//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iJob Ik heb er eergister 4 in San Francisco gekocht ( 2 op mijn naam, 2 op paps naam maximum is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 22-08-10, 18:53
bvoutryve bvoutryve is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJob Bekijk bericht
Ik heb er eergister 4 in San Francisco gekocht ( 2 op mijn naam, 2 op paps naam maximum is 2 per klant). Na 1,5 uur wachten had ik ze eindelijk. 2 v/d 4 gelijk laten activeren en nu typ ik dit bericht op mijn iPhone 4! Maarrr; firmware 4.02 zit erop... Dus dat wordt nog even wachten met bellen. Dus nu zit ik hier in Malibu met een prachtige zonsondergang en mijn iphone 4 .
Heb je de 2 geactiveerde toestellen gewoon laten activeren met de at&t kaart?
Wanneer ik alle manuals hier lees is het me niet duidelijk of je zo'n addressbook sim of de originele hoort te gebruiken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 22-08-10, 19:26
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

Gewoon direct bij aankoop vragen in de winkel. De medewerker doet dat dan op een Mac die in de winkel staat. Je hebt hier verder niets voor nodig (eigen ervaring). De medewerker gebruikt de at&t simkaart die reeds in het toestel zit dus hij gaat ook niet rommelen met je iphone oid....
  #383  
Oud 23-08-10, 03:50
bvoutryve bvoutryve is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laredo Bekijk bericht
Gewoon direct bij aankoop vragen in de winkel. De medewerker doet dat dan op een Mac die in de winkel staat. Je hebt hier verder niets voor nodig (eigen ervaring). De medewerker gebruikt de at&t simkaart die reeds in het toestel zit dus hij gaat ook niet rommelen met je iphone oid....
M.a.w. wanneer ik binnen 1 week thuis kom, kan ik dit ook zelf, niet?
Simpelweg iPhone connecteren met iTunes en klaar, of vergis ik me?

Heeft dit enige implicatie wanneer ik hem later wil unlocken wanneer de unlock klaar is voor 4.0.2?

Thanks
  #384  
Oud 23-08-10, 06:50
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Iemand nog een tip hoe de iPhones te vervoeren terug naar Nederland (we zijn met z'n vijven)? Mijne houd ik iig gewoon bij me, de andere geactiveerde iPhone houdt iemand anders van ons bij zich. De 2 gesealde - ingepakte - iPhones denk ik in verschillende koffers, en de 2 lege doosjes ook in 2 verschillende koffers.
Thanks!
  #385  
Oud 23-08-10, 14:42
Guest-20191209120006
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok ik heb zonet de laatste 10 pagina's gelezen en ik ben ondertussen al een stuk wijzer geworden Eind september ga ik naar NY en ik zou me daar een iphone 4 32GB willen aanschaffen. Ik neem er dus een met "no commitment" maar de kaart die er dan inzit, daar staat dus ook niet bvb 10$ belkrediet op of dergelijke? maw die kan dus meteen in de vuilnisbak of wat is het verschil als ik in NY die kaart er laat insteken of mijn geknipte simkaart er daar al insteek?

Als je nu in Belgie een Iphone 4 koopt dan kan je simkaart er toch in zonder eraan te knippen of vergis ik mij daarin? Het is dus een soort van beveiliging tegen unlockers in de vs dat ik aan mijn simkaart zal moeten knippen? Je moet gewoon knippen totdat je enkel nog zo het gouden plaatje over hebt veronderstel ik?

Ohja hoogst waarschijnlijk zal ik een 4.0.2 versie hebben, hoelang zou het nog duren totdat er daar een jailbraik/unlock voor is?

Ook heb ik momenteel een Ipod 32GB v3. Voor hoeveel euro zou ik deze nog kunnen verkopen en waar doe ik dit best? gewoon op ebay, 2dehands.be?

Alvast bedankt.
mvg,

spiROZE
  #386  
Oud 23-08-10, 14:49
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiROZE Bekijk bericht
... maw die kan dus meteen in de vuilnisbak of wat is het verschil als ik in NY die kaart er laat insteken of mijn geknipte simkaart er daar al insteek?
Ik zou die kaart maar bijhouden, want die heb je elke keer nodig als je hem moet activeren. (vb na een firmware herstel.)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiROZE Bekijk bericht
Als je nu in Belgie een Iphone 4 koopt dan kan je simkaart er toch in zonder eraan te knippen of vergis ik mij daarin? Het is dus een soort van beveiliging tegen unlockers in de vs dat ik aan mijn simkaart zal moeten knippen? Je moet gewoon knippen totdat je enkel nog zo het gouden plaatje over hebt veronderstel ik?
In elke iPhone 4 moet een microsim. Heeft helemaal niets te maken met beveiliging of wat dan ook. Apple is gewoon overgestapt naar een ander formaat simkaart. Die kan je in Belgïe bij je provider aanvragen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spiROZE Bekijk bericht
Ohja hoogst waarschijnlijk zal ik een 4.0.2 versie hebben, hoelang zou het nog duren totdat er daar een jailbraik/unlock voor is?
Eind september is de kans groot dat het al firmware 4.1 is. Een jailbreak/unlock blijven nooit lang achter. maar hou er rekening meer dat er een kans is dat het een paar weken kan duren.
  #387  
Oud 23-08-10, 15:18
Guest-20191209120006
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok heel hard bedankt voor je snelle reply ja dan ga ik gewoon in België zo een simkaart kopen ipv zelf te knippen, dan ben ik zeker dat het goed werkt en dat ik mijn iphone niet zal beschadigen.

Laatst gewijzigd door Guest-20191209120006; 24-08-10 om 12:24.
  #388  
Oud 24-08-10, 13:13
Jannes <3 Jannes <3 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 56
Standaard

Achter 4x om 5u30 naar de Apple store op 5th avenue te gaan tijdens mijn vakantie in new York, heb ik de iPhone 4 32 gb eindelijk !!!!! happyface!
  #389  
Oud 24-08-10, 13:15
Guest-20191209120006
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jannes <3 Bekijk bericht
Achter 4x om 5u30 naar de Apple store op 5th avenue te gaan tijdens mijn vakantie in new York, heb ik de iPhone 4 32 gb eindelijk !!!!! happyface!
Congratz man Best wel vroeg moeten opstaan dan Welke winkels bezoek ik best in NY om de iphone 4 32gb te kopen? ik ga er 15september naartoe..
  #390  
Oud 24-08-10, 17:11
Jannes <3 Jannes <3 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 56
Standaard

Om eerlijk te zijn, kan je hem alleen maar kopen in de 5th av Apple store...

Weet iemand misschien hoe ik mijn iPhone kan unlocken ???
  #391  
Oud 24-08-10, 17:53
Henk Poley Henk Poley is offline
• iOS 12.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Als 'ie 4.0 of 4.0.1 draait dan kan je nu unlocken.

Draait 'ie 4.0.2 dan zal je moeten wachten tot 4.1 uitkomt, en dan nog een tijdje totdat er weer een publieke jailbreak is. Je kan ondertussen wel je iPhone gebruiken als iPod Touch door er kort een AT&T SIM in te doen en 'm op iTunes aan te sluiten. Of door een "phonebook sim" te gebruiken (ook elders sneller verkrijgbaar).

Ga naar JailbreakMe trek aan de slider, wacht af tot het klaar is.
Ga naar je homescreen en start Cydia (op tweede pagina). Laat Cydia z'n ding doen.
Kies daarbij alsjeblieft voor de knop "Make my life easier", zodat je later kan downgraden naar 4.0.2 en wat er nog meer aan gaat komen.
In Cydia onder 'Search' zoek naar "ultrasn0w" en installeer dat.

Je iPhone is nu tijdelijk unlocked, zolang je het iPhone OS niet bijwerkt in de toekomst. Blijven duimen dat de scene steeds jailbreaks en unlocks blijft produceren dus.
  #392  
Oud 24-08-10, 18:54
bvoutryve bvoutryve is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 30
Standaard

Betekent dit dat er sowieso geen jailbreak+unlock zal zijn voor 4.0.2?
  #393  
Oud 24-08-10, 19:16
Henk Poley Henk Poley is offline
• iOS 12.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Zou erg dom zijn om een hack die je waarschijnlijk nog voor 4.1 kan gebruiken, nu vrij te geven voor zo'n interim patch release als 4.0.2. De 4.1 betas worden alweer een tijdje aan app ontwikkelaars verspreid, zal dus echt niet meer dan 2 maanden oid. zijn. Hoewel Apple het misschien wil synchroniseren met de 4.x release voor iPad.
  #394  
Oud 25-08-10, 01:24
Jannes <3 Jannes <3 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 56
Standaard

Je kan 4.0.2 wel jailbreaken... Kijk maar Jailbreak iPhone 3GS on iOS 4.0.2 with PwnageTool [How to Guide] | Redmond Pie
  #395  
Oud 25-08-10, 01:39
Smarzzz Smarzzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jannes <3 Bekijk bericht

bij een 3gs, niet een 4
  #396  
Oud 25-08-10, 03:36
Jannes <3 Jannes <3 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 56
Standaard

Maakt niet uit man
  #397  
Oud 25-08-10, 10:29
Guest-20191209120006
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar dus er zitten wel een paar risico's aan het kopen van een Iphone in amerika als ik het juist heb?
Er is het douane risico maar dat is zeer klein als ik deze topic doorlees. Nog andere zaken die ik in mijn achterhoofd moet houden als ik er een in de VS koop?
  #398  
Oud 25-08-10, 10:34
Smarzzz Smarzzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jannes <3 Bekijk bericht
Maakt niet uit man
jazeker wil, de 4 kun je niet op 4.0.2 jailbreaken. Alleen de 3gs met oude bootrom, zoals te lezen valt op de site.

"Follow the instructions below to jailbreak iPhone 3GS (old bootrom) on iOS 4.0.2 with PwnageTool."
  #399  
Oud 25-08-10, 15:02
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Vanmorgen met 4 iPhones (totaal 7 incl. oude haha) de douane doorgekomen, alles in de handbagage verspreid over 5 mensen. En voor nu:
een dikke vette jetlag
  #400  
Oud 25-08-10, 15:51
Jannes <3 Jannes <3 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 56
Standaard

Niicee!

Heb iets gevonden voor jailbreak 4.0.2 !
http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456/real-solution-3gs-downgrade-ios-4-02-a-1078191/
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.