//

iPhone 6 uit New York

iPhone 6 uit New York discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat de andere topics wat verouderd zijn en er veel verschillende verhalen over dit onderwerp zijn, wil ik deze vraag toch voor de zekerheid even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-12-14, 23:34
Malliet93 Malliet93 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 6 uit New York

Omdat de andere topics wat verouderd zijn en er veel verschillende verhalen over dit onderwerp zijn, wil ik deze vraag toch voor de zekerheid even opnieuw stellen.

Ik ben volgende week in New York en wil daar graag een iPhone 6 64 GB vandaan kopen. Uiteraard wil ik wel gewoon een simlockvrije toestel en eentje die met het 4G netwerk in Nederland werk, dus mijn vraag is kan ik gewoon een iPhone uit de Apple Store halen die hier perfect zal werken? In Nederland heb ik een T-Mobile abonnement, mocht die informatie essentieel zijn. En zou ik problemen kunnen krijgen bij de douane als ik de doos en bon weggooi en de iPhone vul met apps etc., zodat hij er in ieder geval gebruikt uit ziet?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-14, 15:56
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malliet93 Bekijk bericht
Omdat de andere topics wat verouderd zijn en er veel verschillende verhalen over dit onderwerp zijn, wil ik deze vraag toch voor de zekerheid even opnieuw stellen.

Ik ben volgende week in New York en wil daar graag een iPhone 6 64 GB vandaan kopen. Uiteraard wil ik wel gewoon een simlockvrije toestel en eentje die met het 4G netwerk in Nederland werk, dus mijn vraag is kan ik gewoon een iPhone uit de Apple Store halen die hier perfect zal werken? In Nederland heb ik een T-Mobile abonnement, mocht die informatie essentieel zijn. En zou ik problemen kunnen krijgen bij de douane als ik de doos en bon weggooi en de iPhone vul met apps etc., zodat hij er in ieder geval gebruikt uit ziet?

Alvast bedankt!

Even hele topic doorlezen.. is al verschillende keren besproken geweest....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad air uit New York Nfect Koopinformatie USA 5 11-11-13 19:28
Witte iPhone 5 uit New York, garantie? flashingst iPhone algemeen 3 25-06-13 00:22
iPhone 4s New York kallikles iPhone algemeen 9 27-10-11 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.