//

iphone 3gs vs iphone 4 USA

iphone 3gs vs iphone 4 USA discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb het forum al afgespeurd, maar kon helaas geen goed antwoord vinden op mijn vraag, vandaar dat ik dit topic heb geopend. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-10, 09:52
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard iphone 3gs vs iphone 4 USA

Beste forumleden,

Ik heb het forum al afgespeurd, maar kon helaas geen goed antwoord vinden op mijn vraag, vandaar dat ik dit topic heb geopend. Eind juli ga ik naar de VS op vakantie en heb ik dus de mogelijkheid om een iPhone mee te nemen.

Nu zag ik dat er nog geen jailbreak + unlock beschikbaar was voor de iPhone 4. Mijn vraag is of dat deze al wel voor de 3GS met iOS4 bestaat?? Kan ik dus gewoon een iphone 3gs meenemen en deze hier gebruiken icm met KPN? Sorry als deze vraag al ergens beantwoord is. Als tegen die tijd al een jailbreak+unlock vrij is voor iphone 4, kan ik deze dan ook gewoon gebruiken neem ik aan?

Nog een tweede vraag; wat zijn de nadelen van jailbreaken + unlocken?

Mvg,

Joost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-10, 10:42
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
Beste forumleden,

Ik heb het forum al afgespeurd, maar kon helaas geen goed antwoord vinden op mijn vraag, vandaar dat ik dit topic heb geopend. Eind juli ga ik naar de VS op vakantie en heb ik dus de mogelijkheid om een iPhone mee te nemen.

Nu zag ik dat er nog geen jailbreak + unlock beschikbaar was voor de iPhone 4. Mijn vraag is of dat deze al wel voor de 3GS met iOS4 bestaat?? Kan ik dus gewoon een iphone 3gs meenemen en deze hier gebruiken icm met KPN? Sorry als deze vraag al ergens beantwoord is. Als tegen die tijd al een jailbreak+unlock vrij is voor iphone 4, kan ik deze dan ook gewoon gebruiken neem ik aan?

Nog een tweede vraag; wat zijn de nadelen van jailbreaken + unlocken?

Mvg,

Joost
Voor de 3GS is er al wel een jailbreak + unlock beschikbaar, je moet echter wel een oude bootrom hebben. iPhones met een nieuwe bootrom zouden helaas nog even moeten wachten (heb zelf ook een 3GS met nieuwe bootrom)

Nadeel van jailbreak: Het uitvoeren van een jailbreak doet volgens Apple de fabrieksgarantie vervallen, maar Apple kan zich niet onttrekken aan regels inzake de wettelijke garantie.
  #3  
Oud 05-07-10, 11:04
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucnijhuis92 Bekijk bericht
Voor de 3GS is er al wel een jailbreak + unlock beschikbaar, je moet echter wel een oude bootrom hebben. iPhones met een nieuwe bootrom zouden helaas nog even moeten wachten (heb zelf ook een 3GS met nieuwe bootrom)
Het wachten is voorbij?

Jailbreak van iPhone 3GS met nieuwe bootrom op iOS 4 (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
  #4  
Oud 05-07-10, 11:07
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Standaard

ja, zolang je jouw persoonlijke handtekening (SHSH-gegevens) van Apple voor firmware 3.1.2 op hebt geslagen..... wat ik dus niet heb
  #5  
Oud 05-07-10, 13:04
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

hmm.. als ik 'm dus nieuw uit de VS haal dan is deze jailbreak niet van toepassing dus. Naja het duurt nog een maand, dus misschien dat ie dan al uit is. Anders maar een (veel duurdere) uit België halen.
  #6  
Oud 05-07-10, 16:56
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Is het uberhaupt nog mogelijk om een losse iPhone te kopen in de USA? Ze worden nu toch enkel bij vertoon van legitimatie, met een USA credit card en gekoppeld aan een abonnement verkocht? Mijn broer gaat in september.. Ik zie hier mogelijkheden!
__________________
Appels met peren vergelijken
  #7  
Oud 05-07-10, 17:17
lucnijhuis92 lucnijhuis92 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabulaus Bekijk bericht
Is het uberhaupt nog mogelijk om een losse iPhone te kopen in de USA? Ze worden nu toch enkel bij vertoon van legitimatie, met een USA credit card en gekoppeld aan een abonnement verkocht? Mijn broer gaat in september.. Ik zie hier mogelijkheden!
Nee, de iPhone wordt helaas niet los verkocht in Amerika
  #8  
Oud 05-07-10, 17:19
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Citaat:
Maak je een geintje?
  #9  
Oud 05-07-10, 17:42
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucnijhuis92 Bekijk bericht
Nee, de iPhone wordt helaas niet los verkocht in Amerika

Op apple.com staat onderaan de pagina:

For those who are not eligible for an early upgrade or who wish to buy iPhone as a gift, the prices are $499 (8GB), $599 (16GB), or $699 (32GB).

Dat laatste kan toch van toepassing zijn? als je aangeeft dat je 'm koopt als 'gift.' Of moet je dan ook per se een AT&T al hebben lopen?
  #10  
Oud 05-07-10, 17:50
fabulaus fabulaus is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 137
Stuur een bericht via MSN naar fabulaus
Standaard

Inderdaad, mijn idee.. Ben benieuwd! Scheelt toch €100,- met een UK iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs USA help Dante Koopinformatie USA 2 12-05-10 09:13
unlock 3gs 3.1.3 uit usa ruud.corine Archief 1 22-04-10 18:39
3GS uit USA upgraden naar 3.1.2 +jailbreak +unlock uibeltje Archief 1 11-01-10 22:19
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 15:02
IPhone USA dannyhtek Koopinformatie USA 2 09-05-09 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:21.