//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Sterker nog, je zult een AT&T-kaart moeten hebben om te activeren (kan prepaid zijn). Dit zal ook nodig zijn voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 25-07-10, 20:54
Emruttoy Emruttoy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Bekijk bericht
Sterker nog, je zult een AT&T-kaart moeten hebben om te activeren (kan prepaid zijn). Dit zal ook nodig zijn voor de Comex jailbreak.
En is het dan mogelijk om een AT&T micro-sim prepaid kaart aan te schaffen, of zal ik deze zelf moeten knippen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 25-07-10, 20:55
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emruttoy Bekijk bericht
En is het dan mogelijk om een AT&T micro-sim prepaid kaart aan te schaffen, of zal ik deze zelf moeten knippen?
Volgens mij zijn er geen prepaid micro-sims, maar een beetje knippen is toch wel te doen.
  #123  
Oud 25-07-10, 23:21
neoflux neoflux is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Deinze, België
Berichten: 22
Standaard

Ik heb gisteren gewoon een 16GB model gekocht in een Apple store in een mall net buiten San Francisco. Ik heb een microsimkaart, maar kan er niks mee doen omdat ik hem zonder abo gekocht heb.
  #124  
Oud 25-07-10, 23:51
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neoflux Bekijk bericht
Ik heb gisteren gewoon een 16GB model gekocht in een Apple store in een mall net buiten San Francisco. Ik heb een microsimkaart, maar kan er niks mee doen omdat ik hem zonder abo gekocht heb.
Hadden ze hem zo op voorraad of had je gereserveerd?

Zit er een AT&T kaartje bij/in het toestel? Anders moet je er denk ik zelf 1 bij AT&T halen.
  #125  
Oud 26-07-10, 00:32
Emruttoy Emruttoy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Heb mijn vriendin net de (no-commitment) iPhone laten unboxen, en kan confirmeren dat er geen AT&T kaartje bij zit. De enige mogelijkheid om de iPhone te activeren in dat geval is een GoPhone (prepaid) simkaartje te kopen en deze te knippen.
  #126  
Oud 26-07-10, 00:33
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emruttoy Bekijk bericht
Heb mijn vriendin net de (no-commitment) iPhone laten unboxen, en kan confirmeren dat er geen AT&T kaartje bij zit. De enige mogelijkheid om de iPhone te activeren in dat geval is een GoPhone (prepaid) simkaartje te kopen en deze te knippen.
Dat lijkt mij ook logisch.
  #127  
Oud 26-07-10, 00:36
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emruttoy Bekijk bericht
Heb mijn vriendin net de (no-commitment) iPhone laten unboxen, en kan confirmeren dat er geen AT&T kaartje bij zit. De enige mogelijkheid om de iPhone te activeren in dat geval is een GoPhone (prepaid) simkaartje te kopen en deze te knippen.
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag.

Je kan als het goed is ook een "telefoonboeksimkaart" gebruiken heb ik ergens gelezen.
  #128  
Oud 26-07-10, 00:59
Emruttoy Emruttoy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Dat schijnt te moeten werken, maar ik heb nog nergens gelezen dat het iemand is gelukt met een iPhone 4.
  #129  
Oud 26-07-10, 17:27
Emruttoy Emruttoy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

AT&T biedt overigens prepaid microsim pakketten aan voor de iPad, heeft iemand enig idee of het hiermee mogelijk is om de iPhone 4 te activeren? Ik ga de gok wagen in ieder geval!

@memrtn
Inderdaad, slechts ter activering. Heb je ook de link voor me alsjeblieft?

Laatst gewijzigd door Emruttoy; 26-07-10 om 17:39.
  #130  
Oud 26-07-10, 17:33
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emruttoy Bekijk bericht
AT&T biedt overigens prepaid microsim pakketten aan voor de iPad, heeft iemand enig idee of het hiermee mogelijk is om de iPhone 4 te activeren? Ik ga de gok wagen in ieder geval!
Op Appleinsider Forum kan ik gewoon lezen dat een iPad microsim werkt, maar dan moet er wel worden gekeken of je data / voice gebruikt. Maar dit is enkel ter activering van de iPhone, toch?
  #131  
Oud 27-07-10, 09:36
neoflux neoflux is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Deinze, België
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Hadden ze hem zo op voorraad of had je gereserveerd?

Zit er een AT&T kaartje bij/in het toestel? Anders moet je er denk ik zelf 1 bij AT&T halen.
Ze hadden 'm gewoon op voorraad... Ik had nooit gedacht in 'n Apple Store een iPhone te kunnen kopen De Genius-guy verzekerde me dat er 'n simkaart in zat, maar zei gelijk ook dat ik er niets mee was aangezien ik de no-commitment optie lichtte. Ik heb geprobeerd de simkaarthouder te openen, maar het lukt me niet, dus kan ik niet weten of er effectief een simkaart inzit...

Een simkaart kopen is ook geen optie, aangezien men mij daar $100 voor wou aanrekenen, dat vind ik echt de moeite niet voor de 10 dagen dat ik in de US & A verblijf...
  #132  
Oud 27-07-10, 09:41
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emruttoy Bekijk bericht
AT&T biedt overigens prepaid microsim pakketten aan voor de iPad, heeft iemand enig idee of het hiermee mogelijk is om de iPhone 4 te activeren? Ik ga de gok wagen in ieder geval!

@memrtn
Inderdaad, slechts ter activering. Heb je ook de link voor me alsjeblieft?
Ja moet ik straks even op mijn andere Mac kijken, staat hier niet in de geschiedenis.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neoflux Bekijk bericht
Ze hadden 'm gewoon op voorraad... Ik had nooit gedacht in 'n Apple Store een iPhone te kunnen kopen De Genius-guy verzekerde me dat er 'n simkaart in zat, maar zei gelijk ook dat ik er niets mee was aangezien ik de no-commitment optie lichtte. Ik heb geprobeerd de simkaarthouder te openen, maar het lukt me niet, dus kan ik niet weten of er effectief een simkaart inzit...

Een simkaart kopen is ook geen optie, aangezien men mij daar $100 voor wou aanrekenen, dat vind ik echt de moeite niet voor de 10 dagen dat ik in de US & A verblijf...
Maar kun je geen prepaid (GoPhone) halen? Dat is immers ook AT&T en slechts ter activeren.
  #133  
Oud 27-07-10, 10:56
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Weet iemand of het per se nodig is de iPhone te activeren?
Als er eenmaal een unlock en jailbreak is, is dat toch niet nodig?

En weet iemand of ik de iPhone 4 ook kan activeren met een simkaart van AT&T die ik nog uit de iPhone 2G periode heb?
  #134  
Oud 27-07-10, 11:01
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edward007 Bekijk bericht
Weet iemand of het per se nodig is de iPhone te activeren?
Als er eenmaal een unlock en jailbreak is, is dat toch niet nodig?

En weet iemand of ik de iPhone 4 ook kan activeren met een simkaart van AT&T die ik nog uit de iPhone 2G periode heb?
Voor de jailbreak is een activatie per SIM nodig en dus een AT&T-kaart of zoals de devs zeiden een "phonebookcard".
  #135  
Oud 27-07-10, 11:06
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Damn, maar werkt *ELKE* ATT kaart? Want heb er nog een paar liggen die vroeger zaten bij de 2G iphones in de verpakking

en wat is anders de goedkoopste optie?
  #136  
Oud 27-07-10, 13:39
Emruttoy Emruttoy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Heb van iemand op Tweakers.net bevestigd gekregen dat er een AT&T simkaart IN de iPhone 4 zit als je hem no-commitment koopt. Activatie is dus geen enkel probleem!
  #137  
Oud 27-07-10, 19:05
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Beste forumleden,

nog een vraagje van mijn kant; waar kun je de iPhone 4 allemaal kopen? ik bedoel in welke winkels. De apple store natuurlijk, maar ook gewoon in een telefoonwinkel van AT&T of iets? of andere grote 'winkels' ?

Bij voorbaat dank!
  #138  
Oud 27-07-10, 19:17
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
Beste forumleden,

nog een vraagje van mijn kant; waar kun je de iPhone 4 allemaal kopen? ik bedoel in welke winkels. De apple store natuurlijk, maar ook gewoon in een telefoonwinkel van AT&T of iets? of andere grote 'winkels' ?

Bij voorbaat dank!
ja, Apple stores, AT&T winkel, Wal*mart (out of stock most places), RadioShack (also little to no stock) en ik geloof Best Buy.. dat is het.
__________________
~rb
 iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 
  #139  
Oud 27-07-10, 20:15
SeppaR SeppaR is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Maar het is dus perfect mogelijk om een iPhone 4 te kopen voor 599$, hem te activeren, daarna een jailbreak door te voeren en hem te gebruiken in België/Nederland?
  #140  
Oud 27-07-10, 21:13
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SeppaR Bekijk bericht
Maar het is dus perfect mogelijk om een iPhone 4 te kopen voor 599$, hem te activeren, daarna een jailbreak door te voeren en hem te gebruiken in België/Nederland?
yup, once the Jailbreak / Unlock is available...

(yikes.. met inruil 3G[S] heb ik maar $100 betaald.. incl. 2yr abbo)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:05.