//

iPhone 6 uit USA

iPhone 6 uit USA discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paulafca Hoe zit het met pick-up instore? Zojuist kwamen er een aantal beschikbaar via de US Apple Store voor direct afhalen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 05-11-14, 22:13
s_janssen s_janssen is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulafca Bekijk bericht
Hoe zit het met pick-up instore? Zojuist kwamen er een aantal beschikbaar via de US Apple Store voor direct afhalen in de winkel. Ik kom alleen pas zaterdag aan, dus ben een beetje huiverig om nu al te bestellen als die mogelijkheid zich voor doet.
Aan de andere kant betaal je nu al, dus zou je denken dat ie gewoon apart blijft liggen tot deze wordt opgehaald toch?
Je kan alleen de tmobile zonder contract vooraf bestellen. Sprint of at&t alleen ter plekke te koop. En ja dan om een uur of zeven in de rij. Maar met die jetlag ben je toch om 04.00 uur wakker .
Ik was er steeds om 12.00 uur, kansloos.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 06-11-14, 16:41
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Het lijkt er op dat je ook een beetje mazzel moet hebben en dat het per store / stad verschilt. Ik was vorige week in NY, ging rond 15 uur de store in Grand Central binnen en stond een half uur (give or take) later weer buiten. Er was daar nauwelijks een rij. Op 5th A stond daarentegen wel een dikke rij, dus het zal ook een kwestie van geluk zijn (en hangt af hoeveel van je tijd je eraan kwijt wilt zijn).
Er wordt overigens voor je de rij in gaat gevraagd wat je wilt hebben, dan wordt meteen gecontroleerd of ze dat model nog hebben liggen. Hebben ze die niet, dan sta je dus niet onnodig te wachten.

Wat mij betreft in ieder geval een geslaagde actie.
  #83  
Oud 09-11-14, 17:38
multiblade multiblade is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Net terug uit Vegas. Heel slecht verkrijgbaar. Staan nog dagelijks rijen en een aanvulling van voorraad van lik m'n vestje. Sprint verkopen ze wel tegen full retail mocht je er 1 weten te bemachtigen. Mij is het niet gelukt, moet ook wel bekennen dat ik ook nog andere bezigheden had in Vegas!
  #84  
Oud 12-11-14, 19:56
ajhak ajhak is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

zit deze week in Houston en inderdaad de beschikbaarheid is dramatisch.... Contract vrije Iphones alleen verkrijgbaar via T-mobile bij de Apple stores. Ik ben nu 6 keer bij 2 verschillende stores langsgeweest en alleen de 16GB space grey en 64 GB gold zijn er af en toe. Ze hebben geen idee wanneer ze beschikbaar zijn op de dag (soms 's ochtends niet en 's avonds wel). Velen gaan zonder Iphone weer naar huis - ik ook tot nu toe.... Wat mij betreft dikke faal van Apple zoals ze hier klanten teleurstellen!
  #85  
Oud 12-11-14, 20:59
robert4u robert4u is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Daarom kun je beter voor de "sprint" versie kiezen. Die versie is veel beter verkrijgbaar.
Via istocknow.com weet je precies naar welke apple store je kunt rijden.
  #86  
Oud 12-11-14, 21:57
ajhak ajhak is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert4u Bekijk bericht
Daarom kun je beter voor de "sprint" versie kiezen. Die versie is veel beter verkrijgbaar.
Via istocknow.com weet je precies naar welke apple store je kunt rijden.
Tx, robert - website is super! Nu wel even kijken of ze de sprint versie ook aanbieden... Tot nu toe heb ik begreoen dat deze alleen i.c.m. contract werd verkocht.
  #87  
Oud 12-11-14, 22:01
multiblade multiblade is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Als je in de store vraagt naar de sprint versie tegen full retail moet het goed komen. Succes
  #88  
Oud 12-11-14, 22:01
robert4u robert4u is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Nee hoor, je kunt de "sprint" versie ook zonder problemen los kopen.
Wat wel belangrijk is, is dat je 'm wel met je eigen simkaart activeert en niet met de geïnstalleerde Sprint-simkaart.
  #89  
Oud 13-11-14, 11:49
Iphonian Iphonian is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 19
Standaard

Vandaag een mailtje ontvangen dat ik m'n iPhone kon unlocken en ja hoor hij is eindelijk geunlocked. Weer een ervaring rijker en helaas wel zo'n 120 euro lichter. Kortom nooit activeren met de Sprint sim want dat wordt een dure grap.
  #90  
Oud 14-11-14, 18:03
ajhak ajhak is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Yes, gelukt! Dankzij de tip over de website istocknow een 64gb sprint tegen full retail gekocht, mijn tmobile sim erin gepropt en alles werkt vlekkeloos! Dank voor jullie tips!
  #91  
Oud 18-11-14, 11:16
paulafca paulafca is offline
• iOS 7.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Vorige week in Las Vegas geweest, uiteindelijk met een beetje mazzel is het me gelukt om op de laatste dag een iPhone 6 64GB space-gray Sprint te kopen. Zonder problemen werkt ie nu ook thuis. 'S ochtends om 7 uur beginnen de rijen inderdaad al, en zijn ze binnen no time uitverkocht. Op mijn laatste dag (ik had de hoop al een beetje opgegeven) checkte ik de voorraad online om 15 uur 's middags en hadden ze blijkbaar een grote voorraad binnen gekregen, want toen was er nog voorraad bij 2 van 3 Apple stores.
  #92  
Oud 26-12-14, 21:35
maudy88 maudy88 is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Vandaag in NY de iphone6+ 64gb spacegrey van tmobile zonder lock weten te bemachtigen.
Gisteren op 5th avenue geweest, nog steeds rijen, geen voorraad. Vandaag geslaagd bij apple in soho (princestreet), bij openingstijd geen rij, meer personeel dan klanten aanwezig en een goede voorraad; heerlijk!

Met de sim van mijn vriend (vodafone), werkt hij hier in de usa.
Mijn eigen sim (telfort) werkt niet, na wat simwissels (heb nu een usa sim in mn 5)blijkt dat mijn telfort sim ook niet in mn oude iphone 5 werkt....vermoedelijk dus sim kapot.... Of heeft iemand ook zoiets meegemaakt?
Wordt spannend als ik volgende week in NL ben!
  #93  
Oud 03-01-15, 00:10
maudy88 maudy88 is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Update: ik ben in NL met simkaart van Telfort werkt de 6 plus 64gb model 1522 unlocked van t-mobile goed!!
  #94  
Oud 03-01-15, 12:33
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

altijd opletten dan je geen cdma iphone koopt maar een cdma/gsm cdma werkt niet in nederland
  #95  
Oud 03-01-15, 12:52
maudy88 maudy88 is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Klopt inderdaad, ik heb de gsm versie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s uit de Usa boosje Telenet 1 26-01-14 13:44
Iphone 4S uit de USA? CcCandymann iPhone algemeen 1 14-10-11 14:22
iphone uit de USA zwim Archief 8 26-10-08 15:00
iphone uit usa isomis Koopinformatie USA 9 12-10-08 22:17
iphone 3G uit usa mpistache Archief 1 20-09-08 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.