//

iPhone via sale4less.de (Ebay)

iPhone via sale4less.de (Ebay) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Een B52 met flyers over Beckum heen en weer...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 18-12-07, 19:09
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Een B52 met flyers over Beckum heen en weer
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 18-12-07, 19:09
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaspers Bekijk bericht
10 per dag ofzo ?
Hmm... Dat stuur ik per halfuur? En nog geen reactie!
  #103  
Oud 18-12-07, 19:12
Asprino Asprino is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brussels
Berichten: 45
Standaard

ik heb het gedaan zoals hij, kon vannacht er niet door slapen dus ben opgestaan en beginnen mailen, een tekstje in het engels gemaakt, dan laten vertalen door babelfish in Duits en Italiaans, zoals hij het doet dus, dan zou ik zeggen, elk uurke een stuk of 250 , to hij ze beu is, je zal wel reactie krijgen, ik weet het , het is een aggressieve tactiek, maar vanaf het begin lucht verkopen kan er bij mij ook niet in..zijn dikke schuld zou ik zeggen
  #104  
Oud 18-12-07, 19:14
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

250 per uur? serieus?
  #105  
Oud 18-12-07, 19:15
Asprino Asprino is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brussels
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjan Bekijk bericht
250 per uur? serieus?
klik klik klik
  #106  
Oud 18-12-07, 19:21
Asprino Asprino is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brussels
Berichten: 45
Standaard

en zeker een klacht indienen en pv laten opstellen, dat heb ik gisteren gedaan en natuurlijk vermeld in de mail, je kan dit doen op E-cops, gewoon die rekening/factuur toevoegen die je ontvangen hebt als bewijs en dan wordt de poltie in Beckum ook gecontacteerd...
Gewoon op alle fronten actie, it's a war

-rambo-
  #107  
Oud 18-12-07, 19:48
Asprino Asprino is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brussels
Berichten: 45
Standaard

op algemene aanvraag:

Dear Seller,

Because you give me no communication at all since saturday and after seeing that i am not alone in this, you have forced me to go the police to make an official statement and declaration,
I have sent your bill together with me declaration to ecops.be, you can obtain a copy of the PV if you want one.
many more people of the iphoneclub.nl has done the same, all the people who are fooled by the ebay auctions and promises.
PAY ME BACK MY MONEY WITHIN 24 HOURS OR YOU FORCE ME TO CONTINUE MY LEGAL ACTION AGAINST YOUR COMPANY

Some people are refunded so i expect you do the same, i have been very nice from the beginning on so i expect to be threated the same.

many Thanks in advance,



Lieber Verkäufer,

Weil Sie mir keine Kommunikation an allen seit Samstag geben und nachdem Sie gesehen haben, daß ich nicht diesbezüglich allein bin, haben Sie mich gezwungen, zu gehen die Polizei, zum einer amtlichen Verlautbarung und der Erklärung abzugeben, ich haben geschickt Ihre Rechnung zusammen mit mir Erklärung zu ecops.be,Sie können eine Kopie des PV erhalten, wenn Sie ein wünschen. das viel mehr Leute des iphoneclub.nl dasselbe getan haben, alle Leute, die durch das ebay versteigert und verspricht getäuscht werden. ZAHLEN SIE MIR ZURÜCK MEIN GELD INNERHALB 24 STUNDEN, ODER SIE ZWINGEN MICH, MEIN RECHTSVERFAHREN GEGEN IHRE FIRMA FORTZUSETZEN.

Einige Leute werden zurückerstattet, also erwarte ich, daß Sie dasselbe tun, ich sind gewesen sehr nett vom Anfang an, also ich erwarte zu sein threated dasselbe.

viel Dank im voraus,


Caro Venditore,

Poiché mi non date comunicazione affatto da sabato e dopo avere visto che non sono solo in questo, lo avete forzato andare la polizia per rilasciare una dichiarazione ufficiale e dichiarazione, ho trasmesso alla vostra fattura insieme me la dichiarazione a ecops.be, potete ottenere una copia del PV se desiderate una molta altra gente del iphoneclub.nl avete fatto lo stesso, tutta la gente che è imbrogliata dalle aste e dalle promesse ebay. PAGHIMI INDIETRO I MIEI SOLDI IN 24 ORE O LO FORZATE CONTINUARE LA MIA AZIONE LEGALE CONTRO LA VOSTRA AZIENDA Qualche gente è rimborsata in modo da prevedo che facciate lo stesso, io siate stati molto piacevoli dall'inizio sopra in modo da penso essere threated lo stesso.

molti ringraziamenti in anticipo,
  #108  
Oud 18-12-07, 19:49
Asprino Asprino is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brussels
Berichten: 45
Standaard

en als header heb ik gewoon "NO KOMMUNIKATION" gebruikt
  #109  
Oud 18-12-07, 20:21
daanj daanj is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Zo dan..

Ik zit dus ook met precies het zelfde.. ik had dit topic nog helemaal niet gezien. Precies het zelfde met dat dhl nr enzo.. Echt bijdehand.

Asprino is aardig zn best aan het doen zo te zien. Maargoed, ik heb via paypal betaald, en had dus een klacht ingediend.. ik heb m alleen per ongeluk gesloten, en kan m niet meer openen.. morgen even naar paypal bellen dus. maar dat komt hopelijk wel goed.

dit is tot nu toch nog wel een van de meest frustrerende dingen die ik heb meegemaakt
  #110  
Oud 18-12-07, 20:29
Erwin123 Erwin123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

Ach als je met Paypal betaald heb krijg je je geld altijd wel terug, alleen ik had me erg op een Iphone met kerst verheugd
  #111  
Oud 18-12-07, 21:03
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Als ik zo al die feedbacks kijk, dan staan jullie er niet alleen voor.

Alle negatieve feedback gaat over de iPhones, die mensen nnoit ontvangen hebben.

Oh, dit soort mensen halen bij mij echt het bloed onder de nagels vandaan.

Ik hoop dat het allemaal goedkomt, voor de mensen die een gewone overschrijving gedaan hebben.
  #112  
Oud 18-12-07, 21:07
tommy3264 tommy3264 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard iphone ook gekocht bij Sale4Less

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tolgaliya Bekijk bericht
Hi,

Ik heb onlangs via bovenstaande aanbieder, sale4less.de een iPhone besteld (uiteindelijk winnend bod was €430 + €6,95 verz. kosten) en bericht ontvangen dat deze op 5 December verzonden is.

Status:
1. Kontakt-eMail versendet am03.12.2007 19:16:40 Feedback erhalten am03.12.2007 22:00:50 Zahlungseingang am03.12.2007 22:00:50 Versendet am 05.12.2007 17:16:23

Nu, ruim een week later heb ik nog niets ontvangen, op mijn emailtjes krijg ik wel reaktie maar erg vaagjes. Ik heb begrepen dat men het pakketje verstuurt via GLS, dus gevraagd naar een 'tracking' nummer. Ook deze moet ik nog van ze krijgen. Langzamerhand begin ik mij toch lichtelijk zorgen te maken. Heb ik hier volgens jullie ook reden toe, of moet ik gewoon nog even geduldig afwachten? Zijn er wellicht mensen die reeds ervaring hebben met deze aanbieder?

Ik vroeg mij ook af of er voor verzendingen uit Duitsland kans is op een invoerheffing oid? Lijkt mij niet vanwege de wetten die voor EU-landen gelden.

Grtz.
ik heb ook een iphone bij die zelfde gekocht via ebay .Ook op 5 dec en komt er maar niet door .Heb nu juist bericht gekregen dat hij een verkeerde zending heeft gekregen en vraagd mij te wachten tot na nieuwjaar dan pas heeft hij teug de iphones . Hij heeft mij beloofd als ik wil wachten terug 50 euro te geven . dan zijn we wel een maand verder . Wat moet ik doen?
  #113  
Oud 18-12-07, 21:16
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Als je met Paypal betaald hebt zou ik niet op het bod van hem ingaan, want dan is namelijk de termijn verstreken om een Paypal complaint tegen hem in te dienen.
Dat laatste kun je beter direct doen, want ze kennen de verkoper daar inmiddels wel.
Als je middels een bankoverschrijving hebt betaald, dien dan een klacht in bij eBay.

Het lijkt me trouwens ook verstandig om er op de eBay prikborden een thread van te maken, want eBay leest daar mee.
Dat hebben de Vlamingen op eBay.be al wel gedaan zag ik.
  #114  
Oud 18-12-07, 21:18
Erwin123 Erwin123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

Niet doen natuurlijk!
Hij heeft iets te koop gezet wat hij niet heeft.
Heb je betaald om op een wachtlijst te staan?

Onmiddelijk een klacht indienen bij Ebay en je geld terug eisen via Paypal en die gast negatieve feedback geven. Misschien dat het voorkomt dat iemand anders erin trapt.
het is toch ongelofelijk dat dit al een maand speelt en hij die dingen gewoon nog te koop aanbied en geld ervoor vangt terwijl hij ze niet heeft?
Als dat geen fraude is wat is het dan wel
  #115  
Oud 18-12-07, 21:24
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwin123 Bekijk bericht
Niet doen natuurlijk!
Hij heeft iets te koop gezet wat hij niet heeft.
Heb je betaald om op een wachtlijst te staan?

Onmiddelijk een klacht indienen bij Ebay en je geld terug eisen via Paypal en die gast negatieve feedback geven. Misschien dat het voorkomt dat iemand anders erin trapt.
het is toch ongelofelijk dat dit al een maand speelt en hij die dingen gewoon nog te koop aanbied en geld ervoor vangt terwijl hij ze niet heeft?
Als dat geen fraude is wat is het dan wel
Zijn winkel op eBay is toch inmiddels leeg?
eBay zal wel bezig zijn om met hem te checken wat er aan de hand is, want hij verkoopt echt veel zag ik. Ze willen zo'n powerseller natuurlijk niet graag verliezen. Reken maar dat ze met hem bezig zijn.

Jullie zouden alle klachten die hier gepost worden misschien (beter) in op de eBay prikborden kunnen posten.
eBay leest daar mee (zoals eerder gezegd) en er zitten vaak ervaren eBayers die goede tips kunnen geven.
Staat er nog niets over hem op het Duitse eBay prikbord?

Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt.
1 tip: Ik ben er in het verleden ook een keer goed vanaf gekomen, omdat ik met Paypal betaald had. Betaal dus hoge bedragen buiten Nederland (en misschien zelfs binnen Nederland) altijd met Paypal.

Update: Op eBay.de zijn inmiddels drie pagina's aan berichten te vinden als je zoekt op "sale4less" in de forums.
Men heeft het vooral over de beruchte "Rachebewertungen" van de verkoper. Dat zijn wraakfeedbacks op kopers die negatieve feedback hebben achtergelaten.
Als je nog een mogelijkheid hebt om een dispute te starten via Paypal of eBay, laat dan negatieve feedback achterwege. Feedback wordt vaak gezien als afronding van een aankoopproces, ook als de feedback negatief is. Het is allemaal heel emotioneel, dat kan ik me voorstellen, maar probeer je koppie erbij te houden.

Laatst gewijzigd door Fresh; 18-12-07 om 21:38.
  #116  
Oud 18-12-07, 21:40
Erwin123 Erwin123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Zijn winkel op eBay is toch inmiddels leeg?
eBay zal wel bezig zijn om met hem te checken wat er aan de hand is, want hij verkoopt echt veel zag ik. Ze willen zo'n powerseller natuurlijk niet graag verliezen. Reken maar dat ze met hem bezig zijn.

Jullie zouden alle klachten die hier gepost worden misschien (beter) in op de eBay prikborden kunnen posten.
eBay leest daar mee (zoals eerder gezegd) en er zitten vaak ervaren eBayers die goede tips kunnen geven.
Staat er nog niets over hem op het Duitse eBay prikbord?

Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt.
1 tip: Ik ben er in het verleden ook een keer goed vanaf gekomen, omdat ik met Paypal betaald had. Betaal dus hoge bedragen buiten Nederland (en misschien zelfs binnen Nederland) altijd met Paypal.

Ik heb zondag nog drie van die dozen met lucht gekocht, de negatieve feedback over die Iphones gaat weken terug, hij heeft dus alle tijd gehad om de veilingen te verwijderen, maar hij heeft het niet gedaan.
Dat is het gedrag van iemand met ernstige geld problemen, het ene gat vullen met het andere.

Je hebt helemaal gelijk wat betreft paypal, ik betaal altijd alles met Paypal. Eventueel kun je je geld zelfs rechtstreeks terug krijgen van je CC maatschappij. Een overboeking moet je nooit doen (sorry is niet als inwrijven bedoeld).
  #117  
Oud 18-12-07, 22:01
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Voor sommige mensen (zoals studenten zonder inkomen) is een creditcard en paypall echter onmogelijk. Ik heb gekocht en betaald op het ogenblik dat er niets van negatieve feedback was op iphones en het aantal negatieve feedback van de afgelopen maand op hetzelfde punt lag (procentueel) als de afgelopen 12 maand. Het is behoorlijk pijnlijk dat omwille van die onmogelijkheid om met cc of paypall te werken, dat we dan nog eens gestraft worden...
  #118  
Oud 18-12-07, 22:04
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Ik heb mijn negatieve feedback vantenvoren aangekondicht met een deadline voor zijn reactie, die was verstreken dus had ik feedback achtergelaten.
  #119  
Oud 18-12-07, 22:27
Asprino Asprino is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brussels
Berichten: 45
Standaard

post hier je verhaal, als jullie willen:

eBay-forums: [Gebruikersnaam verwijderd] OPLICHTING ...
  #120  
Oud 18-12-07, 22:31
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjan Bekijk bericht
Voor sommige mensen (zoals studenten zonder inkomen) is een creditcard en paypall echter onmogelijk. Ik heb gekocht en betaald op het ogenblik dat er niets van negatieve feedback was op iphones en het aantal negatieve feedback van de afgelopen maand op hetzelfde punt lag (procentueel) als de afgelopen 12 maand. Het is behoorlijk pijnlijk dat omwille van die onmogelijkheid om met cc of paypall te werken, dat we dan nog eens gestraft worden...
Paypal is toch tegenwoordig direct te koppelen aan je bank-/girorekening?
Ik heb vorige week nog een Paypal betaling gedaan die automatisch van mijn giro werd ingehouden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 32 gb op ebay Tijsss Koopinformatie USA 3 18-02-11 21:02
Iphone via ebay Kat63 Koopinformatie USA 4 11-02-11 16:22
Iphone 3g op Ebay tbeumer@ Koopinformatie USA 9 17-07-08 23:42
iphone via ebay.com cederique Koopinformatie USA 1 21-01-08 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:31.