//

welke pre-paid sim in USA? en voor welk bedrag? $25? $10?

welke pre-paid sim in USA? en voor welk bedrag? $25? $10? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik weet dat er al veel over gesproken is echter een antwoord op mijn (specifieke) vraag wordt daar niet beantwoord. Binnenkort ga ik voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-09, 10:31
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard welke pre-paid sim in USA? en voor welk bedrag? $25? $10?

Hoi,

Ik weet dat er al veel over gesproken is echter een antwoord op mijn (specifieke) vraag wordt daar niet beantwoord.

Binnenkort ga ik voor een week naar de USA en ik wil daar graag mijn gsm gebruiken.
Ik ga er vanuit dat de kosten van een prepaid kaart aldaar veel voordeliger uitvallen dan daar te bellen met mijn t-mobile kaart.

Ik vroeg me af of er iemand op dit forum is die daar al eens een pre-paid kaart heeft gekocht en die gebruik heeft en wat zijn/haar ervaringen zijn.

Ik zoek een pre-paid kaart dat zoveel mogelijk past bij mijn verblijfsduur(1week) en belgedrag (ik ga uit van 5 min per dag naar nederland bellen).
Zelf ga ik er vanuit dat ik dan met een $25 prepaid kaart dat moet kunnen redden.
Maar nu vraag ik me dus af OF er uberhaupt prepaid kaarten van +-$25 te koop zijn en of die gewoon in een unlockte gsm gebruikt kunnen worden zonder aanpassingen (de foon werkt ook op 1900Mhz).

Ik hoop dat iemand met de juiste ervaring spoedig hierop wil reageren.

Bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-09, 22:01
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

niemand die me kan helpen?
  #3  
Oud 02-05-09, 20:50
sebas2009 sebas2009 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik ben naar Suriname geweest en heb daar een sim-only gekocht. Dat werkte goed. USA? Ik weet het niet. Lijkt me wel
  #4  
Oud 02-05-09, 23:44
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebas2009 Bekijk bericht
Ik ben naar Suriname geweest en heb daar een sim-only gekocht. Dat werkte goed. USA? Ik weet het niet. Lijkt me wel
Bedankt voor je reactie, maar dat is geen antwoord op mijn vragen.

DAT het in de USA werkt weet ik ook wel, ik heb alleen advies nodig op de punten die ik in de startpost gevraagd heb.
  #5  
Oud 03-05-09, 13:58
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Koop je er toch 1 op eBay?
Bijv hier
Beltegoed bijkopen kun je daar ongetwijfeld wel.
Iedere simkaart past in een phone zonder unlock, bij mijn weten bestaan er geen simkaarten die alleen in de daarvoor gelockte telefoons werken.
  #6  
Oud 04-05-09, 00:20
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie Bekijk bericht
Koop je er toch 1 op eBay?
Bijv hier
Beltegoed bijkopen kun je daar ongetwijfeld wel.
Iedere simkaart past in een phone zonder unlock, bij mijn weten bestaan er geen simkaarten die alleen in de daarvoor gelockte telefoons werken.
dat is op zich een idee, ik vraag me alleen af wat goedkoper bellen is: met zo'n usa-sim naar nederland bellen of met je nl-sim van de usa naar nl bellen.

Trouwens die aanbieding op ebay verstuurd niet buiten de USA en daar heb ik dus niet veel aan (ik ben er maar een week).
Zou inderdaad wel mooi zijn zo'n kaart want die kun je steeds weer gebruiken
  #7  
Oud 04-05-09, 02:14
Bambino Bambino is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 22
Standaard

Nope, als je 30 dagen niet opwaardeerd vervalt je simkaart en nummer en kun je hem dus nooit meer gebruiken.

Ik zelf heb een at&t simkaart via ebay besteld met 10 $ credit als je hem activeert, voor die week zou ik gewoon met je eigen gsm bellen, want met een us nr naar europa bellen kost je ook heel veel, daar kom je met 25$ niet toe als je een half uur wilt bellen.
  #8  
Oud 04-05-09, 02:48
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Ik ben zelf nog nooit in de USA geweest maar volgens mij is internet daar groot geworden omdat is zo goedkoop of zelfs gratis is.
Wellicht een optie om via Wi-Fi en Skype te bellen.
Een andere link die wellicht interessant voor je is:
goedkoop bellen in florida en amerika via de bellen info pagina
Weet niet waar je naartoe gaat? Dit gaat over Florida maar verschaft wellicht na wat doorklikken meerdere opties voor andere staten. Veel succes en alvast een prettig, niet te duur bellend, verblijf.
  #9  
Oud 04-05-09, 05:19
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

joh je komt aan in de vs en koopt dan gewoon een prepay kaart bij at&t of t mobile zet er wat geld op en klaar ben je. ervasnuitgaand dat je een unlockede foon hebt natuurlijk
enige probleem is dat je hier ook betaald als je gebeld wordt maar verder werkt het prima hoor. andere optie is voor een dollartje of 10 een toestelletje met wat beltegoed te kopen
fijne vakantie, waar ga je naartoe?
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #10  
Oud 04-05-09, 13:19
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Bedankt voor alle info, ik heb nu een beetje een beeld van jullie meningen en ervaringen.
Nu schiet me ineens te binnen dat ik op mijn WM6 toestel een optie/tool had dat telkens na het verstrijken van 1 minuut een piepje gaf (zo had je tijdens het bellen een idee hoe lang je al aan het kleppen was).

Bestaat er voor de iphone ook zo'n tool?
  #11  
Oud 05-05-09, 21:07
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Nu zit ik me te bedenken dat mijn iphone bootloader 6.2 heeft met FW 2.2.1 en dus niet te unlocken is.

Daarom dat ik maar een ander mobieltje meeneem maar wel mijn ipod touch meeneem.
Daar kan ik natuurlijk met hotspots gaan werken.

Heeft iemand daar ervaring mee in de USA?
Ik zou op het vliegveld een day-pass kunnen halen zodat ik daar kan internetten (Wi-Fi) voor $7 voor 24 uur.
Echter voor op locatie zelf zoek ik dus een soort van abbo voor 1 week (desnoods 1 maand) waarbij ik van zoveel mogelijk hotspots gebruik kan maken.

Heeft iemand daar tips voor?
  #12  
Oud 06-05-09, 09:37
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Ik denk dat je wat te ver aan het gaan bent voor een weekje te kunnen hotspotten om eerlijk te zijn... Meeste hotels en zelfs motels bieden daar (pc's met) internet toegang aan en internetcafes zijn er relatief goedkoop.
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
Reageren

Labels
amerika, pre-paid, prepaid, usa



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De SIM kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund (Pre Paid Proximus) Mart71 Archief 2 15-10-09 00:17
Iphone Pre paid O2 (UK) Sjoes Koopinformatie Rest Europa 3 28-04-09 22:19
Beste pre-paid SIM-kaart voor iPhone Doblie Overige providers Nederland 6 07-02-09 18:21
Eindeloos internet met een pre-paid SIM Doblie Koopinformatie Nederland 3 26-09-08 15:44
pre-paid ronaldd Archief 2 14-07-08 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.