iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   3 iphone gekocht 5th Av (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/7275-3-iphone-gekocht-5th-av.html)

gmlens 13-02-08 14:49

3 iphone gekocht 5th Av
 
Hi, ik heb een week geleden 3 iphones gekocht in New York op 5th av, en ja ze zijn allemaal 1.1.2. heb ze al gejailbreacked en ze werken al met easyisim, supper, ik was even aan het twijfelen om ze terug te brengen, want de dag nadien kwam de 16gb uit, maar nee ik ben dolgelukkig met mijn 1.1.2 en met de 8gb die krijg ik toch niet vol. gregory:):):)

michielmvs 13-02-08 15:00

heb je met cc moeten betalen? hebben ze nog naar gegevens gevraagd ofzo?

gmlens 13-02-08 15:03

zo simpel als wat, gewoon aan de toog can i have three iphones? op 1 min had ik ze en ja met CC betaald, twee doosjes achtergelaten, twee hoesjes gekocht ze erin gestoken, 1 in mijn rugzak, 1 in de handtas van mijn vrouw en 1 in mijn valies. easy, ze maken u bang op deze forum. Ik had misschien wel een gemakkelijke verkoper. maar toch ik had ook mijn twijfels ervoor. en in Brussel ook easy ik had mijn voorzorgen genomen (zie hierboven)

herbie65 13-02-08 15:38

Deze voorzorgen helpen niet echt.
Ook als je aangehouden wordt met 1 iPhone ben je het haasje.
Je mag namelijk maar voor 175 Euro invoeren, en een iPhone is nu eenmaal duurder....
Leuker kunnen we het niet maken...

gmlens 13-02-08 15:44

dan hebben wij geluk gehad bij de douane en bij de apple store daar wij nog 3 1.1.2 hebben gekregen zelfs al is de 1.1.3 al een maand uit

claeskens.matteo 13-02-08 16:21

Yep Apple store is op het verkoop van iPhone heel laks. Ik vroeg eerst aan zo'n apple medewerker van 5the avenue zo van Is the 16 gb version of the iPhone in Stock en hij zij yes, but you know you have to pay in cash en toen bracht hij ons naar de kassa. De kassierster vroeg: Yes? Ik zo: Can i Have the iPhone 16 gb version en zij gaf die gewoon en we moesten daarna gewoon met visa betalen (of amex of ...). Zo simpel als wat en super snel sneller dan de Delhaize(België),of de Albert Hein in Nederland :D

grts
eM

ps dag nadat gmlens zijn iphone gekocht heeft heb ik de mijne gekocht was blij dat ik de dag daarvoor niet de 8gb had gekocht lekker dubbel zoveel geheugen en dankzij zibrii peace of cake die 1.1.3.

gmlens 13-02-08 16:35

grappig jij bent het, nee ik koop zeer regelmatig een nieuwe dus de volgende is waarschijnlijk een 32 Gb, de tijd dat de 16gb vol is is reeds een andere en zo voort, veel geluk en ben blij dat je blij bent met uwe iphone. Bel je reeds ?

claeskens.matteo 13-02-08 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gmlens (Bericht 63119)
grappig jij bent het, nee ik koop zeer regelmatig een nieuwe dus de volgende is waarschijnlijk een 32 Gb, de tijd dat de 16gb vol is is reeds een andere en zo voort, veel geluk en ben blij dat je blij bent met uwe iphone. Bel je reeds ?

Alles werkt via de ziphone unlock. Super echt. Ook sms is leuk in tekstballon stijl lekker overzichtelijk als je veel berichtjes stuurt. En natuurlijk op school iedereen kwijl kwijl :D

miraclo 15-02-08 23:03

Kan je aub aangeven hoe je ziphone aan de praat hebt gekregen? Ik zag dat je in een andere post op hetzelfde punt zat, waar ik nu zit met mijn 16gb. BVD

miraclo 16-02-08 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door miraclo (Bericht 65305)
Kan je aub aangeven hoe je ziphone aan de praat hebt gekregen? Ik zag dat je in een andere post op hetzelfde punt zat, waar ik nu zit met mijn 16gb. BVD

Ziphone had last van bug, net met Ziphone 2.2 succesvol -a -j -u commando uitgevoerd en Iphone 16 gb is werkend :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.