//

Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier?

Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga in augustus 10 maanden naar Amerika, en wil graag een iPhone hebben. Ik heb nu de verschillende opties bekeken, maar ik ben er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-10, 17:02
Cupcake Cupcake is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Talking Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier?

Ik ga in augustus 10 maanden naar Amerika, en wil graag een iPhone hebben. Ik heb nu de verschillende opties bekeken, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat de beste is, vandaar dat ik graag enig advies zou krijgen. De opties:
1. Ik koop hier een iPhone, via deze site: Mijn GSM Winkel :: Apple Iphone 3GS 16GB zwart origineel fabrieks simlock vrij (neverlocked) Dit kost me dan 565 euro, en dan moet ik er in Amerika nog een abonnement bij kopen.
2. Ik koop een iPhone in Amerika. Dit zou dan echter zonder abonnement moeten, aangezien ik daar geen 2 jaar blijf en dus niks heb aan een 2-jaars contract.

Van de tweede optie weet ik ook niet precies hoe ik dit zou kunnen doen, en ook niet hoe duur de iPhone dan zal zijn; zou iemand mij hier toevallig ook advies over kunnen geven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 kopen in Amerika mikezaandam Koopinformatie USA 657 14-04-11 11:59
iPhone: iPhone werkte prima in Amerika, hier niet? (is Simlock free & Jailbreak) wendyvdbunt Jailbreak 0 06-02-10 23:12
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 18:01
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 12:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.