iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   applestore in boston? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/7262-applestore-boston.html)

Fizzy 13-02-08 12:38

applestore in boston?
 
hallo


een kennis zit momenteel in boston (USA)

en vertrekt vannacht terug naar belgie.

Nu wou hij op de luchthaven even kijken voor me of hij daar geen iphone kon kopen.


nu is mijn vraag:

is er op de luchthaven van boston een applestore of een andere winkel waar je iphones kunt kopen?

't is nogal dringend,


alvast bedankt!


edit: ik heb op een paar km van de luchthaven al een applestore gevonden, maar als er een shop is op de luchthaven zelf is dat nog beter!

fabulaus 13-02-08 13:44

iPhones worden in de UK enkel en alleen verkocht bij de volgende winkels. Carphone Warehouse, O2 shop en de Apple Centres. Aan de hand van deze informatie zou je zelf op het internet wel kunnen vinden of het dus gaat lukken in Boston een iPhone te kopen.

Fizzy 13-02-08 13:46

boston in amerika bedoel ik!

Stibou 13-02-08 13:53

Bestaat er dan een boston in de UK?;)

fabulaus 13-02-08 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stibou (Bericht 63003)
Bestaat er dan een boston in de UK?;)

Mijn fout :D (als in: bek vol tanden)

jeekes 13-02-08 16:03

ach, ik had vroeger ook niet door dat het Boston tea party niet gewoon een theefeestje was....niet dat dat er iets mee heeft te maken :p

NickLNL 13-02-08 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy (Bericht 62900)
hallo


een kennis zit momenteel in boston (USA)

en vertrekt vannacht terug naar belgie.

Nu wou hij op de luchthaven even kijken voor me of hij daar geen iphone kon kopen.


nu is mijn vraag:

is er op de luchthaven van boston een applestore of een andere winkel waar je iphones kunt kopen?

't is nogal dringend,


alvast bedankt!


edit: ik heb op een paar km van de luchthaven al een applestore gevonden, maar als er een shop is op de luchthaven zelf is dat nog beter!

Pff hebben ze in Belgie nog nooit van google gehoord ofzo? :confused:

Er is op Boston Logan airport geen Apple of ATT store.
MASSPORT: Logan Airport: Inside the Airport: Restaurants, Shops and Services

De dichtsbijzijnde zit 4 mijl ervanaf (15 min rijden).
apple store loc: Boston, - Google Maps

Buffalo 13-02-08 17:00

Dit had je niet alleen op Google kunnen vinden maar ook op de site van Apple (find store) en de site van AT&T

Fizzy 14-02-08 00:36

ik heb gegoogled hoor, en ook op de applestore gekeken.

hoe snel mensen tegenwoordig met het woordje 'googl'! komen is onvoorstelbaar.

Die applestore van 4mijl verder heb ik al doorgegeven,

thanks, het zal dus (hopelijk!) toch die applestore worden, aangeziene r niets is op de luchthaven zelf

Fizzy 14-02-08 20:56

doe maar op slot


de persi-oon waarover ik sprak heeft er eentje mee genomen!!

whoeeeeehoeeeeeew, ik ben blij:D

kost me in totaal 287 euro :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.