04-11-14 om 13:57.
  #77  
Oud 05-11-14, 12:57
paulafca paulafca is offline
• iOS 7.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik vlieg volgende week naar Las Vegas, en ik wil daar de 64GB space gray meenemen. Als ik het dus goed begrijp kan ik naast de T-Mobile contract-free ook proberen om de Sprint (niet de sim activeren dus) aan te schaffen? Het wordt sowieso nog wel een lastig verhaal om hem te halen, aangezien de voorraad volgens mij nog niet overweldigend is.
  #78  
Oud 05-11-14, 13:29
robert4u robert4u is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Inderdaad. Ik heb 3 iPhones van Sprint gekocht bij de applestore, vervolgens meteen de sprint simkaart eruit gehaald, m'n eigen simkaart erin en toen aangezet en geactiveerd.
  #79  
Oud 05-11-14, 15:20
paulafca paulafca is offline
• iOS 7.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Hoe zit het met pick-up instore? Zojuist kwamen er een aantal beschikbaar via de US Apple Store voor direct afhalen in de winkel. Ik kom alleen pas zaterdag aan, dus ben een beetje huiverig om nu al te bestellen als die mogelijkheid zich voor doet.
Aan de andere kant betaal je nu al, dus zou je denken dat ie gewoon apart blijft liggen tot deze wordt opgehaald toch?
  #80  
Oud 05-11-14, 17:05
robert4u robert4u is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Geen idee, afhankelijk van je credit card gaat het betalen lastig, omdat het adres niet overeen komt.
Vorige week in Florida waren de sprint versies meestal wel te krijgen. Bij de ene applestore kon ik 'm zo kopen, de andere applestore verkocht maar een beperkt aantal van de "losse" sprint en dan alleen voor openingstijd, dus moest je s'ochtends in de rij gaan staan. Omdat de meeste toeristen niet weten dat de sprint versie ook werkt, werd de rij snel korter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s uit de Usa boosje Telenet 1 26-01-14 12:44
Iphone 4S uit de USA? CcCandymann iPhone algemeen 1 14-10-11 13:22
iphone uit de USA zwim Archief 8 26-10-08 14:00
iphone uit usa isomis Koopinformatie USA 9 12-10-08 21:17
iphone 3G uit usa mpistache Archief 1 20-09-08 17:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.