iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   iPhone uit Amerika 3Gs (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/36651-iphone-amerika-3gs.html)

Robberto 23-06-09 14:51

iPhone uit Amerika 3Gs
 
Ik heb al een hoop gelezen over de iPhone uit Amerika en er wordt gesproken over het opzeggen van je abonnement.
Echter, betaal je dan niet nog zoals hier in NL 24x je 30euro per maand ?
En welk abonnement kan je dan het beste kiezen ?

Alvast bedankt !

Ps. heeft iemand de 3Gs al uit Amerika ?:D

iphonemark 23-06-09 15:41

In je post te zien heb jij er al 1

Robberto 23-06-09 15:49

Dat is de gene die een vriend van mij voor me wilt halen, maar die zit nu met deze vraag.

colliehome 23-06-09 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robberto (Bericht 307922)
Dat is de gene die een vriend van mij voor me wilt halen, maar die zit nu met deze vraag.

wel een beetje verwarrend als je deze ook al in je profiel zet...

zoals steeds zit je met het abbo. Dit kan je opzeggen. Maar je moet ook een adres hebben in the USA. Dat is al minder makkelijk? Douane etc... prijs op het einde. Zelfde he...

Robberto 23-06-09 15:55

Adres in USA wist ik niks van, kan ik een adres opzoeken op internet en dat aan hem doorgeven ?

Is er trouwens geen mogelijkheid dat het abonnement thuis pas geactiveerd kan worden en dat nooit gebeurd ?

Ironis 23-06-09 17:02

Kan hem beter simlockvrij uit Italië halen. Minder gedoe en waarschijnlijk goedkoper.
Invoerrechten zijn geen probleem, nu de limiet 450 euro is. Als je met abo in de VS koopt betaal je minder dus hoef je geen rechten meer te dokken.

Robberto 23-06-09 17:04

Die laatste zin snap ik niet...

Baaz 23-06-09 23:07

Iphone 3G uit amerika
 
Kan je gewoon alles doen (smsen en bellen) met de Iphone(in mijn geval 3G)?
want ik wil er een laten halen uit Amerika,
maar heb je dan ook de voledige functionaliteit en kan je nederlands menu krijgen?

Bas.

ASNNetworks 23-06-09 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baaz (Bericht 308517)
Kan je gewoon alles doen (smsen en bellen) met de Iphone(in mijn geval 3G)?
want ik wil er een laten halen uit Amerika,
maar heb je dan ook de voledige functionaliteit en kan je nederlands menu krijgen?

Bas.

Je kunt alles doen behalve bellen en sms'en:p iPhones uit USA zijn namelijk simlock...Jouw simkaart zal dus niet werken, tenzij UltraSnow werkt bij iPhone 3GS...Alleen iPhone 3GS is (nog) niet te jailbreaken...Dus momenteel is hij nog niet te unlocken...

Chrisl 23-06-09 23:55

Maar tegenwoordig moet je in de winkel al een abbo afsluiten en gelijk dokken en een amerikaans adres opgeven, lijkt me dus niet dat dat handig is....

ASNNetworks 24-06-09 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 308568)
Maar tegenwoordig moet je in de winkel al een abbo afsluiten en gelijk dokken en een amerikaans adres opgeven, lijkt me dus niet dat dat handig is....

Ik neem aan dat je ook wel een geldig ID en rekening nummer moet hebben net als in NL..of is dat anders in the States?

Chrisl 24-06-09 00:58

Nee, die kans lijkt me ook vrij groot....

Robberto 24-06-09 08:26

Oke, het feit dat ik er 1 mee krijg is dus kansloos ?

Baaz 24-06-09 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 308541)
Je kunt alles doen behalve bellen en sms'en:p iPhones uit USA zijn namelijk simlock...Jouw simkaart zal dus niet werken, tenzij UltraSnow werkt bij iPhone 3GS...Alleen iPhone 3GS is (nog) niet te jailbreaken...Dus momenteel is hij nog niet te unlocken...


Ik neem dus GEEN Iphone 3GS maar een 3G,
die is toch simlock vrij te koop en anders kan je hem simlock vrij laten maken?
en kan je er ook nederlands talige menu inzetten dan?

Robberto 24-06-09 08:32

De 3G is inderdaad Simlock vrijte maken of die ook zo tekoop is staat wel op de site.
Nederlandstalig zal je um waarschijnlijk via een update moeten doen denk...

ASNNetworks 24-06-09 11:37

Nederlandstalig kunnen alle iPhones...Bijna alle talen zitten standaard al erin;)

Robberto 24-06-09 15:28

Wat een geluk !

Vlugge 05-08-09 19:40

Een vriend van mij zit nu in de USA, en hij wil een los toestel voor mij kopen (dit kan bij de Best Buy winkels). Nu werd ik door een vriend gewaarschuwd dat de telefoons in West Europa niet te gebruiken zijn. Ik als leek zou niet weten waarom (behalve dan dat er een andere netadapter gekocht zal moeten worden).
Het toestel is wel gesimlocked, maar zit geen abbonnement op. Als ik de simlock verwijder (of laat verwijderen), is hij dan bruikbaar in Nederland?

sebas2009 06-08-09 12:19

Ik heb deze vakantie in San Francisco een iPhone 3GS (32 GB) gekocht. Ik ben eerst naar de grote Apple Store in San Francisco gegaan en daar heb ik geïnformeerd en allemaal vragen gesteld. De verkoper was niet blij dat ik zoveel vragen stelde en ik kwam erachter dat je een losse iPhone kon kopen, áls je "beloofde" ooit een abbo af te sluiten met AT&T. Je kan dit abbo ook gewoon niet afsluiten maar dat kan de verkoper natuurlijk niet zeggen. Toen ben ik naar een veel kleinere locatie van een Apple Store gegaan in SF, en heb ik gewoon tegen een medewerker gezegd dat ik een iPhone wou kopen. Zei: 3G or 3GS? 16 or 32 GB? White or Black? Ik gaf antwoord en ze pakte de iPhone. Ik moest tekenen dat ik 'ooit' een abbo afsloot bij AT&T. Verder moest ik mn creditcard laten zien (NL) en paspoort (ook NL). Betalen en klaar! Ik heb uiteindelijk (3 weken geleden) 562 euro betaald.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.