Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk... Morgen vlieg ik naar new york en koop k er natuurlyk eentje !! xD...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hopelijk... Morgen vlieg ik naar new york en koop k er natuurlyk eentje !! xD
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 1e generatie (2g) in amerika gekocht. Omgerekend ongeveer 345 Euro.
Nu kan je geen iphone zonder abonnement in amerika kopen. Je kan proberen naar Chinatown te gaan (New York). Daar verkopen ze ze simlockvrij. Succes |
|
|||
|
|||
Je kan de iphone 4 alleen in Chinatown kopen. daar is hij simlockvrij en zonder abbo.
Je moet een iphone in amerika kopen icm 2 jarig abbo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En om in Chinatown nou een chinees namaakding te kopen... daar heb ik weinig trek in. O en als ik jou was zou ik toch maar even checken of je een factory unlock hebt, of dat ie gewoon gejailbreakt/unlockt is... |
|
|||
|
|||
Kom net terug van een weekje New York. De iPhone 4 is daar overal uitverkocht. Heb alles geprobeerd; Apple stores (allemaal), AT&T en Best Buy. Die laatste twee verkopen momenteel alleen met abonnement, ivm beperkte voorraad.
De Apple stores krijgen iedere dag nieuwe voorraad, maar er staat dagelijks al om 6.30u een rij (volgens de medewerkers). De stores gaan om 9u open (uitgezonderd 5th ave, die is 24u p/dag open). Dus als je er een wil hebben moet je 2,5 uur in de rij gaan staan, hopen dat je er een krijgt en hopen dat er geen 4.0.2 op staat.... Succes iedereen, ik wacht wel tot oktober, dan kan ik mijn abo bij t-mobile verlengen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter, Apple signeert nog steeds de 4.0.1 firmware dus als je met TinyUmbrella je SHSH blob opslaat kan je downgraden. Ik draai nu 4.0.1, met jailbreak en unlock! |
|
|||
|
|||
Chinatown is in new york. Daar kan je ze kopen. Met unlock ik heb zelf 3.1.3 erop normale jailbreak unlock met spirit. Nix nep aan mijn iphone. +- 2 weken komt mijn iphone 4. Gewoon op nl tmobile
|
|
|||
|
|||
oke, dan is hij inderdaad geactiveerd, want hij werkt, alleen bij bereik boven in staat dan 'geen service', ik dacht dat die op AT&T moest gaan, omdat er wel een kaartje van hen in zit.
Helaas heb ik inderdaad de iphone met 1.02 ontvangen!!! dus ik kan nog niet verder gaan met de jailbreak en unlock.... Verder is hij echt prachtig inderdaad! |
|
|||
|
|||
Bedoel je nou dat je je SHSH blob van 4.0.2 kan opslaan (zonder jailbreak) en dat je deze SHSH blob kan gebruiken om te downgraden naar 4.0.1?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
M.a.w zelfs al draai je 4.0.2, zolang Apple 4.0.1 signeert kan TinyUmbrella je 4.0.1 blob opslaan. En daarmee kan je downgraden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie The Firmware Umbrella |
|
|||
|
|||
Citaat:
M.a.w. nadat ik er om 10u stond deze morgen, ben ik 45min later teruggekomen. 1.5u heb ik in de rij gestaan, maar finaal heb ik hem binnen. Hoewel ik nt weet welke fw apple het toestel gesigned heeft, beweert Unlock iPhone 4 4.0/4.01/4.02 Unlock iPhone 4G Software Unlock Firmware 4.02/4.01/4.0 dat zij elke iPhone kunnen unlocken. Bij e-mail bevestigden ze me ook de 4g met 4.0.2. Iemand ervafing mee? |
|
|||
|
|||
Neen, nooit van gehoord, ik heb die van mij allemaal via jailbreakme gedaan, maar die is inderdaad tot 4.0.1 dus ben wel benieuwd??
|
|
||||
|
||||
Niet doen, als het zou kunnen zou het ook op deze site staan en bovendien gratis zijn
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ik hem eergisteren gekocht zonder wachtrij om een uur of 12.00, binnen 10 min stond ik weer buiten met een geactiveerde iPhone 4. Helaas met 4.0.2 dus zal moeten wachten totdat er een JB voor is voordat ik hem kan gebruiken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want hij is geactiveerd op 4.0.2, dus kan die niet meer terug naar 4.0.1? Ook al heeft apple de signaturen opgeslagen? Hoe kan ik dat proberen? |
|
||||
|
||||
Ik heb er eergister 4 in San Francisco gekocht ( 2 op mijn naam, 2 op paps naam maximum is 2 per klant). Na 1,5 uur wachten had ik ze eindelijk. 2 v/d 4 gelijk laten activeren en nu typ ik dit bericht op mijn iPhone 4! Maarrr; firmware 4.02 zit erop... Dus dat wordt nog even wachten met bellen. Dus nu zit ik hier in Malibu met een prachtige zonsondergang en mijn iphone 4 .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mooi weer hier hè |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|