//

iPhone 3G kopen in USA

iPhone 3G kopen in USA discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ga over 2 maanden naar NY en wilde daar graag de iPhone 3G kopen. Ik wil er niet mee gaan bellen hihi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-11, 10:13
popple76 popple76 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Red face iPhone 3G kopen in USA

Hallo allemaal,

Ik ga over 2 maanden naar NY en wilde daar graag de iPhone 3G kopen. Ik wil er niet mee gaan bellen hihi maar alleen gebruiken om buitenshuis te internetten.

Ik bel nl. heel weinig en heb dan ook een losse tel. met een prepaid kaart. Ik heb reeds een iPod touch maar die kan ik niet buitenshuis gebruiken, alleen Wi-Fi nl. Nu zag ik dat de iPhone 3G in USA slechts $ 49 kost. Dat is maar € 35. Alleen zijn deze dus niet simlock vrij... Bij Albert Heijn kun je nu nl. een prepaid simkaartje kopen zodat je zonder Wi-Fi toch kunt internetten.

Dat zou dus voor mij de meest geodkope oplossing zijn. Weet iemand als ik de iPhone koop in NY of ik dan thuis er een simnkaartje van AH in kan zetten???\

Alvast bedankt voor een reactie!

Gr. Chantal
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-11, 12:44
SeekerNL SeekerNL is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 34
Standaard

Is die $49 niet met een contract? Maar hoe dan ook waarom zou je zo'n verouderd toestel nog willen kopen?
  #3  
Oud 18-07-11, 03:08
Dizzo33 Dizzo33 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Hee, ik zag vandaag ook dat de iPhone 3G $49 dollar is, en ik wil hem ook graag kopen

Ik weet dat hij verouderd is maar dat maakt me niet zo veel uit want het is meer voor internet & apps, pingchat etc.

Ik vroeg me af, of het mogelijk is om hem in Amerika te kopen, zonder abonnement, en of het mogelijk is om een NL'se simkaart te gebruiken (dus te unlocken)
En dan daarna was ik van plan om de iphone 4 update te downloaden of me iPhone 3G te jailbreaken.

Weet iemand hier meer over? heb echt al een uur op internet gezocht, maar kan er geen specifiek antwoord op vinden.

En als ik hem niet kan gebruiken met een NL'se simkaart, kan ik dan wel gewoon gratis internet gebruiken & apps etc. downloaden?

Alvast bedankt, Pelle
  #4  
Oud 18-07-11, 12:13
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Jullie hebben het over de iphone 3GS, en die is alleen US$ 49 als je een tweejarig abonnement bij AT&T afsluit! Bovendien heeft de 3GS een simlock op het AT&T netwerk die bijna niet is te verwijderen. Mijn advies: niet doen.

Bij Apple stores is de iphone 4 (niet de 3GS) wél unlocked te krijgen, zonder abonnement. Dan betaal je een bedrag van US$ 649 plus tax. Hier is de link: iPhone 4 - Unlocked (GSM) - 16GB Black - Apple Store (U.S.)

Dat is minder dan in Nederland, maar niet zo heel veel minder. Let op dat er nog belasting bovenop komt, meestal iets van 10%. Het verschilt per deelstaat.

Laatst gewijzigd door remundo7000; 18-07-11 om 18:47.
  #5  
Oud 18-07-11, 12:40
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Vergeet niet dat er nog btw betaalt moet worden bij de douane in Nederland. Uiteindelijk ben je bijna net zoveel kwijt als wanneer je m in hier in Nederland bij Apple besteld.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #6  
Oud 18-07-11, 13:30
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dizzo33 Bekijk bericht
Hee, ik zag vandaag ook dat de iPhone 3G $49 dollar is, en ik wil hem ook graag kopen

Ik weet dat hij verouderd is maar dat maakt me niet zo veel uit want het is meer voor internet & apps, pingchat etc.
Daar gebruik ik m'n iPhone4 ook voor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dizzo33 Bekijk bericht
Ik vroeg me af, of het mogelijk is om hem in Amerika te kopen, zonder abonnement, en of het mogelijk is om een NL'se simkaart te gebruiken (dus te unlocken)
3G/3Gs kopen zonder abo in USA? Neen, geldt alleen voor een simlockvrije iphone4.
En neen, je kunt hem niet unlocken door er een NL-sim in te duwen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dizzo33 Bekijk bericht
En dan daarna was ik van plan om de iphone 4 update te downloaden of me iPhone 3G te jailbreaken.
Weet iemand hier meer over? heb echt al een uur op internet gezocht, maar kan er geen specifiek antwoord op vinden.
Heb jij al een uur op internet gezocht? Waarnaar heb je gezocht, want je vraag/opmerking vind ik onbegrijpelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dizzo33 Bekijk bericht
En als ik hem niet kan gebruiken met een NL'se simkaart, kan ik dan wel gewoon gratis internet gebruiken & apps etc. downloaden?
Neen, want je krijgt de iphone niet geactiveerd zonder goede sim (In ieder geval niet met een NL-sim).


[No-Offence]
Op veel vragen is ontkennend geantwoord, maar daar hoort het woord "tenzij" bij.
Gelet op die vragen en de wijze waarop ze zijn gesteld, lijkt het me verstandig dat je eerst eens het forum (de wiki's, iPhone-Algemeen, Jailbreak- en Unlock-gedeelte) op deze site gaat doorlezen.
Is dat veel werk en kost dat veel tijd? Ja. Heb ik ook moeten doen
  #7  
Oud 18-07-11, 18:06
Dizzo33 Dizzo33 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt remundo & wouter voor de reactie, nu weet ik iig dat het een no go is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone kopen in USA? thomaslaptop Unlock 11 02-03-12 21:56
iphone kopen in USA alainb Koopinformatie USA 3 21-06-09 12:16
Iphone kopen USA *geronimo* Archief 1 20-04-09 11:43
iphone kopen in usa extreme Archief 1 12-12-08 00:32
iphone nu kopen in USA? jellinekski Koopinformatie USA 2 30-01-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.