//

Prijzen iPhone 3 GS Amerika?

Prijzen iPhone 3 GS Amerika? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, ik heb vraagje over de nieuwe iPhone in Amerika waar hij morgen te koop is, op de website van Apple staat onderaan de volgende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-09, 20:48
knaapjen knaapjen is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 35
Standaard Prijzen iPhone 3 GS Amerika?

Hej,

ik heb vraagje over de nieuwe iPhone in Amerika waar hij morgen te koop is, op de website van Apple staat onderaan de volgende tekst:

  1. Requires new two-year AT&T wireless service contract, sold separately to qualified customers; credit check required; must be 18 or older. Existing AT&T customers who want to upgrade from another phone or replace an iPhone 3G should check with AT&T or use www.apple.com/iphone/buy to find out if they are eligible for early upgrade pricing: $299 (8GB), $399 (16GB), or $499 (32GB) with a new two-year contract. For those who are not eligible for an early upgrade or who wish to buy iPhone as a gift, the prices are $499 (8GB), $599 (16GB), or $699 (32GB).
Nu is de vraag, wanneer kun je nu de iPhone kopen, voor 700 dollar? Moet je dan nog een bestaand abonnement hebben bij At&T om hem voor 699 dollar te kopen, of moet je in Amerika wonen?

Ik heb iemand gesproken in amerika en die zei dat de iphone los 900 dollar los kost met simlock, wat is nu waar?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 20:51
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Verplaats naar iPhone Koopadvies en ervaringen.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02
Prijzen iPhone 4 T-Mobile UK Sink Archief 5 16-07-10 15:01
Prijzen iphone 4 ETNA Archief 38 29-06-10 10:36
Prijzen iPhone 3G aangepast? marcel1607 Koopinformatie Nederland 3 12-06-09 15:17
Hoge prijzen iphone Wi-Fi Koopinformatie Nederland 27 16-02-08 19:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.