[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door zegtuhetmaar Ik heb het vandaag bij Bestbuy, ATT en Applestore geprobeerd in Syracuse (overigens dicht bij Ithaca), maar helaas niks gelukt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ithaca is idd maar een uur rijden van Syracuse. Als je kunt zou ik naar Ithaca rijden, daar zal het zeker lukken.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zonder abo. Hier in België is er geen commitment of dergelijke.. Je kan hier met andere providors ook werken die een 3G-netwerk ondersteunen zoals Proximus.
Laatst gewijzigd door MrBrightside; 10-08-09 om 16:01. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Na een aantal verhalen dat Best Buy geen losse iPhone's meer zou verkopen was ik een beetje ongerust geworden, maar ik heb er zojuist gewoon eentje kunnen kopen. Ik was eerder bij Apple Pentagon City en bij een AT&T corporate store geweest. Bij Apple zeiden ze dat het onmogelijk was om ergens een 3G S zonder abbo te kopen, bij AT&T kon het op zich, maar je had wel een AT&T account nodig. Omdat ik geen social security nummer had konden ze geen credit check doen en zou het me $500 extra kosten
Maar net bij Best Buy op Stevenson Ave in Alexandria, VA was het totaal geen probleem om er eentje te kopen. Ze hadden alleen nog 32GB versies, voor mij is 8GB van m'n huidige geen probleem, maarja ik heb er iig een |
|
|||
|
|||
[QUOTE=fsfikke Bij Apple zeiden ze dat het onmogelijk was om ergens een 3G S zonder abbo te kopen,[/QUOTE]
ze hebben ook wel een beetje gelijk als je de volgende text die ik van de apple site heb geplukt leest requires new two-year AT&T wireless service contract, sold separately to qualified customers; credit check required; must be 18 or older. Existing AT&T customers who want to upgrade from another phone or replace an iPhone 3G should check with AT&T or use Apple - iPhone - Buy iPhone 3G to find out if they are eligible for early upgrade pricing: $299 (8GB), $399 (16GB), or $499 (32GB) with a new two-year contract. For those who are not eligible for an early upgrade or who wish to buy iPhone as a gift, the prices are $499 (8GB), $599 (16GB), or $699 ze gaan er van uit dat als je een koopt dat je een at&t abbonement hebt of als je hem als gift koopt die gene waar je voor koopt dat die een at&t abbonement heeft lees ik er uit groetjes Emile |
|
|||
|
|||
Citaat:
"I'm from Europe, and I wanna buy an iPhone without AT&T commitment."? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij ging het al volgt: -'How are you sir?' 'Very good, thank you' -'What can I do for you today?' 'I'd like to buy an iPhone.' -'With a contract or without sir?' 'Without please' -'Great, which one would you like?' enz. Hou voor de zekerheid een US telefoonnummer bij de hand. Ookal was het bij mij geen probleem dat ik er geen had. Ik ga zo nog even naar een andere Best Buy om te kijken of ze daar een 16GB hebben, dan kan ik die 32GB doorverkopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb net niet genoeg aan de 8gb die ik nu heb, dus 32gb is overkill. Maar die man van Best Buy vertelde dat de 16gb versies erg snel verkopen. Ik was eerder op de dag gisteren bij een andere BB en daar hadden ze helemaal geen meer over. Daarom probeer ik het vandaag nog een keer maar ik verwacht er niet te veel van. Ik laat wel weten of ik eentje extra heb, ik ga morgen naar NYC, dan laat ik die 32gb wel bij jouw hotel achter |
|
|||
|
|||
Ik zal het volgende maand ook is gaan proberen, dan is het toch best intresant. Is het trouwens ook zo dat je hem na een jaar kan laten unlocken door AT&T?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben vandaag bij twee andere BB's geweest, helaas hadden ze er geen meer. |
|
|||
|
|||
Ik heb kennissen in de VS wonen die bereid zijn me 1 te kopen; maar hoe kan ik het volgens jullie het beste doen ? in zo'n Bestbuy,Apple,... Ze hebben wel een amerikaanse paspoort etc...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wel een probleem ze zijn in canada zo goed als uitverkocht groetjes Emile |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vandaag bij apple store in Vancouver Canada geweest om een kontrakt vrije iphone te kopen maar helaas ik heb geen canadeese I.D. dus ging de hele feest niet door volgende week maar in seattle maar proberen en als dat niet lukt maar iemand met een canadese I.D. meenemen om er eentje te kopen
groetjes Emile |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1 dat je overal in canada leest dat de iphone is uitverkocht maar ik zag ze bij de applestore en rogers de toonbank over vliegen. 2 de eerste applestore medewerker die ik sprak over een kontrakt vrije iphone kopen zei dat het geen probleem was dus hij vertelde me de prijs dus zei ik ik ga erover nadenken ook applecare kan ik overal te wereld gebruiken zei hij,uitgerekend wat die dan in euros kost scheeldt het ongeveer 50 euro maar ja dan heb ik hem wel alvast dus ik terug en naar een verkoper ik moest een Iphone 3gs 32gb een Shure SE115 kop telefoon een Power Support black air jacket set with screen protection en een apple care Iphone plan, vraagt die aan mij of ik Canadees I.D. heb! ik zeg nee ik ben van Holland hij zegt dan mag ik niet een aan je verkopen ik zeg die ander verkoper zei dat het geen probleem was,zegt hij dan wist hij het niet. in Canada hebben ze wel Best Buy maar die verkopen geen Iphone. volgende week ben ik in Seattle voor 3 dagen en probeer ik het dan anders als ik terug ben in Vancouver neem ik mijn neef mee die Canadees is om er een te kopen. groetjes Emile Laatst gewijzigd door gsuk; 14-08-09 om 18:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS kopen in Griekenland | MichaelJ | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 11-08-10 18:40 |
iPhone 3GS Kopen | dejong12 | Koopinformatie Nederland | 41 | 08-11-09 12:35 |
Iphone 3Gs Kopen. | Zip sp 4 real | Koopinformatie Nederland | 12 | 10-10-09 18:51 |
Iphone 3Gs kopen? | jacobdeboer33 | Archief | 2 | 14-08-09 00:22 |
|
|