//

iPhone Amerika

iPhone Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Sind kort zijn de prijzen van de iPhone verlaad (tot 99$). Aangezien ik 500€ of meer echt te veel geld vind voor een smartphone had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-09, 19:35
peerpol peerpol is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Talking iPhone Amerika

Sind kort zijn de prijzen van de iPhone verlaad (tot 99$). Aangezien ik 500€ of meer echt te veel geld vind voor een smartphone had ik gedacht hem in Amerika te halen of hem te kopen en te laten opzenden.
Kan deze iPhone ook gekocht worden zonder abbo? Af het abbo niet registreren en hem hier simlockvrij maken?

Alvast bedankt voor de moeite

peerpol
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-09, 19:48
Werner85 Werner85 is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard

Opzich mag je best een beetje nadenken... Dan kom je er namelijk achter dat $99 in combinatie met een abonnement is.

En volgens mij zijn ze ook niet simlockvrij te koop in Amerika. En sinds de 3G versie zijn ze extra streng met activeren en abonnementen geworden. Dus je telefoon meenemen en thuis abonnement afsluiten (wat je dan niet deed) gaat ook niet meer door.

Als je 500 euro voor een smartphone teveel vind zou je eens moeten nadenken of een smartphone wel iets voor je is... Want dat is toch wel een gemiddeld bedrag wat je voor een smartphone moet betalen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02
iPhone 3GS: iPhone 4 uit Amerika ?? Woutrrr Unlock 7 21-06-10 01:26
iPhone 3G (NL) in Amerika roelandm Internet in buitenland (roaming) 1 05-08-09 23:16
iPhone in Amerika ThommieGun Archief 1 27-12-08 11:54
iphone uit amerika prashantjuh Archief 2 10-10-07 19:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.