//

iPhone XS kopen in Amerika (Model A2097 nodig)

iPhone XS kopen in Amerika (Model A2097 nodig) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een tijd terug heb ik een iPhone 8 in Amerika besteld. In het bestel-scherm kan je altijd kiezen voor de volgende opties: Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-18, 13:12
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard iPhone XS kopen in Amerika (Model A2097 nodig)

Hallo,

Een tijd terug heb ik een iPhone 8 in Amerika besteld. In het bestel-scherm kan je altijd kiezen voor de volgende opties:



Ik heb toen gekozen voor de T-Mobile versie, omdat deze werkt in Nederland. Dit betreft model (T-Mobile) A1905 (GSM). Op https://www.apple.com/iphone/LTE/ kan je zien dat dit model A1905 in Nederland werkt met KPN en dat dat dus versie T-Mobile in de USA is (zie bovenaan de lijst).

Nu wil ik de iPhone XS bestellen en dan heb je Model A2097 nodig omdat deze werkt in Nederland met o.a. KPN volgens de apple.com site. Echter weet ik dus niet welk model geleverd word en welke carrier (of sim-free versie) is dus moet kiezen.

UPDATE: ik zie nu op de Apple NL site iets anders staan qua welk model hier zou moeten werken: https://www.apple.com/nl/iphone-xs/specs/



Je kan ook kiezen voor sim-free maar ook dan weet ik niet welk model ik geleverd krijg.

Weet iemand welke ik moet kiezen om een Model A2097 geleverd te krijgen zodat deze in Nederland werkt met KPN?

In dit artikel staat ook al dat je op moet passen: https://www.pcmag.com/news/363740/wa...hone-xs-models

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door stefaaaan; 14-09-18 om 14:48.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-18, 20:08
jorishetbengeltje jorishetbengeltje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Ik ben van plan om een iPhone XS Max te kopen in Amerika. Ik heb al op internet gevonden dat er 4 modellen uitkomen namelijk Model Number A1921, A2101, A2102, A2104. De A2101 is toegankelijk voor de europese markt.

Waar kan ik dit model A2101 kopen? Gewoon in de App store of bij een speciale provider in amerika? en waar moet ik op letten bij aankoop?

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij hierover inlichten? Hoor het graag.
  #3  
Oud 22-09-18, 22:58
jorishetbengeltje jorishetbengeltje is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Toevallig iemand al een iPhone XS of XS Max gehaald in Amerika en kan vertellen welke versie je dient te hebben en waar deze te koop zijn? In de Apple store of bij een provider?
  #4  
Oud 15-12-18, 13:29
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Iemand ondertussen al een antwoord ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 5s uit Hong kong maar welk model heb ik nodig? elmerwou Koopinformatie Rest van de wereld 0 11-09-13 01:09
iphone uit amerika kan ik kopen anske12345 iPhone algemeen 2 10-04-13 20:21
IPhone 5 kopen in Amerika BramRunner Archief 1 28-09-12 23:39
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02
Het unlocken van de Iphone model A1203 uit Amerika PJCMM Archief 1 03-03-08 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.