//

iPad US online Apple Store

iPad US online Apple Store discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Tweakers, Ik wil mijn vriendin verrassen met een iPad. Aangezien ik niet ontzettend veel geld heb en er niet helemaal van overtuigd ben of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-10, 12:12
mikethemovie mikethemovie is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard iPad US online Apple Store

Beste Tweakers,

Ik wil mijn vriendin verrassen met een iPad. Aangezien ik niet ontzettend veel geld heb en er niet helemaal van overtuigd ben of ze het superleuk vind heb ik een manier gevonden om veel geld te besparen. Een goede vriend van mij is een Amerikaan, die op dit moment in Californie bivakeert. Komt over een paar weken weer terug naar Nederland.

Ik heb zelf een creditcard op mijn naam. Ik heb een Amerikaans adres gekregen. Moet ik bij naam nu zijn naam invullen of die van mij? In verband met het tekenen van de post bij aankomst, of de naam van de creditcardhouder die dan niet klopt.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-11, 00:01
VoltrefferVick's schermafbeelding
VoltrefferVick VoltrefferVick is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 173
Standaard

verzendadres zijn naam
billingadres jouw naam
  #3  
Oud 02-01-11, 02:37
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Dat scheelt toch ook niet zo superveel trouwens? Althans, als je het 16GB Wi-Fi model neemt kan het nog wel eens wat goedkoper zijn (omdat die net onder de grens valt van wat je mag meenemen zonder belasting), maar alle andere modellen zijn praktisch even duur ivm BTW en invoerbelasting die je nog zou moeten betalen.

499 dollar + minimaal 8,25% salestax (maximaal 10,75% salestax) = 540,17 dollar (max 552,64 dollar)
Dat komt neer op 404euro (max 413euro) voor het goedkoopste model. Ach dat is idd toch mooi meegenomen dan.

Zou je bijv het 32GB model nemen dan zit je al boven de 430 euro die belastingvrij ingevoerd mag worden en dan kom je op een zelfde bedrag uit als je in de Nederlandse winkel zou betalen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 uit de online apple store [levertijden] Kaasschaaf iPad algemeen 125 15-07-11 12:48
iPad in de online store lesfetes iPad algemeen 2 27-07-10 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.