//

nl iphone gebruiken in usa

nl iphone gebruiken in usa discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik vertrek over een maandje of 3 voor een jaar naar Amerika. Ik ga daar werken als au pair. Nu zit ik al een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-10, 22:44
macekje macekje is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard nl iphone gebruiken in usa

Hoi,
Ik vertrek over een maandje of 3 voor een jaar naar Amerika. Ik ga daar werken als au pair. Nu zit ik al een tijdje te twijfelen of ik een iphone ga kopen. Wat ik allemaal gelezen heb is het erg moeilijk om als buitenlander in de states een iphone te kopen dus dat heb ik al uit mijn hoofd gezet. Maar nu mijn vraag. Als ik hier in NL een 2de handse iphone 3gs koop die simlock vrij is. Kan ik dan als ik in amerika ben een prepaid kaart kopen en die in mijn nederlandse iphone gebruiken? of adviseren jullie mij om daar een 2de handse te kopen. Wat is wijsheid?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-10, 23:03
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ja je kunt je prepaid USA kaart gewoon in je simlockvrije iPhone gebruiken. Daar eentje kopen kan altijd maar let op, de simlockvrije die ze op de hoek van de straat in een winkeltje verkopen zijn vaak softwarematig simlockvrij gemaakt. Apple store verkoopt volgens mij alleen nog maar icm abo en dan moet je een social security nr hebben en zo. Ik ga morgen toevallig voor een weekje naar Boston en zal eens kijken of ze ergens officiële simlockvrije verkopen en hoe duur.

Laatst gewijzigd door pclahsen; 05-11-10 om 23:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gebruiken in de USA Wess Internet in buitenland (roaming) 7 31-03-11 16:25
iPhone USA. Guest-110720121056 Koopinformatie USA 18 01-09-09 22:53
Iphone 3G Usa mijaser Archief 4 03-08-08 21:15
Iphone USA flash1985 Archief 1 16-05-08 16:53
iPhone uit USA halen en hier gebruiken? Hoe en wat? EN-IS Archief 1 03-03-08 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.