Mijn nederlandse iPhone in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag iedereen, 2 mei vlieg ik naar Amerika en ik vroeg mij af of ik mijn Iphone daar gewoon kan blijven gebruiken. Telefoneren en SMS-en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn nederlandse iPhone in Amerika
Goedemiddag iedereen,
2 mei vlieg ik naar Amerika en ik vroeg mij af of ik mijn Iphone daar gewoon kan blijven gebruiken. Telefoneren en SMS-en kost natuurlijk extra in het buitenland, al heb ik wel T-Mobile Grenzeloos, maar kan ik gewoon het Internet en Google-maps gebruiken? Alvast bedankt, Jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het gebruiken van het internet daar is erg duur!
Dus ik raad het je af. |
|
||||
|
||||
Zowiezo Data Roaming even uit zetten.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iPhone 3G (NL) in Amerika | roelandm | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 05-08-09 23:16 |
Iphone uit Amerika aansluiten op Nederlandse geluidsinstallatie | Mauricek99 | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 24-03-09 20:09 |
iPhone in Amerika | ThommieGun | Archief | 1 | 27-12-08 11:54 |
in belgie mijn nederlandse provider gebruiken | q_ariens | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 10-10-07 13:20 |
|
|