//

Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken?

Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Ook niet waar. Als je mazzel hebt krijg je gewoon het toestel of je nou BE bent of NL. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-06-10, 12:45
Bllazz Bllazz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Bekijk bericht
Ook niet waar. Als je mazzel hebt krijg je gewoon het toestel of je nou BE bent of NL.
Heb vandaag een paar mobistar winkels opgebelt.Natuurlijk deden ze allemaal wel voorzichtig met het antwoorden, vooral toen het ging over het reserveren van een toestel. Vorig jaar zou het reserveren van een toestel verboden zijn geweest door Apple. Daarom stond ik de nacht ervoor al aan mijn Mobistar winkel^^. Anyway , ik heb dus ook gevraagd of ze de Belgen voorrang gaan geven op iPhones, en deze hebben mij vertelt dat ze niemand voorrang kunnen geven of dergelijke, als een Nederlander voor een Belg de winkel binnenstapt , heeft de NL'er de gsm. Belgische winkels die dit anders zouden doen zouden tegen de wet ingaan (Blijkbaar).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zou de iPhone4 los verkocht gaan worden in Nederland? woestewillem Koopinformatie Nederland 10 21-10-10 17:17
Amerikaanse IPad met 3G in Nederland gebruiken CV-G iPad algemeen 7 09-09-10 07:01
Scooter kopen in nederland gebruiken in belgie Gamebusters Archief 1 24-10-09 19:57
Iphone kopen in Belgie, gebruiken in Nederland Remco99 Overige providers Nederland 4 01-10-09 15:52
Wie heeft ervaring om Iphone in Amerika te gebruiken? herk0039 Koopinformatie USA 2 17-09-08 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:23.