iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   iPad 2 kopen in amerika (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/85910-ipad-2-kopen-amerika.html)

Barrybe50 02-03-11 22:55

iPad 2 kopen in amerika
 
Hoi. Ik had een Paar vraagjes mensen, iemand van mijn familie woont daar in Amerika maar wat ik afvroeg als ik nu mijn iPad 2 daar koop. kan ik hem dan later gewoon in België of in Nederland gebruiken dan. Of zal hij telkens moeten geunlockt moeten worden of moet ik daar een simlock vrije iPad vragen. Graag wil ik wat meer advies weten

Mvg
Barry

spysical 02-03-11 23:09

iPads hebben tot nu toe nooit een Sim Lock gehad.
Als je Familie uit de USA de iPad komt brengen zullen ze hooguit moeten aan tonen dat het voor persoonlijk gebruik is maar verder zul je geen problemen ondervinden. (haal het plastic hoesje van de doos af)

Barrybe50 03-03-11 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 647463)
iPads hebben tot nu toe nooit een Sim Lock gehad.
Als je Familie uit de USA de iPad komt brengen zullen ze hooguit moeten aan tonen dat het voor persoonlijk gebruik is maar verder zul je geen problemen ondervinden. (haal het plastic hoesje van de doos af)

Ik dank u zeer voor je antwoord. Wat bedoel je precies met haal de plastic hoesje eraf? Ik ken een vriend en die heeft een iPad gekocht in Amerika en die zei gistere tegen mij dat hij soms problemen ondervind met zijn iTunes programma. En is dat niet zo dat je hem met abonement verbonden bent als je die koopt in Amerika. Sorry voor de vele vragen maar ik wil wel zeker zijn snap je. Dus als ik jouw goed begrijpt mag je eigenlijk geen enkel probleem hebben juist?

Mvg
Barry

Bomans 03-03-11 09:05

Er is niets van abo of andere dingen verbonden aan je iPad uit de US.
Dat zijn net dezelfde als diegene die je in BE of NL koopt.

Barrybe50 03-03-11 09:55

Ja ok maar wat bedoelt hij van dir plastic ??? Snap het niet goed

pclahsen 03-03-11 10:11

Ze bedoelen denk ik de douane controle op de luchthaven.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Barrybe50 (Bericht 647524)
Ja ok maar wat bedoelt hij van dir plastic ??? Snap het niet goed


Barrybe50 03-03-11 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 647529)
Ze bedoelen denk ik de douane controle op de luchthaven.

Ok bedankt voor je reactie

Bomans 03-03-11 14:02

inderdaad. Om de nieuwe producten zit een plastick rond.

Die gewoon verwijderen. Anders valt het wel heel hard op dat hij net uit de winkel komt ...

pclahsen 04-03-11 09:03

En ook alvast wat contacten er in zetten en zo, dan lijkt ie gebruikt. Als je Mobile Me hebt even van te voren aanmelden op je iPad. Maar de douane is ook niet gek, ze weten heus dat deze iPad nog niet verkocht wordt in Europa...

Maar, deze iPad is zo dun, stop je in een mapje en niemand ziet het bij controle:D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 647618)
inderdaad. Om de nieuwe producten zit een plastick rond.

Die gewoon verwijderen. Anders valt het wel heel hard op dat hij net uit de winkel komt ...



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.