iPhone 6 uit USA discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paulafca Hoe zit het met pick-up instore? Zojuist kwamen er een aantal beschikbaar via de US Apple Store voor direct afhalen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik was er steeds om 12.00 uur, kansloos. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het lijkt er op dat je ook een beetje mazzel moet hebben en dat het per store / stad verschilt. Ik was vorige week in NY, ging rond 15 uur de store in Grand Central binnen en stond een half uur (give or take) later weer buiten. Er was daar nauwelijks een rij. Op 5th A stond daarentegen wel een dikke rij, dus het zal ook een kwestie van geluk zijn (en hangt af hoeveel van je tijd je eraan kwijt wilt zijn).
Er wordt overigens voor je de rij in gaat gevraagd wat je wilt hebben, dan wordt meteen gecontroleerd of ze dat model nog hebben liggen. Hebben ze die niet, dan sta je dus niet onnodig te wachten. Wat mij betreft in ieder geval een geslaagde actie. |
|
|||
|
|||
Net terug uit Vegas. Heel slecht verkrijgbaar. Staan nog dagelijks rijen en een aanvulling van voorraad van lik m'n vestje. Sprint verkopen ze wel tegen full retail mocht je er 1 weten te bemachtigen. Mij is het niet gelukt, moet ook wel bekennen dat ik ook nog andere bezigheden had in Vegas!
|
|
|||
|
|||
zit deze week in Houston en inderdaad de beschikbaarheid is dramatisch.... Contract vrije Iphones alleen verkrijgbaar via T-mobile bij de Apple stores. Ik ben nu 6 keer bij 2 verschillende stores langsgeweest en alleen de 16GB space grey en 64 GB gold zijn er af en toe. Ze hebben geen idee wanneer ze beschikbaar zijn op de dag (soms 's ochtends niet en 's avonds wel). Velen gaan zonder Iphone weer naar huis - ik ook tot nu toe.... Wat mij betreft dikke faal van Apple zoals ze hier klanten teleurstellen!
|
|
|||
|
|||
Daarom kun je beter voor de "sprint" versie kiezen. Die versie is veel beter verkrijgbaar.
Via istocknow.com weet je precies naar welke apple store je kunt rijden. |
|
|||
|
|||
Tx, robert - website is super! Nu wel even kijken of ze de sprint versie ook aanbieden... Tot nu toe heb ik begreoen dat deze alleen i.c.m. contract werd verkocht.
|
|
|||
|
|||
Als je in de store vraagt naar de sprint versie tegen full retail moet het goed komen. Succes
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, je kunt de "sprint" versie ook zonder problemen los kopen.
Wat wel belangrijk is, is dat je 'm wel met je eigen simkaart activeert en niet met de geïnstalleerde Sprint-simkaart. |
|
|||
|
|||
Vandaag een mailtje ontvangen dat ik m'n iPhone kon unlocken en ja hoor hij is eindelijk geunlocked. Weer een ervaring rijker en helaas wel zo'n 120 euro lichter. Kortom nooit activeren met de Sprint sim want dat wordt een dure grap.
|
|
|||
|
|||
Yes, gelukt! Dankzij de tip over de website istocknow een 64gb sprint tegen full retail gekocht, mijn tmobile sim erin gepropt en alles werkt vlekkeloos! Dank voor jullie tips!
|
|
|||
|
|||
Vorige week in Las Vegas geweest, uiteindelijk met een beetje mazzel is het me gelukt om op de laatste dag een iPhone 6 64GB space-gray Sprint te kopen. Zonder problemen werkt ie nu ook thuis. 'S ochtends om 7 uur beginnen de rijen inderdaad al, en zijn ze binnen no time uitverkocht. Op mijn laatste dag (ik had de hoop al een beetje opgegeven) checkte ik de voorraad online om 15 uur 's middags en hadden ze blijkbaar een grote voorraad binnen gekregen, want toen was er nog voorraad bij 2 van 3 Apple stores.
|
|
|||
|
|||
Vandaag in NY de iphone6+ 64gb spacegrey van tmobile zonder lock weten te bemachtigen.
Gisteren op 5th avenue geweest, nog steeds rijen, geen voorraad. Vandaag geslaagd bij apple in soho (princestreet), bij openingstijd geen rij, meer personeel dan klanten aanwezig en een goede voorraad; heerlijk! Met de sim van mijn vriend (vodafone), werkt hij hier in de usa. Mijn eigen sim (telfort) werkt niet, na wat simwissels (heb nu een usa sim in mn 5)blijkt dat mijn telfort sim ook niet in mn oude iphone 5 werkt....vermoedelijk dus sim kapot.... Of heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Wordt spannend als ik volgende week in NL ben! |
|
|||
|
|||
Update: ik ben in NL met simkaart van Telfort werkt de 6 plus 64gb model 1522 unlocked van t-mobile goed!!
|
|
||||
|
||||
altijd opletten dan je geen cdma iphone koopt maar een cdma/gsm cdma werkt niet in nederland
|
|
|||
|
|||
Klopt inderdaad, ik heb de gsm versie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s uit de Usa | boosje | Telenet | 1 | 26-01-14 13:44 |
Iphone 4S uit de USA? | CcCandymann | iPhone algemeen | 1 | 14-10-11 14:22 |
iphone uit de USA | zwim | Archief | 8 | 26-10-08 15:00 |
iphone uit usa | isomis | Koopinformatie USA | 9 | 12-10-08 22:17 |
iphone 3G uit usa | mpistache | Archief | 1 | 20-09-08 18:50 |
|
|