iPad 2 kopen in amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Ik had een Paar vraagjes mensen, iemand van mijn familie woont daar in Amerika maar wat ik afvroeg als ik nu mijn iPad 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 kopen in amerika
Hoi. Ik had een Paar vraagjes mensen, iemand van mijn familie woont daar in Amerika maar wat ik afvroeg als ik nu mijn iPad 2 daar koop. kan ik hem dan later gewoon in België of in Nederland gebruiken dan. Of zal hij telkens moeten geunlockt moeten worden of moet ik daar een simlock vrije iPad vragen. Graag wil ik wat meer advies weten
Mvg Barry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPads hebben tot nu toe nooit een Sim Lock gehad.
Als je Familie uit de USA de iPad komt brengen zullen ze hooguit moeten aan tonen dat het voor persoonlijk gebruik is maar verder zul je geen problemen ondervinden. (haal het plastic hoesje van de doos af) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg Barry |
|
||||
|
||||
Er is niets van abo of andere dingen verbonden aan je iPad uit de US.
Dat zijn net dezelfde als diegene die je in BE of NL koopt. |
|
|||
|
|||
Ja ok maar wat bedoelt hij van dir plastic ??? Snap het niet goed
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
inderdaad. Om de nieuwe producten zit een plastick rond.
Die gewoon verwijderen. Anders valt het wel heel hard op dat hij net uit de winkel komt ... |
|
||||
|
||||
En ook alvast wat contacten er in zetten en zo, dan lijkt ie gebruikt. Als je Mobile Me hebt even van te voren aanmelden op je iPad. Maar de douane is ook niet gek, ze weten heus dat deze iPad nog niet verkocht wordt in Europa...
Maar, deze iPad is zo dun, stop je in een mapje en niemand ziet het bij controle |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 kopen in Amerika | hans1991 | Koopinformatie USA | 23 | 16-09-12 18:15 |
Iphone 4 kopen in Amerika | mikezaandam | Koopinformatie USA | 657 | 14-04-11 11:59 |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
iphones kopen in amerika | segers909 | Archief | 3 | 14-04-08 02:06 |
|
|